دسته‌ها
اخبار

DHS روند آتی آزادی مشروط مجدد برای اتباع افغان را اعلام می کند – اخبار داخلی – قانون مهاجرت


DHS، 5 مه 2023

“امروز، و، امنیت داخلی (DHS) اعلام کرد که روندی را برای آزادی مشروط اتباع واجد شرایط افغانستان ایجاد می کند تا آنها بتوانند به طور قانونی به زندگی و کار خود در ایالات متحده ادامه دهند. آزادی مشروط بشردوستانه از طریق عملیات متحدین خوش آمدید (OAW) می تواند از طریق تشکیل پرونده آنلاین و کاغذی درخواست آزادی مشروط مجدد کند. مانند هر درخواست آزادی مشروط، این درخواست‌ها به صورت موردی به دلایل بشردوستانه فوری و منافع عمومی قابل توجه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. جزئیات تکمیلی در رابطه با روند به زودی در دسترس خواهد بود.

اداره بایدن هریس متعهد به حفظ امنیت، امنیت و رفاه هزاران تبعه افغ، است که از طریق OAW وارد ایالات متحده شده اند و از طریق استقبال پایدار (EW) به ایالات متحده وارد شده اند. ،ت بارها یک قانون تعدیل ارائه کرده است و علناً از کنگره خواسته است تا از یک قانون تعدیل دو حزبی حمایت کند که مسیر مهاجرتی بادوام و کارآمدتر را برای ،، که در حال حاضر به آزادی مشروط هستند ارائه می دهد.

اتباع افغان تشویق می شوند تا به دنبال وضعیت دائمی در ایالات متحده باشند که ممکن است واجد شرایط آن باشند، از جمله از طریق فرآیندهای ویژه مهاجرت و پناهندگی، و باید حساب های آنلاین ایجاد یا به روز کنند. myUSCIS. از 17 می، DHS میزب، خود را آغاز خواهد کرد مراکز پشتیب، افغان در سراسر کشور – اولین در فینی،، آریزونا برگزار خواهد شد. پرسنل ،ت ایالات متحده و سازمان های غیر،تی در این مراکز اطلاعاتی در مورد مهاجرت و خدمات اجتماعی در دسترس برای ،، که از طریق OAW و EW وارد شده اند ارائه می دهند. تاریخ ها و مکان های اضافی برای مراکز پشتیب، افغان خواهد بود اعلام کرد در هفته های آینده.”


منبع: https://www.lexisnexis.com/legalnewsroom/immigration/b/insidenews/posts/dhs-announces-upcoming-re-parole-process-for-afghan-nationals