دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به کانادا ، بهترین راه های مهاجرت 2022

شهر اتاوا در تابستان و زمستان، میزبان قایق سواران و اسکیت بازهای زیادی است. وقتی که شما به کانادا می‌رسید، باید تمام مدارک هویتی و مهاجرتی موردنیاز را در دستتان و نه در چمدان داشته باشید؛ به‌طوری‌که بتوانید تمام مدارک را به گمرک و افسر مهاجرت در فرودگاه یا مرز به‌راحتی ارائه کنید. مهم است که مکانی برای خود و خانواده مهیا کرده باشید تا در روزهای اول ورود که از سفر خسته‌اید، مشکلی به‌وجود نیاید.

  • این گروه از اشخاص می توانند به آسانی با توجه به مقدار سرمایه و دارایی خودشان جهت مهاجرت از این روش اقدام نمایند.
  • با تحصیل در کانادا مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی حاصل می‌شود.
  • در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید.
  • پس از این که پیشنهاد رسمی کار در کانادا را دریافت کردید، می‌توانید به کانادا سفر کنید و اقامت موقت این کشور را دریافت کنید.
  • در مرحله دوم نیز براساس فاکتورهای بالا امتیازات جدید محاسبه می شود.
  • مثلا این روش بین 5 تا 7 سال امکان تمدید اقامت را برای شما خواهد داشت و شما در این مدت زمان می بایست از روش دیگری به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا باشید.

اگر در استان کبک سابقه تحصیل یا کار دارید، از طریق برنامه تجربه کبکی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. همسر اسپانسر کننده باشید و واقعی بودن رابطه را اثبات کنید که ازدواجتان صوری و به قصد اخذ اقامت دائم کانادا نبوده است. اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه های استانی کانادا نیز امتحان کنید.

مزایا و معایب پناهندگی در کانادا

شما هم می‌توانید به عنوان همراه فرزند خود ویزای توریستی همراه بگیرید و پس از ورود به کانادا تحت شرایطی ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی یا ویزای کاری تغییر دهید. از راه های متداول مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. کشور کانادا با توجه به اینکه کشور انگلیسی زبان است اما نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان از هزینه کمتری برخوردار است ولی به طور کلی نسبت به سایر کشورها هزینه های تحصیل بالاتر میباشد.

شرایط سیاسی کانادا و انتخاب آقای تردو تاثیری بر مهاجرت ایرانیان گذاشته است؟

بعد از اقامت در کانادا به‌مدت 3 سال، می‌توانید برای شهروندی این کشور درخواست دهید. این 3 سال اقامت باید در 5 سال منتهی به ارائه درخواست شهروندی شما باشد. برنامه استانی کانادا یا PNP نیز روش دیگری است که می تواند به افراد مشتاق به مهاجرت به این کشور کمک کند.

خدمات درمانی و رفاهی در کانادا

لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که چطور میتوانم اقامت کانادا را بگیرم چه راهی مطمعن تر و زودتر هست. من ۳۵ساله با مدرک لیسانس مکانیک و همسرم با ۲۹سال سن و فوق دیپلم مربی کودک و یک فرزند پسر ۷ساله هستم. سوالی دارم و آن اینکه با ویزای توریستی میتوان در کلاس های کوتاه مدت زبان شرکت کرد.