دسته‌ها
اخبار

امتیاز مهاجرت به استرالیا: 【امتیاز تحصیلات+تجربه کار+همسر،سن+زبان】 صباپلن-مهاجرت دی بی

با این حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند، امکاناتی وجود دارد که می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند. برای ویزای کار و یا اسکیل ورکر استرالیا شما باید چند آیتم بسیار مهم را در نظر بگیرید. سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط با مدرک، سطح زبان و شرایط تاهل این‌ها اصلی‌ترین مواردی هستند که هریک از آنها می‌تواند شرایط شما را به طور کلی تغییر دهد و تاثیر مستقیمی در پرونده مهاجرتی شما داشته باشد. به خصوص که در مسیر مورد بحث تفاوت‌های بسیار و واضحی در زمینه سطح اعتبار مدرک تحصیلی اخذ شده از ایران و در نتیجه زیر سوال رفتن تخصص و تحصیل شخص وجود دارد. سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی می توانند از طرق مختلف سرمایه گذاری در استرالیا درخواست خود را مبنی بر اقامت و پاسپورت کشور استرالیا اعلام کنند.

  • تنها در این صورت می‌ارزد که شخص برای حفظ جان خود برای مدت طولانی در کم‍پ‌های مخصوص پناهجویان، با کمترین امکانات بهداشتی و رفاهی سر کند.
  • با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت می‌توانید منتظر تماس مشاوران ما باشید.
  • ویزاهای همراه با حمایت کارفرما و Working Holiday به طور کلی سریع‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور هستند.
  • برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر یک از روش های مهاجرتی می‌توانید به صفحه اختصاصی مربوط به روش مهاجرتی مدنظر خود مراجعه کنید.

خدمات دریافت مشاوره برای تمام متقاضیان رایگان بوده و در مجموعه مهاجرت پلاس هیچ هزینه‌ای بابت ارائه مشاوره، از متقاضیان دریافت نخواهد شد. ما در این مجموعه از ابتدای راه همراه شما متقاضیان محترم خواهیم بود و در تمام مراحل اخذ ویزا تا اقامت در کشور مقصد شما را یاری خواهیم کرد. به منظور کسب اطلاعات دقیق در زمینۀ هزینه‌های مهاجرت به استرالیا در هر کدام از زیرشاخه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ شرایط مهاجرت به این کشور، می‌توانید با کارشناسان زبدۀ مهاجرت پلاس تماس بگیرید. همچنین با توجه به تعدد مسیرهای مهاجرتی استرالیا، اهمیت زیادی دارد که استراتژی مناسبی جهت اخذ ویزای این کشور تدوین کنید. در این زمینه، توصیه می‌شود تا حتماً با وکلای کارآزموده و مجرب ما در مجموعه مهاجرت پلاس مشورت کنید.

راهنمای کامل مهاجرت به استرالیا 🦘 | بهترین شهرهای استرالیا برای مهاجران ☀ | شرایط اخذ اقامت و شهروندی | هزینه‌ها 💰

برای اخذ این ویزاها، فرد اسپانسر باید اقامت استرالیا را داشته باشد و یا به مدتی مشخص، در این کشور در حال زندگی باشد. برای بررسی شرایط این نوع ویزا، نمی‌توان مواردی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد؛ اما داشتن اسپانسر با شرایط بیان شده یکی از الزامات تمامی ویزاهای مورد بحث است. بهتر است بدانید که برای اخذ ویزای 858، بهتر است سن شما بین 18 تا 55 سال باشد. افراد با سن بالای 55 سال نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایطی خاص برای اخذ این ویزا اقدام کنند؛ علاوه بر این، افراد باید توانایی خود را در زبان انگلیسی به دولت این کشور اثبات کنند.

ویدئـو و فـایل صـوتی معرفی دانشگاه ملی استرالیا

افراد مقیم در استرالیا از امکانات رفاهی بالایی برخوردارند و نرخ بیکاری در این کشور کم است. در ویدیو زیر به طور کامل توضیح داده ایم که چطور اقامت دائم استرالیا بگیریم. در این ویزا، متقاضی باید یک کارفرما را به عنوان اسپانسر شغلی خود به دولت استرالیا معرفی کند. نرخ ارتکاب جرم در استرالیا بسیار پایین است و همین امر آن را به کشوری امن تبدیل کرده است. جالب است بدانید که استرالیا هر ساله به بسیاری از افرادی که امنیت جانی در کشور خود ندارند، ویزای پناهندگی اعطا می‌کند.

