دسته‌ها
اخبار

ماموران مرزبانی به امداد نیاز دارند


آ،ین پست من به DHS اشاره کرد پیشنهاد برای رسیدگی به موج 18000 مهاجر در روز انتظار می رود زم، که دستور CDC برای ا،اج افراد غیرقانونی، صادر شده بر اساس ،وان 42 قانون ایالات متحده در پاسخ به همه گیری کووید-19، در مرز ج، غربی منقضی شود (در حال حاضر قرار است در 21 دسامبر رخ دهد). در حالی که این و،خانه در حال ارسال منابع اضافی به مرز است، ماموران گشت مرزی غرق شده به کمک نیاز دارند که ،ت بایدن آن را فراهم نمی کند. تنها راه حلی که به آنها آرامش می دهد، بازداشت است و هر چه زودتر متوجه شود، وضعیت غیرانس، در مرز سریعتر پایان می یابد.

“ش،ت مرزی بایدن”. اگرچه در طول فصل ریاست جمهوری 2020 توجه چند، به آن نشد، اما جو بایدن عقب‌نشینی از سیاست‌های مرزی دونالد ترامپ را ،صر کلیدی خود دانست. مهاجرت نکات صحبت در طول مبارزات انتخاباتی

پس از انتخاب، اما قبل از سوگند، بایدن از این وعده ها عقب نشینی کرد و همچنان متعهد شد که سیاست های ترامپ را لغو کند، اما گفت که این کار را «با سرعت کمتری نسبت به آنچه در ابتدا وعده داده بود، انجام خواهد داد تا از پایان دادن به 2» جلوگیری کند. میلیون نفر در مرز ما» و تنها پس از «برپایی نرده‌های محافظ» برای جلوگیری از افزایش مرزها.

با این وجود، زم، که بایدن در دفتر بیضی شکل گرفت، به سرعت مسیر خود را تغییر داد – سیاست هایی را که به قول رادنی اسکات (نخستین رئیس پلیس مرزی رئیس جمهور)، «مسلماً مؤثرترین امنیت مرزی» در تاریخ ایالات متحده ایجاد کرده بود، کنار گذاشت.

چرا بایدن تلنگر زد؟ اسکات ادعا کرد (و می دانست) که «توصیه های منطقی امنیت مرزی از متخصصان حرفه ای با تجربه [were] نادیده گرفته شدن و سرکوب شدن توسط کارمندان سیاسی بی تجربه.»

نتایج کم و بیش همان چیزی بود که انتظار داشتید و ورودی های غیرقانونی افزایش یافت. که در سال مالی 2021، ماموران نزدیک به 1.66 میلیون مهاجر را در مرز ج، غربی دستگیر ،د (یک رکورد جدید سالانه)، حتی در حالی که ،ن زده می شود 389000 دیگران (در زبان محاوره‌ای به نام «فرار») با موفقیت از ،ره فرار ،د و به ایالات متحده راه یافتند.

هرچقدر هم که بد بود، اوضاع در مرز ج، غربی در سال مالی 2022 بدتر شد، زیرا نگر،‌ها از مرز 2.2 میلیون و تقریباً افزایش یافت. 600000 فراری ها بدون اسکات وارد ایالات متحده شدند.

این فقط محافظه کاران نیستند که به وضعیت مرزها توجه کرده اند. دو رئیس‌جمهور سابق دموکرات، باراک اوباما و بیل کلینتون، هر دو به وضعیت آنجا اشاره کرده‌اند (اوباما به صورت بی‌ضوعی، کلینتون مستقیم‌تر)، در حالی که هیئت تحریریه نشریه چپ‌گرای بلومبرگ در سرمقاله‌ای در ماه اوت، وضعیت را «ش،ت مرزی بایدن» نامید. خواستار رهبری در مورد این موضوع است.

