دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه شرایط مهاجرت به ترکیه بالدانو

یکی از این دانشگاه ها، اینوتو می باشد که بیش از 15 هزار دانشجو دارد. این شهر علاوه بر پویایی اقتصادی که دارد، جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است. متقاضیانی که قصد مهاجرت و یا گردشگری در ترکیه را دارند، می توانند در این شهر زیبا سکونت داشته باشند. این تنگه مرزی آبی میان آسیا و اروپا است که دریای سیاه و دریای مرمره را به یک دیگر پیوند می دهد.

  • پس با توجه به نکات و روش هایی که در عناوین فوق به آن اشاره شد، می توانید بهتر و مناسب تر نسبت به روش مهاجرتی خود تصمیم گیری کنید.
  • البته که نباید وجود دانشگاه‌های مطرح و برتر کشور ترکیه را از یاد برد.
  • این مطلب را مد نظر داشته باشید که بعد از تاریخ 15 ژانویه 2021، درخواست اقامت برای اولین بار در مناطق فاتیح و اسنیورت از طرف اداره مهاجرت و دولت ترکیه پذیرفته نمی‎شود.
  • ترکیه همچنین مقررات حمایت موقت را در 22 اکتبر 2014 تصویب کرد، که حقوق و تعهدات را به همراه مراحل مربوط به افرادی که در ترکیه حمایت موقت می‌شوند، تعیین می‌کند.

ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اخذ اقامت ترکیه با اجاره خانه را مطالعه نمایید. در سال ۲۰۲۲ با خرید تسهیلات به قیمت تا ۷۵۰۰۰ دلار در شهرهای کوچک نیز می‌توانید مهاجرت به ترکیه را انجام دهید و اجازه اقامت توریستی را که ۲ سال زمان دارد، دریافت کنید. با این حال، این نوع از اقامت حق شهروندی ترکیه را به شما نمی‌دهد. طبق قانون کلی ترکیه شما برای اخذ شهروندی باید ۵ سال در این کشور زندگی کرده تا بتوانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

اگر سرمایه‌ی قابل توجهی دارید، می‌توانید خرید ملک را انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید از طریق آژانس‌های مهاجرتی جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید، از این نکته مطمئن شوید که در صورت اخذ بورسیه، چه مقدار از مبلغ آن به عنوان پورسانت آژانس کم خواهد شد. معمولا آژانس‌های مهاجرتی برای اخذ بورسیه و پذیرش با اساتید دانشگاه‌ها وارد مکاتبه می‌شوند. اما اگر مدارک خوبی دارید و بهترین معدل را از بهترین دانشگاه از آن خود کرده‌اید، می‌توانید به تنهایی و صرفا با ارسال مدارک در بازه‌ی زمانی مشخص، از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و کامل‌تر، حتما به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه و اطلاعات مربوط به نحوه‌ی اپلای در آن را بخوانید. در این مطلب از مجموعه مهاجرتی بالدانو سعی کردیم مهم‌ترین شرایط مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم تا با آمادگی بیشتری برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن اقدام کنید.

شهر مرجانی استانبول کورال سیتی

متقاضی می بایست گواهی تحصیلی را از آموزشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشد تهیه و ارائه نماید. دقت شود که دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان ثبت نام می کنند باید با ویزای مناسب برای تحصیل وارد ترکیه شوند تا بتوانند برای اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنند. برای اخذ اقامت دائمی، باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا در کشور ترکیه خریداری کنید.

اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، هم اکنون چند راه برای شما وجود دارد که هر کدام دارای محاسن و محدودیت‌های خاص خود است. همکاران ما در موسسه حقوقی سروش فردا برای ارائه مشاوره زندگی و اخذ اقامت ترکیه و سایر کشورهای حوزه شنگن در خدمت شما هستند. اگر افراد سطح مالی خوبی داشته باشند، روش سرمایه گذاری در ترکیه هم یک انتخاب مناسب می باشد.

مردم ترکیه دارای فرهنگی عامه پسند و غنی می‌باشند که به دلیل همسایگی با کشورمان و دارا بودن دین یکسان بسیار شبیه به ایرانیان می‌باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و قابل تحسین مردم ترکیه احترام گذاشتن‌شان به افراد مسن می‌باشد. تفاوت عمده مردم این کشور با ایرانیان گویش و زبانشان است که ترکی می‌باشد. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است.

مهاجرت و شهروندی ترکیه

بیشتر مناطق کشور ترکیه دارای زمستان‌های بارانی و سرد و تابستان‌های خشک و گرم می‌باشد. این امکان برای متقاضیان وجود دارد که ترکیه را ترک کنند و هر ساله برای این اقامت درخواست دهند و آن را تمدید نمایند. دانشگاه کوچ که در سال 1993 در استانبول تاسیس شده است یکی از برترین دانشگاه های ترکیه است که در سطح جهانی شناخته شده است. این دانشگاه با ارائه 72 برنامه آموزشی متفاوت برای مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری، بیش از 5.5 هزار دانشجو را در خود جای داده است. موسسه حقوقی ترکیه هلپر آمادگی دارد زیر نظر وکیل مجرب و مهاجرتی نسبت به انجام مشاوره و ارائه طرح برای مهاجرت شما اقدام کند. پس از قبولی در دانشگاه و ثبت نام میتوانید اقامت تحصیلی ترکیه را دریافت کنید.

از جمله این ویژگی‌ها به خصوص برای شهروندان ایرانی می‌توان به رواج داشتن دین اسلام در میان مردم ترکیه و شباهت سبک زندگی آن‌ها به ایرانیان اشاره کرد. مهاجرت به ترکیه شرایط و قوانین زیادی دارد و با انواع ویزاها امکانپذیر است. در این مطلب آرال گام قصد داریم تا به بررسی تمام جنبه‌های مهاجرتی مثل زندگی، کار و تحصیل در ترکیه بپردازیم. برای اخذ این نوع کارت شما باید از طریق یکی از روش های سرمایه گذاری در ترکیه و یا دریافت اقامت توریستی ترکیه به این کشور سفر کرده باشید. در صورتی که شما از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت به ترکیه وارد شده باشید، می توانید با ارائه مدارک لازم جهت گرفتن کیملیک ترکیه اقدامات لازم را انجام دهید.

مهاجرت به ترکیه برای هنرمندان و افراد فوق موفق

فرزندان متولد شده در کشور دیگری مشروط بر اینکه والدین آنها اتباع ترکیه بوده و به طور رسمی ازدواج کرده باشند. مانند بسیاری از کشورهای جنوبی، آنها هرگز عجله نمی‌کنند و همیشه برای همه چیز وقت دارند. مهاجران خارجی در شهرهای آنتالیا، استانبول، آنکارا، ازمیر سکونت دارند و گردشگران شهرهایی با زیرساخت‌های توسعه یافته را نسبت به مناطق روستایی ترجیح می‌دهند. اگر میزان درآمد شهروند ترکی از حداقل دستمزد کمتر باشد، هریک از اعضای خانواده او میبایست 3/1 حداقل دستمزد درآمد داشته باشند.