دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا از 0 تا 100️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی

اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید. مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند. متقاضیان در این طرح بر مبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند. در این روش متقاضیان باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین و در قالب پروفایل اکسپرس اینتری ثبت کنند.

راه بعدی را می توان بیان کرد صرفا سرمایه گذاری ای می باشد که در هر سال استان کبک این راه را ارائه داده است ولی از سال 2019 به تعلیق درآمد و مدل آن تغییر نمود. برای این روش لزومی به مدرک تحصیلی نیست و اشخاص می توانند بدون مدرک برای این مدل مهاجرت اقدام نمایند. پس می بایست برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم، زمان گرفتن دیپلم تا مدرک بعدی کوتاه باشد. از امکاناتی که در دسترس دانشجویان در زمان ثبت نام، در یک موسسه آموزش عالی معتبر قرار می گیرد، می توان به این مورد اشاره نمود که آنها با کمک جواز تحصیل، امکان کار به طور پاره وقت در محوطه دانشگاه را همچنین خواهند داشت. برای افرادی که برای ثبت آگاهی های بیومتریک خود با خانواده اقدام نموده اند، می توانند به صورت خانوادگی و با مبلغ صدو هفتاد دلار کانادا اقدام نمایند. یکی از جدید ترین مقررات مهاجرت به کانادا، بیومتریک اشخاص برای وارد شدن به کشور می باشد.

از طرف دیگر مهاجرت کاری یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا می‌تواند هزینه‌های بیشتری را نیاز داشته باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از خدمات مشاوره ما بهره‌مند شوید. مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد که از طریق آن افرادی که تخصص و مهارت کافی را در زمینه های مشاغل مورد نیاز کشور کانادا دارند، میتوانند با ویزای اقامت دائم وارد کانادا شوند.

  • به شکلی که ممکن است تعرفه همکاری با یک وکیل مهاجرتی برای همه افراد یکسان نباشد.
  • کاربران می‌توانند از خدمات مشاوره مهاجرت به کانادا بهره ببرند تا روند کارشان سریع‌تر پیش رود.
  • اما به طور کلی بدانید که، کانادا به افرادی که در کشور خود با آزار و اذیت زندگی می کنند پناهندگی می دهد.

یکی از آسان ترین زبان ها برای آموزش در سراسر جهان است و به موجب این امر مهاجرین میتوانند با تلاش و پشتکار این زبان را بیاموزند و آینده ی راحتی را در کشور کانادا برای خود رقم بزنند. یک مزیت کلیدی و بسیار مهم دیگر زندگی در کشور کانادا و مهاجرت به این کشور این است که شما می‌توانید با فرهنگ مردم این کشور نیز بیشتر آشنا شوید. در این کشور مردمی با فرهنگ‌های مختلف زندگی می‌کنند که بدون شک آشنایی با فرهنگ آنها یک تجربه جدید و بسیار جذاب برای شما خواهد بود. به افسر اداره ی مهاجرت کانادا جهت تحصیل، کار و یا حتی بازدید از کانادا به عنوان توریست بسیار الزامیست.

امتیاز مهاجرت به کانادا

سطح زبانم پایینه باید تقویت بشه فکر کنم یک سال طول بکشه و شاید بیشتر . الان چالشی که بوجود اومده اینه که میگن رابطه باید کاملا جدی باشه چون افسرای مهاجرت کلی پرس و جو میکنن و امکانش هست اگه دروغی از یکیمون بشنون ریجکت کنن پروندمونو. سوالتون رو خیلی کلی مطرح فرمودید هزینه ها کاملا بستگی به شرایط خانواده دارد .هم چنین در آمد نیز کاملا بستگی به شغل شما دارد .لطفا شرایطتون رو کامل بفرمائید .

هزینه بررسی پرونده‌های اقامت موقت کانادا

این روش مهاجرت به کانادا نیز هزینه زیادی در پی ندارد و شما اگر بتوانید امور مالی زندگیتان را به خوبی مدیریت کنید، قادر خواهید بود با هزینه ای بسیار مناسب دراین کشور زندگی کرده و تحصیلات خود را به پایان برسانید. فردی که تبعه کاناداست و قصد دارد شرایط گرفتن اقامت دائم برای همسرش را فراهم کند، باید از قوانینی که این کشور تعیین کرده نیز تبعیت کند. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا، دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان کانادایی است.

بنابراین، اگر کودکی در کانادا متولد شود، فارغ از ملیت والدینش تابعیت کشور کانادا را می‌گیرد. همچنین، اگر یکی از والدین کودک تابعیت کانادایی داشته باشد، حتی اگر کودک در کشوری به غیر از کانادا به دنیا بیاید، تابعیت کانادا می‌گیرد. اگر قبل از اتمام سه سال طرفین از هم طلاق بگیرند، باز هم شهروند کانادایی باید تا سه سال از همسر خود حمایت مالی کند. مهاجر پذیر بودن کانادا شده است جمعیت این کشور از نژادها و ملیت‌‌‌‌‌های مختلف در کنار هم زندگی کنند. طبق آنچه که مهاجران این کشور عنوان می‌‌‌‌‌‌کنند، به عنوان یک مهاجر در این کشور احساس غربت نمی‌کنید و این برای بیشتر افرادی که با ترک دیار خود نگران حس غربت در یک کشور خارجی هستند، موضوع بسیار مهمی است.

بعد از مهاجرت به کانادا و روشن شدن وضعیت اقامت شما همسر و فرزند نیز می توانند در صورت مهیا کردن شرایط به شما بپیوندند، مدرک زبان آیتلس برای تحصیل در کانادا نیاز است. مهاجرت از طریق ازدواج در لیست روش های مهاجرت به کانادا قرار دارد. هزینه مهاجرت به کانادا از سایر روش های مبتنی بر سرمایه گذاری همچون کار شرکت و استارتاپ نیز به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان یک حداقل برای آن ذکر کرد. چرا که با توجه به نوع طرح تجاری، سازمان حمایت کننده، تعداد شرکا و میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار متفاوت است. برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج شروطی وجود دارد که در فوق به برخی از آنها اشاره شد.