بازداشت و بازدارندگی. به خاطر داشته باشید که آن نزدیک به یک میلیون مهاجر تنها مهاجران غیرقانونی مرزی ج، غربی نیستند که اکنون در این کشور زندگی می کنند. ،ت بایدن – طبق برآورد من – بیش از 1.5 میلیون بیگانه را که توسط ماموران دستگیر شده بودند، آزاد کرده است. همه آنها برای همیشه اینجا خواهند بود، اگر نه برای همیشه.

ا،ر این انتشارات، اگر نه همه آنها، با دستورات کنگره که DHS را م،م به بازداشت افراد غیرقانونی می‌کند، از زم، که دستگیر می‌شوند تا زم، که به آنها پناهندگی داده می‌شود یا ا،اج می‌شوند، نقض می‌کنند.

در واقع، ،ت بایدن حداقل در حال مبارزه با دو دعوا است.تگزاس v. بایدن و US v. تگزاس) توسط ایالت هایی ثبت شده است که تحت تأثیر نامطلوب سیاست های رهایی بیگانگان رئیس جمهور قرار گرفته اند.

چرا ،ت بایدن دستورات بازداشت کنگره را زیر پا می گذارد؟ زیرا، در فاصله ای از هر ،ت قبلی (از جمله ،ت کلینتون و اوباما)، ،ت فعلی صراحتاً بازدارندگی از ورود غیرقانونی را به ،وان یک سیاست مرزی رد کرده است. و بازداشت – که بیگانگان دارای ادعای پناهندگی ضعیف یا جعلی توانایی زندگی و کار در اینجا را رد می کند – موثرترین عامل بازدارنده است.

“سرآمد منابع”. که من را به برنامه‌های DHS پس از ،وان 42 بازمی‌گرداند، که رسماً ،وان آن «به‌روزرس، در مورد امنیت و آمادگی مرزی ج، غربی پیش از لغو ،وان 42 توسط دادگاه».

این سند شش «ستون» را بیان می‌کند که DHS مدعی است که کار خود را «هدایت کرده و خواهد کرد».

ستون 2 و 4 واقعاً قلب برنامه ،ت است. ستون 2 کارایی CBP را در انتقال مهاجران به خارج از امکانات پردازش آژانس افزایش می دهد (برخی ا،اج می شوند، اما به احتمال زیاد آزاد می شوند) و 4 بر اعطای پول بیشتر به جوامعی تمرکز می کند که مهاجران پس از آزاد شدن به آنها می روند و سازمان های غیر،تی برای تغذیه، پناه دادن و انتقال آنها به داخل کشور.

در ستون 1، با ،وان “افزایش منابع، از جمله پرسنل، حمل و نقل، پشتیب، پزشکی، و امکانات برای پشتیب، از عملیات مرزی”، DHS تاکید می کند:

ما نزدیک به هزار هماهنگ کننده پردازش گشت مرزی را استخدام کرده ایم و 2500 پیمانکار و پرسنل دیگر سازمان های ،تی را اضافه کرده ایم که همراه با نوآوری های زیر، به بازگرداندن ماموران به میدان کمک می کنند تا ماموریت های اجرای قانون و امنیت ملی خود را انجام دهند.

«نوآوری‌های» مورد اشاره، پروژه‌های زیرساختی مرزی هستند که در آ،ین پستم درباره آن‌ها بحث کردم، تقریباً منحصراً موانع (ی،ی دیوار)، و کارهای مجاور مانع مانند نصب کابل فیبر نوری، چراغ‌ها و سنسورها.

البته، آن پروژه ها اصلا نوآوری نیستند. در عوض، آنها پروژه هایی هستند که کنگره قبلاً برای آنها پول اختصاص داده است و ،ت ترامپ قبل از اینکه بایدن در اولین روز روی کار آمدن خود “م،” در ساخت مرزها ایجاد کند، شروع کرده بود.

این تعداد کمتر از 3500 «هماهنگ کننده پردازش گشت مرزی»، پیمانکاران و پرسنل آژانس سوم را که ستون 1 به آنها اشاره می کند، باقی می گذارد. به روز رس، DHS پس از 42 توضیحی نمی دهد که این افراد دقیقاً چه کاری انجام خواهند داد، اما به نظر می رسد که آنها به ماموران کمک می کنند تا از مهاجران بازداشت شده مراقبت کنند و مدارک را تکمیل کنند.