این سیستم آموزشی برتر صرفا محدود به تحصیلات در مقطع دانشگاه و یا کالج نبوده و بلکه این کیفیت کم نظیر و برتری بالای سیستم آموزشی را می‌توان از همان آغاز و دوران پیش دبستانی نیز در سرتاسر این کشور مشاهده نمود. به طور کلی کودکان استرالیایی موظفند از سنین 5-16 سال به مدرسه بروند. همچنین در برخی از ایالت‌ها یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سنین سالگی بسیار رایج است. استرالیا همچون کانادا یک کشور مشروطه سلطنتی به شمار آمده که به عنوان یکی از کشورهای همسود زیر نظر خانواده سلطنتی انگلستان است. ملکه انگلستان فرماندار کل کشور را تعیین کرده و مجلس نمایندگان نیز نخست‌وزیر را مشخص می‌کنند. حزب لیبرال، حزب کارگر، حزب سبز و حزب یک ملت، احزاب اصلی کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند.

کمتر کسی وجود دارد که آرزوی اخذ ویزای استرالیا را در ذهن خود نداشته باشد. اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، مطمئنا می‌خواهید اطلاعاتی در خصوص روش‌های مهاجرت به استرالیا به دست بیاورید، پس در این مطلب همراه ما باشید. در این شیوه، متقاضی با داشتن اسپانسر ایالتی یا خانوادگی و کسب حد نصاب امتیازات می‌تواند ویزای کاری دریافت کند. اگر فرد از طرف یکی از ایالات استرالیا به کار دعوت شود می‌تواند اقامت دائم دریافت کند.

اکثر متقاضیان این ویزا سنی در بازه 40 سال به بالا را دارند و نمی‌توانند از طریق اسکیل ورکر اقدام کنند. افرادی که بیش از 55 سال دارند در شرایط خاصی می‌توانند برای برخی از ایالت ها اقدام کنند. با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا و خانه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. مهاجران جوان و دانشجویان اغلب برای زندگی به مرکز شهر سیدنی با خیابان‌های نورانی، آسمان‌خراش‌ها و انواع مراکز تفریحی متنوعی می‌روند اما زندگی خانوادگی نیز در حومه‌های شهر جریان دارد. سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که هزینه‌های مسکن در آن با نیویورک برابری می‌کند.

اگر در یکی از این بخش‌ها تجربه کار حرفه‌ای دارید، واجد شرایط درخواست برای ویزای کار و مهارت خواهید بود. همراه فرد متخصص نیز در صورتی که شرایط مناسب از جمله دارا بودن رزومه شغلی مناسب و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشد اجازه خواهد داشت در این کشور مشغول به کار شود. فرزندان زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند در مدارس این کشور به ادامه تحصیل خود بپردازند. به طور کل خانواده در این کشور ارزش بالایی را دارد؛ در نتیجه استرالیا برای افراد متخصص ویزای همراه را در نظر گرفته است. ویزای کار استرالیا یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است.

ویزای تحصیلی استرالیا

کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است. در روشسرمایه‌گذاری ویژهمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد. در روشسرمایه‌گذاری معمولیمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۲.۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد. در ویزای کارافرینی طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. ویزاهای توریستی یا گردشگری استرالیا انواع مختلفی دارند که با برخی از آن‌ها شما می‌توانید تا یک سال هم در این کشور بمانید.

افرادی که در ابتدای مسیر مهاجرت هستند معمولا اولین سوالی که به ذهنشان می‌رسد این است که چطور و از کجا باید شروع کنند؟ پاسخ به این سوال به نوع مهاجرت و شرایط متقاضی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، مهاجرت از طریق ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج یا تحصیلی می‌تواند مسیر متفاوتی داشته باشد. مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است. ویزاهای Working Holiday و یا Work & Holiday هم در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار هستند اما بیشتر متقاضیان این ویزا ساکنین اروپا و یا آمریکا هستند که تمایلی برای اخذ اقامت دائمی کشور استرالیا ندارند.