دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی

زیرا ثابت شده هر شخصی که همراه با خانواده‌اش به یک کشور خارجی مهاجرت کرده و در آن زندگی می‌کند، از موفقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار می‌شود. با روش های متعدد و متنوعی روبروست که گزینش یکی از این روش ها باید با بررسی و دقت و دانش کافی انجام پذیرد. شرایط تمام افراد در سراسر جهان با یکدیگر متفاوت است و هر فرد دارای سطح تحصیلات، توان مالی، ویژگی های شخصیتی و علایق منحصر به فردی می باشد. از این رو ممکن است یک روش بهترین راه مهاجرت برای یک شخص باشد در حالیکه همان روش برای پرونده ای دیگر کارآمد نباشد. تیم کاربین میتواند در این زمینه بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهد تا مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا را برای خود برگزینید. توجه داشته باشید که اقامت کانادا از همان اول به صورت دائم اعطا نمی‌شود.

باتوجه‌ به آمار بالای درخواست‌ها برای پناهندگی کانادا، هیئت مهاجرت و پناهندگی کانادا به‌صورت مستقل مسئول رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در کانادا است. متاسفانه به دلیل اختلافی که بین کشور ایران و کانادا به وجود آمده است این سفارت حق داشتن شعبات مختلف را در این کشور ندارد و تنها یک شعبه فعال در شهر اتاوا می تواند خدمات مورد نیاز ایرانی ها را در اختیار آنها قرار دهد. ایرانی ها برای اموری مانند ثبت طلاق و ازدواج، صدور کارت شناسایی ملی، تعویض، تمدید و سایر امور مرتبط با پاسپورت، ثبت فوت و غیره می توانند به سفارت ایران در کانادا مراجعه کنند. شما باید مدتی را در کمپ های پناهندگان بمانید تا وضعیت شما بررسی گردد.

  • اما با تمام این تفاسیر افرادی هستند که به دلایل مختلف امکان دریافت مدرک زبان انگلیسی را ندارند.
  • با توجه به شرایطی که دارید طبق جدول شرایط و سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا، مسیر مناسب برای خودتان را تا حدودی ببینید.
  • خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست.
  • طبق بررسی‌ها کشور کانادا نظام قضایی سالمی دارد، به همین علت نظر بسیاری از سرمایه‌گذارن خارجی را به خود جلب می‌کند.
  • برای کار در کانادا باید امتیازتون محاسبه بشه و اگر مدرک زبان با نمره حدودا 8 ارائه بفرمایید میشه برای کار در کانادا اقدام کرد و شما به عنوان همراه باهاشون تشریف ببرید.

این برنامه امتیازی برای آن دسته از متقاضیانی می باشد که قصد راه اندازی بیزینس و کسب و کاری متناسب با تجربه خود دارند. متقاضیان برای این امر می بایست سرمایه حداقل صد هزار دلار کانادا و 2 سال سابقه کاری مرتبط را در پرونده داشته باشند. متقاضیان بر اساس شرایط خود نظیر سن، مدرک تحصیلی و مدرک زبان، امتیاز دریافت خواهند کرد.

معایب مهاجرت به کانادا

در ادامه مطلب می‌توانید لیست اسامی بهترین وبسایت های کاریابی در کانادا را مشاهده نمایند. در این وبسایت ددلاین ثبت نام و جزئیات حقوقی، زبان و تخصص های مورد نیاز مشاغل ذکر می‌شود. در خصوص راه های سرمایه گذاری در کانادا می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

قوانین مهاجرت به کانادا

اگر فوق لیسانس یا دکترا دارید، سابقه کار و مدرک زبان دارید، می توانید این گزینه را نیز در نظر بگیرید. این برنامه از جانب دولت کانادا می باشد و با توجه به نظام فدرالی به فردال اسکیل ورکر معروف گردیده ااست. برای اقدام از این برنامه فرد باید دو مرحله را پشت سر بگذارد؛ مرحله اول از 100 امتیاز باید 67 امتیاز کسب کنید. در این مرحله امتیازها بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدرک زبان دوم، داشتن آشنای درجه یک در کشور کانادا و … محاسبه می شود.

به نقل از سایت رسمی دولت کانادا، این کشور قصد دارد تا به 465,000 نفر در سال 2023، 485,000 نفر در سال 2024 و 500,000 نفر در سال 2025 اقامت دائم را اعطا نماید. در صورت اثبات حقیقی‌نبودن ازدواج، زوج خاطی ممکن است با عواقبی مانند زندان، جریمه مالی و ممنوعیت ورود به خاک کانادا مواجه شوند. برای آشنایی با شرایط دریافتویزای ازدواج کانادا، می‌توانید با کارشناسان ایران کانادا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. دولت کانادا به مهاجران دارندهٔ ویزای استارتاپ کمک مالی نمی‌کند. شما باید نشان بدهید سرمایهٔ کافی برای تامین هزینهٔ خود و وابستگان‌تان را پس از ورود به کانادا دارید. هم‌اکنون این رقم برای خانواده‌های یک، دو و سه‌نفره به‌ترتیب حدود ۱۳ هزار، ۱۶ هزار و ۲۰ هزار دلار کانادا است.

اگر سن زوجین بالا باشد احتمال آنکه با درخواست اقامت موافقت نشود وجود دارد. نباید همزمان با انجام اقدامات برای دریافت اقامت دائم برای همسرش، همسر دیگری اختیاری کرده باشد. افرادی که در محدوده مرزهای کشور کانادا به دنیا می آیند، می توانند به صورت دائم در این کشور اقامت کنند.

استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. سوال شما کاملا وابسته به شرایط فرد متقاضی داشته و شانس هر فرد برای اقدام با فرد دیگر به علت رزومه مختلف، متفاوت خواهد بود. سلام من ۲۳ سالمه مدرک آیلتس ۶.۵ دارم و مدرک لیسانس کامپیوتر هم دارم.