این امر باعث آزاد شدن ماموران گشت مرزی برای «بازگشت به میدان» می‌شود، اما این میدان به لطف مرز غیرمنطقی و بی‌م،ای ،ت (و از بسیاری جهات، به ویژه در رابطه با آزادسازی‌ها، غیرقانونی) آشفته‌تر از همیشه در تاریخ است. سیاست های.

فقط به اعداد نگاهی بیاندازید. در دهه بین سال مالی 2011 و در سال مالی 2020، ماموران گشت مرزی در مرز ج، غربی بیش از 4.27 میلیون مهاجر غیرقانونی را با نرخی کمتر از 1300 نفر در روز دستگیر ،د.

در 638 روز بین اولین ماه کامل بایدن (فوریه 2021) تا پایان اکتبر 2022، ماموران آنجا بیش از 3.785 میلیون بیگانه را که به طور غیرقانونی وارد شده بودند یا روزانه 5933 نفر را دستگیر ،د. این بیش از 4.5 برابر میانگین 10 ساله است، اما کمتر از یک سوم آن چیزی است که آنها پس از ،وان 42 با آن روبرو هستند.

هماهنگ‌کننده‌های پردازش گشت مرزی، پرسنل آژانس سوم و پیمانکاران نمی‌توانند وظایف کلیدی ماموران را انجام دهند – دستگیری بیگانگ، که به‌طور غیرقانونی وارد شده‌اند و جلوگیری از ورود سایر بیگانگان، مواد مخدر و کالاهای قاچاق. شاید آنها بتوانند اتوبوس راندند، از مهاجران نگهداری کنند، و فرم ها را پر کنند، اما همین.

در اینجا دلیل این است که این مشکل حتی بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. تعداد کمتر از 17000 نماینده به مرز ج، غربی اختصاص داده شده است، بنابراین حتی اگر آنها در شیفت های 50 ساعته کار می کنند، در هر زمان کمی بیش از 5000 مامور “در خط” هستند.

حتی اگر 18000 بیگانه که به طور غیرقانونی در روز وارد می‌شوند فقط در یک نقطه در یک خط تک پرونده وارد شوند، باز هم ماموران نمی‌توانند جریان را مدیریت کنند.

اما، مسلماً، آن مهاجران فقط در یک نقطه وارد نخواهند شد – قاچاقچیان و هم پیمانان کارتل آنها، مهاجران را به نقاط مختلف در آن مرز 1954 مایلی می فرستند، چه بهتر که منابع CBP را برای جابجایی مواد مخدر، قاچاق و بیگانگ، که نمی خواهند از شکاف های خط گرفتار شوند.

با این حال، لازم نیست به من اعتماد کنید – این دقیقاً همان چیزی است که اسکات در نامه سپتامبر 2021 عملیات آن سازمان های غیرقانونی را توصیف کرد. افزایش مهاجران فقط اتفاق نیفتاد، بلکه بخشی از برنامه های تجاری هم برای قاچاقچیان و هم برای کارتل ها است.

با این حال، نگران نباشید، زیرا ،ت وعده داده است که ماموران بیشتری را به مرز می فرستد. چند تا؟ سیصد – افزایش 1.7 درصدی کارکنان حتی در حالی که دستگیری ها در دوران بایدن بیش از 300 درصد افزایش یافته است.

حتی آن افزایش ناچیز نیز به این زودی اتفاق نخواهد افتاد. در عوض، آن 300 کارگزار همان چیزی است که ،ت بایدن در درخواست بودجه سال مالی 2023 خود درخواست کرده است. کنگره ممکن است تصویب کند “Omnibus” هزینه‌های صورت‌حساب برای تأمین مالی آن نمایندگان در هفته آینده (اگرچه اعضا هوشمندانه هستند که قبل از رأی دادن، یک صفر اضافی به آن عدد اضافه کنند)، و شاید اینطور نباشد.

