دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت هزینه ها و شرایط ۲۰۲۲ باراد

شما می بایست سابقه مدیریتی مابین 2 تا 5 سال در در یک شرکت با اعتبار و به عنوان مدیر ارشد در حوزه مورد نظر دارا باشید. چنانچه شما می خواهید با همسر خود مهاجرت نمایید این دارایی که شما دارید می تواند جمع اموال شما و همسرتان باشد. ایرانیان بسیاری در کشور کانادا می باشند و این مسئله سبب می شود تا احساس غریبگی بسیاری در آنجا نداشته باشید.

  • کانادا هم مانند همه کشورها در این زمینه سخت گیر است و تمامی شرایط را بررسی می کند.
  • کانادا در ایران سفارت ندارد و جهت اخذ ویزا و مصاحبه می بایست به یک کشور دیگر سفر نمایید، مناسب ترین وضعیت این می باشد که به کشورهای همسایه بروید تا مخارج کمتر شود.
  • معمولا افرادی که بدین طریق تبعه کشور کانادا می شوند بعد از گذشت چند سال، در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند به کشور کانادا رفته و در آن مشغول به تحصیل و یا کار شده و زندگی خود را به عنوان یک تبعه کانادایی ادامه دهند.
  • بنابراین، می توان تصور کرد که تا چه اندازه ای این مسیر مهاجرتی می تواند از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کانادا و هزینه های احتمالی آن ها بکاهد.
  • شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد.

متقاضیان می‌توانند از طریق خرید ملک، کار آفرینی، ثبت شرکت و پرداخت سرمایه‌ای به بازار کانادا اقدام به مهاجرت و دریافت اقامت کانادا کنند. طبق بررسی‌ها کشور کانادا نظام قضایی سالمی دارد، به همین علت نظر بسیاری از سرمایه‌گذارن خارجی را به خود جلب می‌کند. کشور کانادا برای هنرمندان و افراد فوق موفق شرایط مناسبی ایجاد نموده است.

یکی از آسان ترین زبان ها برای آموزش در سراسر جهان است و به موجب این امر مهاجرین میتوانند با تلاش و پشتکار این زبان را بیاموزند و آینده ی راحتی را در کشور کانادا برای خود رقم بزنند. یک مزیت کلیدی و بسیار مهم دیگر زندگی در کشور کانادا و مهاجرت به این کشور این است که شما می‌توانید با فرهنگ مردم این کشور نیز بیشتر آشنا شوید. در این کشور مردمی با فرهنگ‌های مختلف زندگی می‌کنند که بدون شک آشنایی با فرهنگ آنها یک تجربه جدید و بسیار جذاب برای شما خواهد بود. به افسر اداره ی مهاجرت کانادا جهت تحصیل، کار و یا حتی بازدید از کانادا به عنوان توریست بسیار الزامیست.

حسابداری در کانادا

این روش مهاجرت به کانادا نیز هزینه زیادی در پی ندارد و شما اگر بتوانید امور مالی زندگیتان را به خوبی مدیریت کنید، قادر خواهید بود با هزینه ای بسیار مناسب دراین کشور زندگی کرده و تحصیلات خود را به پایان برسانید. فردی که تبعه کاناداست و قصد دارد شرایط گرفتن اقامت دائم برای همسرش را فراهم کند، باید از قوانینی که این کشور تعیین کرده نیز تبعیت کند. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا، دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان کانادایی است.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

وقتی شما با یک شهروند کانادایی ازدواج می کنید، بلافاصله تابعیت نمی گیرید. نیاز است که حداقل 3 سال در این کشور زندگی کنید تا پس از آن برای شهروندی اقدام نمایید. بسته به این که چقدر سرمایه دارید و شرایط تان چیست، می توانید راه مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید. آزمون TEF کانادا توسط دولت فدرال کانادا به عنوان مدرک اثبات کننده مهارت زبان فرانسه در برنامه مهاجرت شناخته شده است. یک آزمون خاص به نام TEFAQ برای کسانی که قصد مهاجرت به کبک را دارند وجود دارد.

