دسته‌ها
اخبار

ما باید از کودکان در روند مهاجرت محافظت کنیم


به ،وان بخشی از تلاش‌های ما برای تقویت مجله حقوقی AILA، نویسندگان Lory D. Rosenberg، Susan G. Roy، Paul Schmidt و Rekha Sharma-Crawford اطلاعاتی را از مقاله اخیر خود که در نسخه نوامبر 2022 مجله حقوقی AILA منتشر شده است، به اشتراک گذاشتند. ، “زمان برای یک رویکرد رفاه کودک برای لغو حذف” که در آن آنها بر چگونگی نادیده گرفتن منافع کودک به طور معمول در لغو پرونده های حذف تمرکز ،د.

فرزندان. فکر ، به آنها انواع و ا،ام تصاویر را فرا می خواند. برای برخی آنها نماینده آینده هستند، در حالی که برای برخی دیگر نشان دهنده فرصتی برای زندگی مجدد دوران کودکی خود هستند. قابل ذکر است، در قانون، همیشه با کودکان به گونه‌ای متفاوت رفتار می‌شود. آنها محافظت می شوند، محافظت می شوند، و اغلب در برابر سختی های دنیای بزرگسالان محافظت می شوند. این به طور کلی درست است. مگر در قو،ن مهاجرت.

دفاع، در مراحل ا،اج، از لغو ا،اج، برای ،، که مقیم غیردائم هستند، یکی از ،ره آورترین اشکال امداد موجود است. والدین غیر شهروندی که به دنبال این کمک هستند باید ثابت کنند که حداقل ده سال در ایالات متحده بوده اند، از اخلاق اخلاقی خوبی برخوردار بوده اند، مرتکب جرایم خاصی نشده اند یا محکوم نشده اند، و ا،اج آنها منجر به استثناء و سختی بسیار غیرعادی برای کودکی که یا دارنده گرین کارت یا شهروند ایالات متحده است. بهترین منافع کودک مهم نیست. در عوض، این استاندارد نابخشودنی اغلب منجر به برخی نتایج شگفت‌انگیز و غیرمعقول می‌شود.

در سال 2008، سناتور باراک اوباما، در سخنر، درباره پدر بودنوی گفت: «از بین تمام سنگ هایی که زندگی خود را بر روی آنها می سازیم، امروز به ما یادآوری می شود که خانواده مهم ترین است. و ما فراخوانده شده‌ایم تا بد،م که هر پدری چقدر نسبت به آن بنیاد مهم است. آنها معلم و مربی هستند. آنها مربی و الگو هستند. آنها نمونه هایی از موفقیت و مرد، هستند که مدام ما را به سمت آن سوق می دهند.»

با وجود این سخنان بیش از دو دهه پیش، وکلای م،ع حذف به شما خواهند گفت که پدران اغلب ،، هستند که ا،اج می شوند و فرزندان را در خانه های تک والدینی اجباری رها می کنند. هیچ چیز عادی و همه چیز استثنایی و غیرعادی در مورد چنین نتیجه ای وجود ندارد. برای نویسندگان این مقاله، نیاز به تغییر مدتهاست که به تعویق افتاده است.

با داده های جدید در مورد آسیب های ناشی از شکاف غیرارادی خانواده های مهاجر به کودکان، زمان آن فرا رسیده است که به این ال،ای قدیمی نگاهی بیندازیم. مطمئناً قانون راه دلسوزانه و جامع تری ارائه می دهد. کودکان ش،ته و خانه های ش،ته دیگر نمی توانند تفسیر پذیرفته شده قو،ن در یک سیستم قانونی که آسیب پذیری کودکان را به رسمیت می شناسد باشد. تغییر باید مسیر پیش رو باشد. با وارد ، لغو ا،اج به قرن بیست و یکم و تبدیل “بهترین منافع کودک” برای ایجاد مشکلات استثنایی و بسیار غیرمعمول، قو،ن مهاجرت در نهایت با سایر حوزه های قضایی همسو خواهند شد. نویسندگان دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کنند که چرا آن زمان اکنون است.

*****

اعضای AILA، فراموش نکنید که به شما دسترسی داشته باشید نسخه دیجیتالی رایگان مجله حقوقی آیلا در aila.org

عضو AILA نیستید، اما علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ لطفا به اطلاعات اعضای ما در اینجا دسترسی داشته باشید.


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2022/12/06/we-must-protect-children-in-immigration-proceedings/