دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 19 دسامبر 2022


سرفصل ها:

USCIS در دسترس بودن ویزای غیر مهاجرتی H-2B را افزایش می دهد – یک قانون جدید تعداد کل غیرشهروند، را که ممکن است ویزای غیر مهاجرتی H-2B دریافت کنند تا 64716 نفر برای سال مالی 2023 افزایش می دهد.

به روز رس، DHS در مورد امنیت و آمادگی مرزی ج، غربی تحت لغو حکم دادگاه از “،وان 42″؛ پایان برنامه «در مکزیک بم،د» متوقف شد – و، امنیت داخلی به‌روزرس،‌ای را درباره امنیت و آمادگی مرزهای ج، غربی به‌منظور پیش‌بینی حکم دادگاه لغو ،وان 42 تا 21 دسامبر 2022 منتشر کرد که در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد. در اخبار دیگر، یک قاضی فدرال خاتمه پروتکل های حمایت از مهاجران را که به طور غیررسمی به ،وان برنامه “در مکزیک بم،د” شناخته می شود، متوقف کرد.

OFLC نرخ دستمزد اثر نامطلوب ساعتی H-2A 2023 را برای مشاغل غیرمرتبط و گله داری یا تولید دام در محدوده منتشر می کند. – در دو اطلاعیه، اداره کار و آموزش اداره کار، نرخ دستمزد اثر نامطلوب جدید را تحت برنامه H-2A برای (1) کار کشاورزی یا خدمات غیر از گله داری یا تولید دام در محدوده، و (2) مشاغل اعلام کرد. شامل گله داری یا تولید دام در محدوده.

واحد ویزای مهاجرت گوانگژو تا اطلاع ثانوی بسته می شود. خدمات محدود در سایر سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده در چین اعلام شده است – واحد ویزای مهاجرت در کنسولگری ایالات متحده گوانگژو اعلام کرد که از 19 دسامبر 2022، تا اطلاع ثانوی برای خدمات معمول ویزا بسته خواهد بود. سفارت ایالات متحده در پکن و کنسولگری ایالات متحده در شانگهای فقط خدمات گذرنامه و اورژانس شهروندان را ارائه می دهند. کنسولگری های ایالات متحده در ووهان، شن یانگ و گوانگژو تنها خدمات کنسولی اضطراری را تا اطلاع ثانوی ارائه خواهند داد.

USCIS آزمایشی را برای به‌روزرس،‌های تست تابعیت اعلام می‌کند – این آزمایش به طور آزمایشی برای یک دوره پنج ماهه در سال 2023 برنامه ریزی شده است. هدف از این کارآزمایی آزمایش یک مؤلفه مدنی با قالب و محتوای به روز و یک مؤلفه ،یسی زبان جدید توسعه یافته است که «می تواند استاندارد شود».

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS در دسترس بودن ویزای غیر مهاجرتی H-2B را افزایش می دهد

در یک قانون موقت نهایی که در 15 دسامبر 2022 منتشر شد، وزیر امنیت داخلی، با مشورت وزیر کار، تعداد کل غیرشهروند، را که ممکن است ویزای غیر مهاجرتی H-2B دریافت کنند تا 64716 نفر برای سال مالی افزایش داده است. FY) 2023. برای “کمک به مشاغل ایالات متحده که به کارگران برای شروع کار در تاریخ های مختلف شروع نیاز دارند”، و،خانه های امنیت داخلی (DHS) و کار (DOL) ویزاهای تکمیلی را در چندین تخصیص، از جمله دو تخصیص جداگانه در دوم، توزیع خواهند کرد. نیمی از سال مالی 2023.

از مجموع 64716 ویزا موجود، 20000 ویزا برای اتباع گواتمالا، السالوادور، هندوراس یا هائیتی رزرو شده است. تمام 64716 ویزا فقط برای «،ب و کارهایی که صدمات جبران ناپذیری را متحمل می شوند یا متحمل آسیب های جبران ناپذیر قریب الوقوع می شوند، همانطور که کارفرما در فرم گواهینامه جدید تأیید می کند، در دسترس است.» علاوه بر در دسترس قرار دادن 64716 روادید اضافی تحت اختیارات محدود زم، سال مالی 2023، DHS از اختیارات نظارتی عمومی H-2B خود استفاده می کند تا با اجازه دادن به کارگران H-2B که قبلاً در ایالات متحده هستند، دوباره انعطاف پذیری موقت را فراهم کند. بلافاصله پس از دریافت دادخواست H-2B (با یک گواهینامه موقت کار معتبر) توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) و قبل از تایید آن دریافت شد.