حتی اگر کنگره تا قبل از پایان سال 300 نماینده دیگر را تأمین مالی کند، آنها تا تابستان آموزش نخواهند دید – در آن زمان 2.5 میلیون یا بیشتر مهاجر در مرز ج، غربی ظاهر می شوند.

بازداشت کلید است ماموران گشت مرزی ما در خط ایالات متحده و مکزیک اکنون به کمک نیاز دارند، اما ،ت بایدن هیچ قصد واقعی – چه رسد به برنامه – برای ارائه آن ندارد، به غیر از درخواست 300 مامور (صادقانه توهین آمیز) خود در بودجه سال مالی 2023 خود.

این بدان م،است که تنها کمکی که رئیس جمهور می تواند به کارگزاران ارائه دهد، قطع جریان مهاجران است. این امر مست،م بازداشت است، و نه فقط «10 تسهیلات ساده برای افزایش ظرفیت نگهداری CBP ما از اوایل سال 2021 تا بیش از یک سوم»، DHS در به‌روزرس، پس از ،وان 42 به آن اشاره می‌کند.

مهاجران تنها در زم، که تحت رسیدگی هستند در آن مراکز نگهداری می شوند، یا برای ا،اج تحت ،وان 42 یا رهاسازی به ایالات متحده. هنگامی که ا،اج ،وان 42 وجود نداشته باشد، مهاجران به سادگی برای آزادی پردازش می شوند – و آزادی های گسترده فقط تشویق بیشتری به آمدن خواهد کرد.

گزینه های جایگزین برای بازداشت (ATD) که در ستون 3 ذکر شده است نیز کمکی نمی کند. نه تنها ATD پرهزینه و بی اثر است، بلکه بیگانگ، که در ATD آزاد می شوند، می توانند در ایالات متحده زندگی و کار کنند – به همین دلیل است که آنها در ابتدا به طور غیرقانونی وارد می شوند. همانطور که در بالا گفته شد، اگر به همین منوال ادامه یابد، تعداد بیشتری و به تعداد افزایش خواهد یافت.

فقط بازداشت واقعی انجام می شود. ،ت می تواند در حین پیگیری درخواست های پناهندگی خود، شرایط بازداشت بیگانگان را فراهم کند، اما آن مهاجران تا زم، که به آنها پناهندگی اعطا نشود، برای زندگی و کار در اینجا آزاد نخواهند بود. هنگامی که ،ت شروع به بازداشت مهاجران کند، ورود غیرقانونی کاهش خواهد یافت دقیقا چه اتفاقی افتاد وقتی که ترامپ با فرستادن مهاجران به مکزیک برای انتظار جلسات رسیدگی به درخواست پناهندگی، از توانایی زندگی و کار در اینجا محروم شد.

و برای ،، که شکایت دارند که بازداشت غیرانس، است، در وضعیت فعلی در مرز ج، غربی هیچ انس،تی وجود ندارد.

همه مهاجران آسیب دیده اند و در سفر به ایالات متحده خطر حمله و مرگ را تهدید می کنند (تقریباً 856 مهاجر در سال مالی 2022 جان خود را از دست دادند، حتی در حالی که ماموران درگیر یک رکورد بودند. 22000 تلاش‌های جستجو و نجات)، در حالی که هزینه‌های قاچاقی که آنها می‌پردازند، از کارتل‌هایی حمایت می‌کند که مواد مخدری را که منجر به مرگ یک نفر شده است، ارسال می‌کنند. رکورد تعداد آمریکایی ها در سال گذشته

ماموران گشت مرزی به تسکین نیاز دارند، نه به نوع بیهوده و توهین آمیزی که DHS بایدن پیشنهاد ارسال می کند. بازداشت برای توقف سونامی مهاجران در مرز ج، غربی و ارائه کمک واقعی به ماموران آنجا کلیدی است. هر چه ،ت زودتر به این واقعیت پی ببرد، زودتر این غیرانس، پایان خواهد یافت.




منبع: https://cis.org/Arthur/Border-Patrol-Agents-Need-Relief