دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

برای انتخاب مسیر توریستی دقت کنید که از قبل برنامه ریزی دقیقی برای ویزای مورد نظر انجام دهید تا پس از ورود به کانادا سر در گم نشوید. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از استان‌ها، می‌توانید در زیر گروه مهاجرت مهارتی آن استان شرکت کرده و با اقامت دائم وارد کانادا شوید. برای مثال، برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا باید از طریق یکی از برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا اقدام کنید. همانطور که گفته شد استارتاپ یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا می باشد که از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری است. افراد می‌توانند با توجه به اقدام از این روش، اقامت کانادا را کسب نمایند. سرمایه گذاری ها انواع مختلف دارند که برخی از آنها می تواند منجر به مهاجرت افراد به کشور کانادا گردد.

شرایط ویزای تحصیلی کانادا برای ایرانیان در سال های اخیر به نسبت سایر کشورها خوب بوده است. یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، ثبت شرکت است. سرمایه‌گذاران و مالکان کسب و کار برای مهاجرت به کانادا از این شیوه، باید شرایط و قوانین هر استان را بررسی کرده و برنامه خود را مطابق آن پیش ببرند.

کانادا قویاً معتقد است که هر فرد حق دارد از مراقبت های بهداشتی برابر و ویژه برخوردار شود. اگرچه هزینه مراقبت های سلامتی از طریق مالیات تأمین می شود، اما کانادا بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی سالانه خود را به مراقبت های بهداشتی اختصاص می دهد. این باعث شده تا از سرتاسر دنیا کادر درمان جذب این کشور شوند و هر ساله نیز به این تعداد افزوده می شود. برنامه نامزدی نوا اسکوشیا یکی دیگر از برنامه های مهاجرت کانادایی است که هزینه درخواست ندارد.

در صورتی که صندوق در چند سال اخیر کارکرد خوبی داشته است، به این معنی می باشد که آن بیزینس هم اکنون فعال و سودده است و احتمال ورشکستگی آن کم است. متقاضی در اغلب موارد برای خرید بیزینس در کانادا می بایست سابقه مدیریتی مرتبط نشان دهد در کنار این امر داشتن سرمایه لازم، سطح زبان، مدرک تحصیلی و ارائه بیزینس پلن، از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس می باشد. در این مسیر ابتدا اقامت موقت کانادا به متقاضی داده می شود و در صورتی که بیزینس وی سودآور باشد، می تواند برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهد. افرادی که تمایل دارند از این روش اقدام نمایند، باید دارای ایده نو و جدید باشند. موسسات و اشخاصی نیز هستند که شما را در زمینه ایده جدیدتان راهنمایی می کنند و ایده شما را گسترش می دهند یا تبدیل به ایده ای بهتر و جدید تر می کنند. در هر بیزنس پلن 5 نفر می توانند شریک شوند و برای ویزای استارت آپ کانادا اقدام نمایند.

  • می‌تواند از ویزای احداث شرکت و یا برنامه‌های استانی با توجه به نیاز کسب و کار خود و یا مسیرهای دیگر و تطبیق شرایط خود برای مهاجرت اقدام کنید.
  • از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند.
  • لازم به ذکر است مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور ، مستلزم رعایت شرایط خاص یک شهر است و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.
  • دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود.

به گونه ای که عملا اقدام مهاجرت به کانادا به تنهایی و بدون استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت های مهاجرتی معتبر امکانپذیر نمی باشد. ویزای توریستی کانادا معمولاً برای سفر و گشت‌وگذار در کشور‌های مختلف ازجمله کانادا اعطا می‌شود. شما می‌توانید برای مسافرت، شرکت در جلسات کاری، دیدار با اقوام و دوستان یا اعضای خانواده و موارد دیگر از این نوع ویزا استفاده کنید.

برنامه های مهاجرتی موجود در سیستم اکسپرس اینتری کانادا

ولی تمامی کشورها این شرایط را برای شهروندان خارجی ارائه نمی کنند بلکه تنها کشورهای تابع اصل خاک این شرایط را دارا می باشند. کشورهای جهان در بحث اعطای تابعیت از دو سیستم خاک و خون تبعیت می کنند. کشورهای تابع اصل خون تنها به فرزندانی که یکی از والدینشان تابعیت آن کشور را داشته باشد اقامت و تابعیت اعطا می کنند ولی کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و برزیل به تمامی کودکان متولد شده در خاک این کشور تابعیت اعطا می نمایند. البته باید در نظر داشت تابعیت کانادا تنها به کودک متولد شده تعلق می گیرد و به والدین اعطا نمی شود. طبق قانون کانادا، اگر کودکی در کشتی های کانادایی و هواپیماهایی که در این کشور رفت آمد می کنند متولد شود شهروند کانادا به حساب می آید و حقوق شهروندی را برای او عرضه می کنند و می تواند پاسپورت کانادا را از طریق تولد اخذ نماید‌. در این نحوه گرفتن اقامت کانادا، در ابتدا به فرد خارجی اقامت موقت کانادا اعطا می شود و پس از 3 سال در صورتی که ازدواج پابرجا باشد شخص می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا اقدام نماید.

نیروی متخصص استان کبک

برای استفاده از این روش مهاجرتی، افراد باید مراحل حقوقی خاصی را طی کنند به عنوان مثال در همان زمان، دفتری که در کانادا فعالیت می کند، باید شواهدی در مورد دلیل نیاز به جابجایی کارمند خارجی به جای استخدام کارمند محلی ارائه دهد. بعد از تهیه بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا و پشت سر گذاشتن شرایط و دوره های مراکز حمایتی، شما آماده راه اندازی کسب و کار خودتان هستید و میتوانید نامه حمایتی یا Letter of support خود را از این مراکز دریافت کنید. بیزنس پلن شامل طرح کلی، توضیحات، آینده کسب و کار، تحلیل بازار و روش های بازاریابی است. در آماده کردن بیزینس پلن ویزای استارتاپ کانادا بهتر است با یک متخصص کسب و کار و کارآفرینی مشورت کنید چرا که در صورت ناقص بودن این مدرک، درصد موفقیت شما به صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت. در این مرحله ثبت نام اینترنتی انجام شده و پس از دریافت دعوتنامه ابتدایی، مدارک برای بررسی ارسال می شوند. بنابراین، می توان تصور کرد که تا چه اندازه ای این مسیر مهاجرتی می تواند از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کانادا و هزینه های احتمالی آن ها بکاهد.

دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به کانادا چیست؟

تصمیم برای مهاجرت به کانادا و ساختن زندگی برای خود هرگز ساده گرفته نمی شود ، این نیاز به قدرت روحیه ، شجاعت و تمایل برای سازگاری با یک کشور جدید با همه چالش ها و فرصت های آن دارد. قبل از درخواست باید از یک کارفرمای کانادایی یک پیشنهاد کاری دریافت کنید. اما با توجه به رزومتون اگر سنتون کمتر از 38 سال باشه ، امکان اقدام برای جاب آفر آلمان را دارید . محدوده سنی مشخصی برای مهاجرت به کانادا وجود ندارد اما کسانی که بین 25 تا 35 سال هستند از شانس بیشتری برای دریافت ویزا برخوردار می باشند. دانشجویان خارجی این اجازه را دارند که در طول تحصیل خود، به‌صورت پاره‌وقت کار کنند و یا در صورت تمایل، بعد از اتمام دورۀ تحصیلی خود، برای گرفتن ویزای تحصیلی جهت دوره‌های بالاتر اقدام کنند.