دسته‌ها
اخبار

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با ۱۰ روش کاربردی! سفیر | zabannew

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با ۱۰ روش کاربردی! سفیر | zabannew

با زمان‌های حال استمراری، گذشته ساده و گذشته کامل آشنایی دارند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. قبل از شروع به صحبت‌کردن به یک زبان، به دانش اولیه نیاز دارید به عبارت دیگر یادگیری یک زبان مانند اینجا کلیک نمایید ساختمان‌سازی است! شما چند اصل پایه را فراگرفته و سپس به‌تدریج به آموخته‌های بنیادی خود اضافه می‌کنید و همان‌طور که قوانین را می‌آموزید، می‌توانید جملات خود را با آن‌ها شروع کرده و حتی اشتباه کنید! در واقع شما با ساختن دانش خودتان و یادگیری از اشتباهاتتان در امر یادگیری پیشرفت می‌کنید. شما تنها با داشتن ابزار مناسب و اینترنت می‌توانید در هر دوره آنلاینی در هر نقطه از جهان شرکت کنید.

  • یادگیری زبان انگلیسی در خانه برای فراگیران هم بسیار مقرون به صرفه بوده و هم منابع متنوع تری را در دسترس آن ها قرار می دهد.
  • در اوایل قرن 20 بریتانیا بخش زیادی از آفریقا و آسیا را کنترل می‌کرد.
  • همیشه در انتخاب منابع آموزشی مورد نیازتان، به اعتبار و صحت این منابع توجه کنید و سعی کنید منابعی را انتخاب کنید که از نظر محتوای آموزشی در بهترین سطح قرار دارند و مورد تایید مراجع آموزشی معتبر هستند.
  • این مجموعه، داستان یک جادوگر جوان به نام هری پاتر را دنبال می کند.

شاید اندکی این نکته عجیب به نظر برسد، اما یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان و قواعد آن این است که در یک محیط مانند انجمن آنلاین یا forum انگلیسی زبان در حیطه کاری خود سر بزنید و سعی کنید با دیگران صحبت کنید. بزرگترین حسن این ابزار این است که شما لازم نیست در لحظه پاسخ دهید و فرصت دارید جملات خود را درست کنید. در مراحل اولیه یادگیری این بهترین روش برای ساختار دادن به جملات و یادگیری از دیگران است. نکته مهم دیگر که این موضوع را جذاب می‌کند حس نیاز به پاسخ است که به شما انگیزه می‌دهد تا سریع‌تر یک پاسخ خوب برای حرف دیگران دست و پا کنید. یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که به انگلیسی یادداشت کنید. داشتن یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین مستمر زبان است.

محتوای دوره:

این روش هزینه کمتری در مقایسه با معلم حضوری داره و از نظر زمان بندی معمولاً انعطاف پذیر تره. در نهایت انتخاب بین این دو روش کاملاً به خود زبان آموز بستگی داره. یکی از مشکلات اصلی یاد گرفتن زبان در خانه عدم وجود هم صحبت به زبان انگلیسی هست. استفاده از راهکار های زیر تا حد زیادی به رفع این مشکل کمک میکنه.

دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی

در واقع این سرمایه‌گذاری با تاثیر شگفت‌آوری که در جنبه‌های مختلف زندگی زندگی شما خواهد داشت جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد. آزمون تعیین سطح آکسفورد یکی از متداول‌ترین و معتبرترین روش‌های تعیین سطح زبان‌آموز است که مکتب‌خونه آن را به طور رایگان در اختیار شما گذاشته است. شما به راحتی با شرکت در این آزمون و  پس از پاسخ دادن به 60 سوال در 30 دقیقه می‌توانید بلافاصله به یک نتیجه قابل اعتماد برسید. یکی دیگر از آزمون‌های بین‌المللی که برای آزمون دانش زبان انگلیسی شما به کار برده می‌شود، آزمون تافل است. مکتب‌خونه دوره‌های آموزشی آزمون تافل را نیز بر اساس هر یک از مهارت‌های چهار‌گانه و به صورت مجزا و همین‌طور به صورت کلی و یک‌جا مخصوص داوطلبین این آزمون برگزار می‌کند.

می‌توانید در منزل از دوستان تان بخواهید تا داستان هایی ترسناک یا طنز یا هرچه که دوست دارید به زبان انگلیسی آماده کنند. این تصویر ذهنی از کلمات انگلیسی بسیار در نوشتن مقالات، نامه ها و جست و جو های علمی پر کاربرد است چرا که شما دقیقا می‌دانید که به دنبال چه چیزی هستید و می‌دانید که با چه روشی (انتخاب کلمات مناسب) به دنبال خواسته خود بگردید. اگر دوست دارید کتابی جدی‌تر و مفهومی‌تر و در عین حال نمادین را مطالعه کنید، به مزرعه حیوانات جورج اورول سری بزنید! این کتاب بارها به زبان‌های متفاوت از جمله فارسی ترجمه شده و هم می‌توانید داستانی ساده درباره تعدادی حیوان باشد و هم داستانی با مفاهیم عمیق و کنایه ‌آمیز سیاسی. سری کتاب‌های هری پاتر امروزه در سراسر دنیا شناخته شده‌ هستند و تبدیل به منبعی عالی برای مطالعه به زبان انگلیسی شده‌اند. همه این کتاب‌ها به زبان‌های متفاوت ترجمه شده‌اند و بسیاری از آنها به صورت فیلم هم درآمده‌اند.