دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه

بنابراین، اگر کودکی در کانادا متولد شود، فارغ از ملیت والدینش تابعیت کشور کانادا را می‌گیرد. همچنین، اگر یکی از والدین کودک تابعیت کانادایی داشته باشد، حتی اگر کودک در کشوری به غیر از کانادا به دنیا بیاید، تابعیت کانادا می‌گیرد. اگر قبل از اتمام سه سال طرفین از هم طلاق بگیرند، باز هم شهروند کانادایی باید تا سه سال از همسر خود حمایت مالی کند. مهاجر پذیر بودن کانادا شده است جمعیت این کشور از نژادها و ملیت‌‌‌‌‌های مختلف در کنار هم زندگی کنند. طبق آنچه که مهاجران این کشور عنوان می‌‌‌‌‌‌کنند، به عنوان یک مهاجر در این کشور احساس غربت نمی‌کنید و این برای بیشتر افرادی که با ترک دیار خود نگران حس غربت در یک کشور خارجی هستند، موضوع بسیار مهمی است.

  • توجه داشته باشید که دریافت اقامت به این سادگی نیست و اگر می خواهید به صورت قانونی وارد این کشور شوید باید روال طبیعی و نرمال آن را طی کرده و هر چه که قانون معین کرده را رعایت کنید.
  • از مهاجرت کاری گرفته تا سرمایه‌گذاری و مهاجرت تحصیلی، با توجه به هدف و شرایطی که دارید، امکان مهاجرت به کانادا برای شما وجود دارد.
  • مهاجرت یکی از تصمیم‌های مهم زندگی است که باید با تفکر و تامل صورت گیرد.
  • این قانون برای همه اشخاصی که با ویزای اقامت دائم، ویزای کار کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای توریستی کانادا، وارد خاک کانادا می شوند و مخارج گرفتن ویزای کانادا را پرداخته اند به کار می رود.

در این مدل از پناهندگی ممکن است جان شخص به دلیل آشکار شدن عضویت و فعالیت او در یک گروه اجتماعی ویژه به خطر بیفتد. یک دادگاه مستقل و جدا جهت پناهندگی نیز وجود دارد، و برای واجد شرایط بودن شخص جهت پناهندگی تصمیم می گیرند. در حالتی که تشخیص بدهند این شخص بعد از گرفتن پناهندگی دوباره به کشور خود برمی گردد.

اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید. مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند. متقاضیان در این طرح بر مبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند. در این روش متقاضیان باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین و در قالب پروفایل اکسپرس اینتری ثبت کنند.

وکیل پناهندگی در کانادا

رایج ترین سوال در ذهن مهاجران احتمالی به مقصد کانادا این است که پروسه ی مهاجرت به کانادا چقدر زمان میبرد؟ مدت زمان رسیدگی به درخواست مهاجران به مقصد کانادا از برنامه ای به برنامه ی دیگر متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و کامل، مهاجرت به کانادا، راه ها و شرایط آن را بررسی کنیم. شما همچنین باید دارایی خالص خود را ارائه دهید ، این مبلغ می تواند (بسته به استانی که درخواست می دهید) از 350,000 دلار تا 1,600,000 دلار کانادا متغیر باشد. بسیاری از مهاجران ، کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنند ، اگر چنین برنامه ای دارید ، به مقاله تحصیل در کانادا مراجعه کرده و با چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور آگاهی یابید. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و شرایط متقاضی تعیین می‌کند کدام روش بهترین مسیر ممکن خواهد بود. برای دریافت خدمات مهاجرت به کانادا اطمینان حاصل کنید که وکیل شما از طرف اداره مهاجرت کانادا مجوز دارد.

بهترین روش اقامت کانادا

بعد از مهاجرت به کانادا و روشن شدن وضعیت اقامت شما همسر و فرزند نیز می توانند در صورت مهیا کردن شرایط به شما بپیوندند، مدرک زبان آیتلس برای تحصیل در کانادا نیاز است. مهاجرت از طریق ازدواج در لیست روش های مهاجرت به کانادا قرار دارد. هزینه مهاجرت به کانادا از سایر روش های مبتنی بر سرمایه گذاری همچون کار شرکت و استارتاپ نیز به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان یک حداقل برای آن ذکر کرد. چرا که با توجه به نوع طرح تجاری، سازمان حمایت کننده، تعداد شرکا و میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار متفاوت است. برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج شروطی وجود دارد که در فوق به برخی از آنها اشاره شد.

بهتر است در اینجا اشاره کنیم که مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک ، تحت هیچ برنامه ای امکان پذیر نیست و نمی توان از این طریق اقامت دائم کسب کرد. دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود. باید بدانید معمولا هزینه‌ای مربوط به امور بانکی و سرمایه‌گذاری از متقاضی مهاجرت به کانادا دریافت می‌شود. موارد بالا شروط حداقلی برای ارائه درخواست جهت مهاجرت به کانادا است. میزان تحصیلات و مهارت زبان، داشتن مدرک معتبر، سن، نوع شغل و موارد دیگر در افزایش امتیاز شما مؤثر هستند.