از طرف دیگر مهاجرت کاری یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا می‌تواند هزینه‌های بیشتری را نیاز داشته باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از خدمات مشاوره ما بهره‌مند شوید. مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد که از طریق آن افرادی که تخصص و مهارت کافی را در زمینه های مشاغل مورد نیاز کشور کانادا دارند، میتوانند با ویزای اقامت دائم وارد کانادا شوند.

با توجه به این موضوع که استان کبک در کانادا استانی فرانسوی زبان محسوب می شود، برنامه های مهاجرتی به این استان به شکلی کاملاَ مستقل از سایر برنامه های استانی تعریف شده است. نکته حائز اهمیت این است که این ویزاها می تواند تا شش ماه زمان ببرد و لازم است فرد سریعا برای دریافت این ویزاها به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد اقدام کند. بعد از تهیه بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا و پشت سر گذاشتن شرایط و دوره های مراکز حمایتی، شما آماده راه اندازی کسب و کار خودتان هستید و میتوانید نامه حمایتی یا Letter of support خود را از این مراکز دریافت کنید. بنابراین، می توان تصور کرد که تا چه اندازه ای این مسیر مهاجرتی می تواند از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کانادا و هزینه های احتمالی آن ها بکاهد.

برای مثال، استان انتاریو از طریق یکی از زیرگروهای برنامه اکسپرس انتری خود به نام برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان انتاریو اقدام به جذب نیروهای ماهر فرانسوی زبان می‌کند. استان نوا اسکوشیا هم به طور منظم متقاضیان فرانسوی زبان را مستقیما از استخر قرعه کشی اکسپرس انتری خود دعوت به اقدام برای برنامه می‌کند. سابقه کار در مشاغلی باشد که در سیستم طبقه بندی مشاغل کانادا جزو ناک شغلی 0، A یا B قرار بگیرد. در آمار زیر این افزایش مهاجرین را مشاهده می‌کنید که قرار است تا سال ۲۰۲۵، به ۵۰۰ هزار نفر برسند. خوشبختانه افزایش مهاجران در سطوح مختلف مهاجرتی وارد خواهد شد و از این جهت شانس پذیرش و ورود شما هم به کانادا بیشتر می‌شود. طی حضورتان در کانادا، فرزندتان می‌تواند برای ویزای اسپانسرشیپ والدین درخواست دهد و حضورتان در این کشور را دائمی کند.

راه بعدی را می توان بیان کرد صرفا سرمایه گذاری ای می باشد که در هر سال استان کبک این راه را ارائه داده است ولی از سال 2019 به تعلیق درآمد و مدل آن تغییر نمود. برای این روش لزومی به مدرک تحصیلی نیست و اشخاص می توانند بدون مدرک برای این مدل مهاجرت اقدام نمایند. پس می بایست برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم، زمان گرفتن دیپلم تا مدرک بعدی کوتاه باشد. از امکاناتی که در دسترس دانشجویان در زمان ثبت نام، در یک موسسه آموزش عالی معتبر قرار می گیرد، می توان به این مورد اشاره نمود که آنها با کمک جواز تحصیل، امکان کار به طور پاره وقت در محوطه دانشگاه را همچنین خواهند داشت. برای افرادی که برای ثبت آگاهی های بیومتریک خود با خانواده اقدام نموده اند، می توانند به صورت خانوادگی و با مبلغ صدو هفتاد دلار کانادا اقدام نمایند. یکی از جدید ترین مقررات مهاجرت به کانادا، بیومتریک اشخاص برای وارد شدن به کشور می باشد.

سطح زبانم پایینه باید تقویت بشه فکر کنم یک سال طول بکشه و شاید بیشتر . الان چالشی که بوجود اومده اینه که میگن رابطه باید کاملا جدی باشه چون افسرای مهاجرت کلی پرس و جو میکنن و امکانش هست اگه دروغی از یکیمون بشنون ریجکت کنن پروندمونو. سوالتون رو خیلی کلی مطرح فرمودید هزینه ها کاملا بستگی به شرایط خانواده دارد .هم چنین در آمد نیز کاملا بستگی به شغل شما دارد .لطفا شرایطتون رو کامل بفرمائید .