DHS هیچ گونه درخواست H-2B را تحت مفاد مربوط به تخصیص عددی تکمیلی سال مالی 2023 پس از 15 سپتامبر 2023 نمی پذیرد و هیچ گونه درخواست H-2B را پس از 30 سپتامبر 2023 تأیید نخواهد کرد. مقررات مربوط به قابلیت حمل فقط برای متقاضیان در دسترس است. و کارگران غیرمهاجر H-2B که تا 24 ژانویه 2024 شروع به کار می کنند.

USCIS قبلاً اعلام کرده بود که دادخواست‌کنندگ، که طبق این قانون، کارگران H-2B بیشتری درخواست می‌کنند، باید درخواست‌های خود را در مرکز خدمات کالیفرنیا ثبت کنند. این تغییر مکان‌های بایگ، دادخواست‌هایی را که تحت مقررات دائمی H-2B ثبت می‌شوند، اعم از اینکه دارای محدودیت سقف باشند یا معاف از سقف، تأثیری ندارد. USCIS همچنین اعلام کرد که به‌طور موقت پردازش حق بیمه برای درخواست‌های سقف تکمیلی H-2B را تا 3 ژانویه 2023 به حالت تعلیق در می‌آورد. پردازش حق بیمه برای سایر درخواست‌های H-2B همچنان در دسترس است.

DHS و DOL نظرات عمومی کتبی را در مورد قانون نهایی موقت و مجموعه اطلاعات جدید مرتبط (فرم ETA-9142B-CAA-7) تا 13 فوریه 2023 می پذیرند. دستورالعمل های ارسال نظرات در قانون نهایی موقت گنجانده شده است.

جزئیات:

  • قانون نهایی موقت، DOL/DHS، 87 فدرال رزرو. Reg. 76816 (15 دسامبر 2022).
  • «DHS و DOL در دسترس بودن ویزای H-2B اضافی برای سال مالی 2023 را اعلام می‌کنند»، انتشار خبری USCIS، 12 دسامبر 2022.
  • «USCIS اطلاعات بایگ، مهمی را برای درخواست‌های تکمیلی H-2B سال مالی 2023 اعلام می‌کند»، هشدار USCIS، 8 دسامبر 2022.
  • «DHS برای تکمیل کلاهک H-2B با نزدیک به 65000 ویزا اضافی برای سال مالی 2023»، هشدار USCIS، 12 اکتبر 2022.

بازگشت به بالا

به روز رس، DHS در مورد امنیت و آمادگی مرزی ج، غربی تحت لغو حکم دادگاه از “،وان 42″؛ پایان برنامه «در مکزیک بم،د» متوقف شد

و، امنیت داخلی (DHS) در تاریخ 13 دسامبر 2022، در مورد امنیت و آمادگی مرزهای ج، غربی در انتظار لغو حکم 42 توسط دادگاه تا 21 دسامبر 2022، که توسط دادگاه تجدید نظر منطقه DC تایید شد، به روز رس، را صادر کرد. در حکمی در 16 دسامبر 2022. ،وان 42 بسیاری از مهاجران را از درخواست پناهندگی در ایالات متحده به دلیل نگر، های COVID-19 منع کرد و آنها را م،م کرد در مکزیک منتظر بمانند. DHS گفت این به‌روزرس، «چارچوب کل ،ت تحت رهبری DHS را بررسی می‌کند که آماده‌سازی و مدیریت افزایش برخورد غیرشهروندان در مرز ج، غربی ما پس از لغو دستور بهداشت عمومی ،وان 42 را راهنمایی می‌کند».

در ماه نوامبر، یک دادگاه منطقه ای حکمی را صادر کرد که بر اساس آن دستور بهداشت عمومی ،وان 42 از 21 دسامبر 2022 لازم الاجرا شد. DHS گفت که افرادی که بدون مجوز قانونی از مرز به ایالات متحده عبور می کنند برای حذف و در صورت عدم توانایی مورد رسیدگی قرار می گیرند. برای ایجاد یک مبنای قانونی برای ماندن در ایالات متحده، به سرعت حذف شد. DHS گفت که پیش‌بینی می‌کند که «سطح مهاجرت افزایش می‌یابد، زیرا قاچاقچیان به دنبال استفاده از مهاجران آسیب‌پذیر هستند و از آنها سود می‌برند، پس از لغو دستور بهداشت عمومی ،وان 42. این احتمالاً شامل انتشار اطلاعات نادرست در مورد م،ای پایان ،وان 42 خواهد بود.” گزارش ها از برخی پناهگاه ها و مناطق مرزی مانند ال پاسو، تگزاس، نشان می دهد که هجوم مهاجران اخیر منابع محلی را تحت تأثیر قرار داده است.

