دسته‌ها
اخبار

بازداشتگاه بدنام مهاجرت بسته می شود، اما کار بیشتری باید انجام شود


پس از سالها حمایت و سوء استفاده گسترده، مقامات کانتی بر، اعلام ،د که ،ت فدرال قرارداد خود را برای بازداشتگاه شهرستان بر، در 31 ژانویه 2023 خاتمه می دهد. این خبر را جشن گرفت.

مرکز مس، پنسیلو،ا که به طور رسمی مرکز مس، شهرستان بر، نامیده شد، در سال 2001 به ،وان یک بازداشتگاه مهاجرت افتتاح شد. این مرکز در نهایت به یکی از سه بازداشتگاه در ایالات متحده تبدیل شد که خانواده ها، اغلب مادران دارای فرزند را بازداشت می کند. در سال 2015، زم، که گزارش‌هایی از آن گزارش شد، توجه ملی را به خود جلب کرد نقض حقوق بشر، شرایط غیر انس، و تجاوز ، یک جوان 19 ساله توسط یکی از کارکنان فاش شد. این منجر به ایجاد ائتلاف بر، را تعطیل کنیدکه بر بستن بازداشتگاه خانوادگی در ،ت اوباما و ترامپ نیز تاکید کرد.

تلاش‌های حمایتی برای تعطیلی بر، اغلب توسط خود افراد بازداشت شده هدایت می‌شد. در سال 2016، ،ن در بازداشتگاه نگهداری شدند دست به اعتصاب غذا زد اعتراض به سوء استفاده و غفلت وحشتناک این شامل بی توجهی پزشکی به کودکان، اجبار کودکان 13 ساله به کار در بازداشتگاه و بازداشت طول، مدت بود.

در حالی که مجوز فعالیت این بازداشتگاه در سال 2014 به طور موقت لغو شد، این بازداشتگاه تا زم، که آ،ین خانواده ها آزاد شدند در اوایل سال 2021. با این حال، اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) قرارداد جدیدی را با شهرستان بر، برای راه اندازی این مرکز برای پناهجویان زن امضا کرد و در ژانویه 2022 تحت این ظرفیت بازگشایی شد.

از دسامبر 2022، وکلای م،ع برای آزادی ده‌ها زنی که هنوز در این مرکز نگهداری می‌شوند، به جای انتقال به دیگر مراکز بازداشت، اصرار دارند. همانطور که در گذشته با تعطیلی ها اتفاق افتاده است. پرزیدنت بایدن از زمان روی کار آمدن خود با تعدادی از سازمان ها تحت فشار قرار گرفته است تا مراکز بازداشت مهاجرت را ببندد. فهرست ، “بدترین از بدترین” بازداشتگاه ها برای شروع.

،ت از بسته شدن یا کاهش تعداد انگشت شماری از بازداشتگاه ها خبر داده است، اما در بسیاری از موارد بسته شدن صرفاً منجر به انتقال مهاجران به مراکز دیگر شده است، تاثیر بسته شدن تکه تکه را محدود می کند.

در پاسخ، شورای مهاجرت آمریکا به صورت مکتوب به 113 سازمان دیگر ملحق شد یک نامه سر،ه به ،ت بایدن که خواستار بسته شدن بازداشتگاه ها در سراسر کشور شد.

بستن بر، یک خبر خوشایند است و نتیجه مستقیم کار خستگی ناپذیر ائتلاف بر، خاموش و خود افراد بازداشت شده است. برای اینکه آن م،ادار باشد، باید منجر به آزادی افراد بازداشت شده در آنجا شود و بخشی از تعهد گسترده تر برای پایان دادن به بازداشت مهاجرت در سراسر ایالات متحده باشد.

ثبت شده در زیر: بازداشتگاه بر،، بازداشت خانوادگی، مهاجرت و اجرای گمرک




منبع: https://immigrationimpact.com/2022/12/09/berks-detention-center-closes-more-work/