دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: به لطف ارتقای PP و کار تیمی ما، وضعیت NIW برای یک منصوب پسادکتری در فیزیک انرژی بالا با 14 منبع تامین مالی تنها در 10 روز تایید شد.


گواهی مشتری:

«می‌خواهم صمیمانه قدرد، خود را برای تمام کار و تعهدی که در دادخواست من انجام دادید ابراز کنم. همانطور که در ایمیل قبلی اشاره کردم، از شما بسیار راضی هستم و از همکاری با شما در طول آماده سازی پرونده لذت بردم. من قطعاً مهاجرت چن را به دوستانم که به چنین خدماتی نیاز دارند توصیه می کنم.


در 4 مارسهفتمدر سال 2023، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک منصوب پسادکتری در زمینه فیزیک انرژی بالا (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: فیزیک انرژی بالا

سمت در زمان تشکیل پرونده: منصوب پسا دکتری

کشور مبدا: نپال

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ایلینوی

تاریخ اطلاعیه تایید: 4 مارسهفتم، 2023

زمان پردازش: 10 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

عوامل متعددی وجود دارد که بر اساس آنها شایستگی یک پرونده EB2-NIW (معافیت از منافع ملی) تصمیم گیری می شود. عواملی مانند تاریخچه انتشار، استناد، و سوابق بررسی همتایان نقش عمده ای در سهولت پیروزی برای هر مورد دارند. نقش منابع مالی اعم از ،تی و خصوصی نیز همینطور است. کیفیت تحقیقاتی که این ارگان ها یا سازمان ها برای صندوق های معتبر می پذیرند بسیار انحصاری است. بنابراین هر متقاضی NIW که بودجه عمده ای از یک سازمان شناخته شده دریافت کرده باشد، تصمیم مطلوب USCIS را تضمین می کند.

بنابراین، هنگامی که یک متخصص در زمینه فیزیک پرانرژی از نپال با درخواست NIW خود به ما مراجعه کرد، ما به حرفه حرفه ای و آکادمیک او نگاه کردیم و متوجه شدیم که او در کنار سایر دستاوردهای مهم، 14 بودجه عمده را از موسسات معتبر جه، به دست آورده است. برخی از این کمک‌ها از سوی برنامه فیزیک هسته‌ای بنیاد ملی علوم، دفتر فیزیک هسته‌ای و، انرژی ایالات متحده، و، آموزش و تحقیقات فدرال آلمان، بنیاد تحقیقات آلمان، انجمن ما، پلانک آلمان، انستیتو ملی فیزیکا ایتالیایی است. Nucleare، بنیاد ملی علوم سوئیس، مرکز ملی علوم لهستان، و، علوم و آموزش عالی لهستان، بنیاد تحقیقات پایه روسیه، شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا، و بنیاد کانادا برای نوآوری جان آر. ایوانز صندوق رهبران

عوامل دیگری در کنار این مورد که برای کاربرد او مفید یافتیم به شرح زیر است:

  • جزئیات تلاش پیشنهادی وی: تلاش پیشنهادی او طراحی و شبیه‌سازی آشکارسازهای پیشرفته برای آزمایش‌های فیزیک هسته‌ای و انرژی بالا برای حل چالش‌های جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل و مح،ات هوشمند بود.
  • اهمیت تلاش پیشنهادی او: تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی‌اش از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا مستقیماً به پیشرفت در تحقیقات انرژی بالا و فیزیک هسته‌ای کمک می‌کند و بینش‌هایی را برای مح،ات پیشرفته و درک فناوری مورد نیاز برای کشف پدیده‌های جدید فیزیک فراهم می‌کند.
  • سابقه انتشار، استناد و بررسی همتایان: تحقیقات او منجر به 11 مقاله ژورنالی با داوری شده و 4 مقاله پیش چاپ شده است و این انتشارات در مجموع 120 بار به گفته Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه فیزیک انرژی بالا شناخته شده و مورد اعتماد هستند. .
  • توصیهنامهها: تحقیقات او توجه کارشناسان دیگری را به خود جلب کرده بود که بیش از حد مایل بودند که توصیه نامه هایی را برای حمایت از ادعای او در مورد معیارهای NIW ارائه کنند.

بنابراین، هنگامی که تأیید او در عرض 10 روز به دست آمد، ما می‌دانستیم که به دلیل تلاش‌های تیم ما و ارتقای پردازش برتر است که پرونده او را تسریع می‌کند. ما از مشتری خود برای انتخاب ما سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر همکاری با او در آینده هستیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مه
  • فیزیک (فیزیک مهندسی، مهندسی هسته ای، بیوفیزیک، اپتیک، فوتونیک، پ،ما)


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-status-confirmed-in-just-10-days-for-a-postdoct،-appointee-in-high-energy-physics-with-14-funding-sources-thanks-to-pp-upgrade-and-our-teamwork/