در خبرهای دیگر، یک قاضی فدرال در تگزاس خاتمه پروتکل های حمایت از مهاجران را که به طور غیررسمی به ،وان برنامه “در مکزیک بم،د” شناخته می شود، متوقف کرد، که برخی از شهروندان غیر مکزیکی را که وارد ایالات متحده شده اند می خواهد در طول مراحل مهاجرت خود در مکزیک منتظر بمانند. به جای اجازه دادن به آنها یا بازداشت آنها در ایالات متحده. یک مقام DHS گفت که ،ت بایدن با این تصمیم مخالف است و در حال تعیین «گام‌های بعدی» است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC نرخ دستمزد اثر نامطلوب ساعتی H-2A 2023 را برای مشاغل غیرمرتبط و گله داری یا تولید دام در محدوده منتشر می کند.

اداره کار و آموزش و، کار (ETA) در دو اطلاعیه، نرخ‌های دستمزد اثر نامطلوب (AEWR) را تحت برنامه H-2A برای (1) کار کشاورزی یا خدمات غیر از گله‌داری یا تولید دام در محدوده اعلام کرد. و (2) مشاغل مربوط به گله داری یا تولید دام در محدوده.

جزئیات:

بازگشت به بالا

واحد ویزای مهاجرت گوانگژو تا اطلاع ثانوی بسته می شود. خدمات محدود در سایر سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده در چین اعلام شده است

واحد ویزای مهاجرت کنسولگری ایالات متحده در گوانگژو چین اعلام کرد که از 19 دسامبر 2022 به دلیل محدودیت منابع، تا اطلاع ثانوی برای خدمات روادید معمولی بسته خواهد بود. این واحد پس از اینکه بتواند عملیات عادی ویزای مهاجرتی (IV) را از سر بگیرد، مردم را مطلع خواهد کرد و با متقاضیان IV ارتباط برقرار خواهد کرد تا قرارهای لغو شده خود را تغییر دهند.

یک فرم وب در دسترس است برای ارسال سوالات، اگرچه انتظار می رود زمان پاسخ به تاخیر بیفتد.

هیئت ایالات متحده در چین همچنین اعلام کرد که با توجه به افزایش موارد ابتلا به COVID-19 در سراسر چین، سفارت ایالات متحده در پکن و کنسولگری ایالات متحده در شانگهای تنها خدمات گذرنامه و اورژانس شهروندان را ارائه می دهند. کنسولگری های ایالات متحده در ووهان، شن یانگ و گوانگژو تنها خدمات کنسولی اضطراری را تا اطلاع ثانوی ارائه خواهند داد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS آزمایشی را برای به‌روزرس،‌های تست تابعیت اعلام می‌کند

و، امنیت داخلی اعلام کرد که خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) قصد دارد آزمایشی را برای به روز رس، آزمون تابعیت فعلی انجام دهد. این محاکمه به طور آزمایشی برای یک دوره پنج ماهه در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

هدف از این کارآزمایی آزمایش یک مؤلفه مدنی با قالب و محتوای به‌روز شده و یک مؤلفه ،یسی‌زبان تازه توسعه‌یافته «که می‌تواند استاندارد شود» است. آزمون تابعیت دارای چهار جزء است: خواندن، نوشتن، مدنی و توانایی صحبت ، به زبان ،یسی. در حال حاضر، بخش خواندن و نوشتن آزمون تابعیت استاندارد است.

در پاسخ به فرمان اجرایی 14012 پرزیدنت بایدن، که شامل دستورالعملی برای بازنگری فرآیند تابعیت بود، کارشناسان موضوع USCIS آزمون تابعیت را بررسی ،د و طراحی مجدد بخش سخنر، و مدنی را برای بهبود استانداردها توصیه ،د. این آژانس گفت، اصلاحات پیشنهادی همچنین “با بازخوردی که USCIS از چندین گروه ذینفع خارجی دریافت کرده است، مطابقت دارد.”

USCIS این کارآزمایی را با کمک سازمان های داوطلبانه مبتنی بر جامعه (CBOs) انجام خواهد داد که با زبان آموزان مهاجر ،یسی زبان و ،نان دائمی قانونی که برای تابعیت آماده می شوند کار می کنند. USCIS تقریباً 1500 نفر را که در ک، های آموزش بزرگسالان ثبت نام کرده اند برای شرکت در آزمون آزمایشی جستجو می کند. آژانس تعهدات ملی را برای CBOهای علاقه مند انجام خواهد داد و سپس درخواستی برای CBOهای داوطلب منتشر خواهد کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/12/19/immigration-update-december-19-2022/