دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ترکیه دات کام مجله اینترنتی کشور ترکیه

میزان حدودی دستمزد برای مشاغل مختلف در ترکیه را می توانید در جدول زیر ببینید. اگر دانشگاه به زبان انگلیسی باشد، باید در آزمون SAT قبول شوید. سلام دانشگاه های زیادی وجود دارد که مورد تایید وزارت بهداشت هم هست .تعدادشون بالاست.

تا سال ۲۰۱۹ ، ۱۱.۹٪ از مهاجران ، که وارد ترکیه شده اند ، در گروه سنی ۲۵-۲۹ سال قرار داشتند. ۱۱.۵٪ دیگر در گروه سنی ۲۰-۲۴ سال و ۱۰.۳٪ بین سنین ۳۰-۳۴ سال بودند. رفتارهای خشونت‌آمیز، کمبود امکانات رفاهی، کمبود غذا و جای خواب و … از جمله شرایط تنش‌زا برای یک پناهنده است.

  • ترکیه مثل بعضی از کشورهایی که با تولد فرزند بلافاصله اقامت را برای او و یا والدینش صادر می‌کنند، نیست.
  • یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه، خرید ملک در این کشور است.
  • زیرا کشور ترکیه در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های بسیار و پیشرفت‌های اقتصادی مناسب توانسته به یکی از کشورهای سطح بالا دنیا تبدیل شود.
  • شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید.
  • اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد.

روند مهاجرت احتمالاً هر از گاهی صبر و شکیبایی شما را به چالش می کشد، اما بهتر است اطلاعات را با مقامات ترکیه در سفارت چک کنید تا اشتباه در برنامه های شما انجام نشود. معمولا پناهنده‌های سیاسی، متحمل‌ترین موارد در پذیرفته شدن توسط کشوری دیگر هستند. اما حتی اگر در صورت درخواست به کشور مقصد پذیرفته شوید، باید سال‌ها در کمپ‌های پناهندگی فلاکت بکشید و سختی زیادی را تحمل کنید. در این مورد، کشورهای مقصد آنقدر به پناهنده سخت می‌گیرند که دیگران هوس مهاجرت غیرقانونی به سرشان نزند. برای اینکه بتوانید بهتر فکر کنید، قطعا باید تحصیلات لازم را داشته باشید و کتاب‌های زیادی بخوانید.

شعبات بانک ملی و بانک ملت در ترکیه

برای شناخت بیشتر این مزیت همین کافی است که بگوییم با داشتن پاسپورت ترکیه، می توانید به حداقل 70 کشور جهان، بدون نیاز به ویزا سفر کنید و این یک شرایط جدید و قابل توجهی برای علاقه مندان به سفرهای خارجی ایجاد خواهد کرد. افرادی که صاحب ملک یا مستغلات در کشور ترکیه هستند و یا قصد سرمایه گذاری یا بیزینس در این کشور را دارند، باید بدانند که ترکیه برای این طیف از افراد ویزای کوتاه مدت اقامتی در نظر می گیرد. این ویزا در صورت استفاده نشدن در ۶ ماه، باطل شده و اعتبار خود را از دست می دهد. همانطور که گفته شد این ویزا برای کسانی مناسب است که قصد دارند به صورت محدود در ترکیه سرمایه گذاری در املاک و یا بیزینس کنند. دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ترکیه، برای تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند. متقاضیان قبل از اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه باید در آزمون های Yos و Sat شرکت کرده و نمره قبولی کسب نمایند؛ البته متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در آزمون ورودی آلس شرکت نمایند.

تجربه مهاجرت به ترکیه

متقاضیان اقامت در ترکیه می توانند در این شهر آثار باستانی و تاریخی متنوعی را تماشا نمایند. این شهر به علت نزدیکی به دریا موجب شده است که فعالیت های اقتصادی و تجاری رونق زیادی پیدا کند. شهر ازمیر نیز یکی دیگر از شهر های مناسب برای اقامت و زندگی می باشد که فرصت های شغلی مناسبی را در خود جای داده است.

در نهایت، پرونده افرادی که شرایط لازم را داشته‌اند، برای وزارت امور خارجه کشور ترکیه ارسال می‌شود و پس از انجام معاینات پزشکی، برای اعطای تابعیت فرد تصمیم نهایی گرفته می‌شود. همچنین این موضوع به شما کمک می‌کند تا تجربه دلنشین‌تر و راحت‌تری از زندگی در ترکیه داشته باشید. برای بررسی درخواست شهروندی، فرد باید باید با در دست داشتن تمام مدارک لازم، با وزارت امور داخلی ترکیه تماس بگیرد. پس از آن فرد برای انگشت نگاری و مصاحبه به پلیس آگاهی فرستاده می‌شود.

روناک در این فیلم اطلاعات کلی در خصوص مهاجرت به ترکیه را برای شما تشریح کرده است، این محتوای ویدئویی را ببینید تا با کلیات آشنا شوید، سپس متن مقاله را مطالعه نمایید و در صورت نیاز با شماره های شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید. همچنین می توانید پادکست مهاجرت به ترکیه را دانلود و در فرصتی دیگر به آن گوش دهید. تا به صورت کامل با تمام روش‌های ممکن برای اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان آشنا شوید. شما قبل از مهاجرت به این کشور، طبیعتاً باید اطلاعاتی درباره نحوه و شرایط زندگی در ترکیه، مردم آن و… داشته باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید.