دسته‌ها
اخبار

یافته های مطالعه جدید، استخدام کارگران فصلی خارجی به کارگران آمریکایی آسیبی نمی رساند


آیا زم، که کارفرمایان نیز نیروی فصلی موقت را از خارج از کشور استخدام می کنند، کارگران کمتری در ایالات متحده استخدام می شوند؟ آ مطالعه جدید شرکت های متقاضی ویزای H-2B نشان می دهد که پاسخ منفی است.

این ویزای H-2B به کارگران خارج از کشور اجازه می دهد تا برای پر ، مشاغل موقت و غیر کشاورزی که به سطح بالایی از تحصیلات رسمی نیاز ندارند، وارد ایالات متحده شوند. تعداد ویزاهای جدید H-2B که می‌توان هر سال صادر کرد، 66000 نفر است و دریافت‌کنندگان ویزا به‌طور تصادفی از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

با تجزیه و تحلیل استخدام در شرکت هایی که در این قرعه کشی شرکت می کنند، مطالعه جدید نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که تعداد بیشتری کارگر H-2B استخدام می‌کنند، افزایش تولید را تجربه می‌کنند بدون اینکه اثرات نامطلوبی بر اشتغال کارگران متولد آمریکا داشته باشند. در برخی موارد، تعداد کارگران H-2B و کارگران ایالات متحده که توسط یک شرکت استخدام می شوند با هم افزایش می یابد.

برنامه H-2B

کارفرمایان ایالات متحده که مایل به استخدام کارگران H-2B هستند، ابتدا باید یک گواهی موقت کار از و، کار (DOL). برای اینکه یک کارفرما گواهینامه دریافت کند، DOL باید تعیین کند که: (1.) کارگران واجد شرایط کافی متولد ایالات متحده برای پر ، مشاغل موقتی که کارفرما می‌خواهد کارگران H-2B را برای آنها استخدام کند، وجود ندارد. و (2.) استخدام کارگران H-2B بر دستمزد یا شرایط کاری کارگران متولد ایالات متحده که مشاغل مشابه را انجام می دهند تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

در سال های اخیر، تقاضا برای کارگران H-2B بسیار فراتر از سقف سالانه 66000 نفر بوده است و تقاضا اغلب آنقدر زیاد است که DOL و DHS از اختیارات خود استفاده می کنند. ویزای H-2B اضافی را اضافه کنید در طول سال به است، بروید. در نتیجه، DOL قرعه‌کشی انجام می‌دهد تا مشخص کند کدام یک از شرکت‌هایی که برای صدور گواهینامه موقت کار درخواست داده‌اند، واقعاً گواهینامه دریافت خواهند کرد.

کارفرمای، که گواهینامه موقت کار را دریافت می کنند، باید برای مجوز استخدام کارگران H-2B به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) مراجعه کنند. هنگامی که USCIS درخواست را تأیید کرد، کارگران خارجی می توانند برای ویزای H-2B از سفارت یا کنسولگری ایالات متحده در کشور خود درخواست دهند. برخی از کارگران خارجی ممکن است نیازی به ویزا نداشته باشند، اگر قبلاً در ایالات متحده هستند و تأییدیه USCIS را برای تمدید وضعیت فعلی H-2B یا تغییر از وضعیت متفاوت به وضعیت H-2B دریافت کرده اند.

طول، ترین زم، که یک کارگر خارجی در وضعیت H-2B می تواند در ایالات متحده بماند سه سال است. پس از آن، کارگر باید به مدت سه ماه در خارج از ایالات متحده بماند تا بتواند در وضعیت H-2B مجددا پذیرش شود. همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال ممکن است گیرنده ویزای H-2B را به ایالات متحده همراهی کنند، اما تا زم، که در اینجا هستند اجازه کار ندارند.

مطالعه جدید هیچ کاهشی در اشتغال کارگران متولد آمریکا پیدا نکرده است

را مطالعه جدید شرکت‌هایی را که در قرعه‌کشی 2021 DOL برای پردازش گواهی‌های کار موقت H-2B شرکت کرده‌اند بررسی کرد و شرکت‌هایی را که برنده شدند با شرکت‌هایی که بازنده شدند مقایسه کرد.

شرکت‌هایی که برنده قرعه‌کشی بودند – و بنابراین می‌توانستند کارگران H-2B بیشتری را استخدام کنند – افزایش درآمد را تجربه ،د. شرکت های برنده همچنین افزایش اندکی در استخدام کارگران متولد ایالات متحده را تجربه ،د یا اصلاً تغییری ن،د. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه استخدام کارگران H-2B بیشتر منجر به کاهش اشتغال برای کارگران متولد ایالات متحده شود وجود نداشت.

این مطالعه همچنین نشان داد که کارفرمای، که بخت آزمایی H-2B را باختند تمایلی به استخدام کارگران آمریکایی بیشتر نداشتند. در نتیجه باخت در قرعه کشی، آن شرکت ها به طور کلی کارگران کمتری را استخدام ،د و از درآمد کمتری نسبت به شرکت هایی که قادر به استخدام کارگران خارجی بیشتری بودند متضرر شدند. اقتصاددان، که این مطالعه را انجام می‌دهند نشان می‌دهند که این نتیجه به این دلیل رخ می‌دهد که «جایگزین‌های کمی» در مناطق روستایی برای نیروی کار انجام شده توسط افرادی که ویزای H-2B دریافت می‌کنند، وجود دارد و از نیاز به برنامه حمایت می‌کند.

مهاجرت و اشتغال

مطالعه از نتیجه گیری حمایت می کند بسیاری از اقتصاددانان که مهاجرت بازار کار را برای کارگران متولد آمریکا گسترش می دهد.

این به چندین روش رخ می دهد. اول، کارگران مهاجر و کارگران متولد ایالات متحده تمایل دارند مجموعه مهارت های متفاوتی داشته باشند، بنابراین آنها به جای رقابت برای مشاغل مشابه، مکمل یکدیگر هستند. دوم، کارگران مهاجر بیشتر دستمزد خود را در اقتصاد ایالات متحده صرف می کنند که با افزایش تقاضای مصرف کننده، مشاغل جدیدی ایجاد می کند. سوم، ،ب‌وکارهای آمریکایی به حضور کارگران و مصرف‌کنندگان مهاجر با گسترش فعالیت‌های خود در داخل ایالات متحده و نه در خارج از کشور پاسخ می‌دهند. و چهارم، مهاجران با ایجاد مشاغل جدید، بازار کار ایالات متحده را گسترش می دهند.

مطالعه جدید و یافته های بسیاری از اقتصاددانان دیگر این افسانه رایج را تضعیف می کند که هر شغلی که توسط یک کارگر مهاجر پر می شود، یک شغل کمتر برای یک کارگر متولد ایالات متحده در دسترس است. در واقع، مهاجرت فرصت های شغلی را برای ا،ر کارگران متولد ایالات متحده افزایش می دهد.

ثبت شده تحت: H-2B، کارگران فصلی


منبع: https://immigrationimpact.com/2022/11/03/hiring-foreign-seasonal-workers-doesnt-hurt-american-workerss/