دسته‌ها
اخبار

روش‌های مهاجرت به کانادا 2022 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا

اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده بازگشت متقاضی از کشور مقصد می باشد. ویزای توریستی کانادا به منظور اهداف توریستی، گردشگری، تفریح، بازدید از اقوام، دوستان یا خود کشور کانادا صادر می شود. در این رابطه توصیه می شود که متقاضیان حداقل در رابطه با پروسه مهاجرت خود با یک وکیل مشورت کنند تا بتوانند در این زمینه آگاهی های اولیه را به دست آورند و سپس شخصا برای دریافت ویزا اقدامات لازم را انجام دهند. سطح بالای رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالای زندگی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است.

روش اول روش اکسپرس اینتری بوده و بر اساس سیستم امتیازبندی ویزا صادر می گردد. برای انجام این تعهدات اقامتی، باید حداقل به مدت 730 روز (2 سال) در هر دوره 5 ساله در کانادا حضور فیزیکی داشته باشید. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به گذشته شما در 5 سال گذشته در کانادا نگاه می‌کند. با توجه به این که کشور بزرگ و متنوع است، دولت فدرال و استان‌ها جریان‌های مختلف کارگران ماهر را برای رفع نیازهای متنوع اقتصادی و بازار کار کانادا به کار می‌گیرند. دلیل این امر این است که قانون اساسی کانادا مهاجرت را به عنوان یک مسئولیت مشترک بین دولت فدرال و 10 استان و 3 قلمرو کانادا تعریف می‌کند.

  • مدت زمان لازم برای بررسی درخواست معمولا بین ۱۵ تا ۱۷ ماه طول می‌کشد.
  • در حالی که در برخی کشورها روز به روز نرخ بیکاری افزایش پیدا می کنند از سال 1970 کانادا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از تعداد افراد بیکار در جامعه بکاهد و موجب رشد و توسعه کشور شود.
  • یکی دیگر از شرایط مهم این است که شخص با ارائه مدارکی اثبات کند که خود می‌تواند به مدت یک سال از عهده هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا برآید.
  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود.
  • برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از دو روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید.
  • افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه های (اکسپرس اینتری، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند.

به عنوان مثال هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه تقریباً بین 650 تا 2100 دلار متغیر است. همچنین هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه نیز می‌تواند بین 1100 تا 4 هزار دلار در ایالت‌های مختلف کانادا متغیر باشد. هزینه زندگی در کشور کانادا معمولاً از دو بخش عمده اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی تشکیل می‌شود.

بهترین راه مهاجرت به کانادا چیست ؟

یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری است. اما بعد از روش مهاجرت کاری، کم هزینه‌ترین روش که البته بسیار هم رایج و پرطرفدار است، روش مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌باشد. سریع ترین راه برای این که با اقامت دائم به کانادا مهاجرت کنید، برنامه اکسپرس اینتری است. با این روش شما می توانید اقامت کانادا را از طریق تخصص تان دریافت نمایید. این مسیر مهاجرتی به طور کل کم‌تر از دیگر مسیرهای مهاجرتی تقاضا دارد و برای پاسخ به درخواست متقاضیان، ممیزهای بیشتری انجام می‌شود.

روش های مهاجرت به کانادا

در این روش که به آن ویزای ورک پرمیت گفته می‌شود، فرد اقدام به خرید یک کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در کانادا می‌کند. برای دریافت این نوع ویزا ابتدا باید یک واحد تجاری یا شرکت را خریداری کنید. این شرکت باید کمتر از 10 نفر کارمند داشته باشد و فرد درخواست‌کننده مدیر آن کسب‌وکار باشد. راههای مهاجرت کاری و تحصیلی و سرمایه گذاری هست.با توجه به شرایط هر فرد مانند سن ،تحصیلات ، مدرک زبان و هم چنین پشتوانه مالی می توان یکی از این سه راه پیشنهاد داد. لطفا شرایط هر یک از اعضای خانواده را به تفکیک بفرماید تا شرایط شما بررسی و بهترین راه و روش اقامت به شما معرفی گردد.

مهاجرت از طریق ثبت شعبه*ثبت شرکت در کانادا

افرادی که در این مسیر گام بردارند، می توانند با جذب اسپانسرهای خارجی، هزینه های کمی را برای مهاجرت خود به این کشور پرداخت کنند. یکی از مسائلی که پیش از مهاجرت به کانادا باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که هر فرد برای مهاجرت به کانادا به آن ها نیاز خواهد داشت. هزینه های مهاجرت به کانادا معمولا زیاد است و افراد باید پیش از مهاجرت به این کشور از توانایی های مالی خود اطمینان حاصل کنند. اما با این حال با تغییر و بهبود نحوه زندگی در کانادا می‌توان هزینه‌ها و این مالیات‌ها را کاهش داد.