دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا-روش های مهاجرت به کانادا لیگال اپلای

هزینه ای که شما باید برای اقامت بدین روش پرداخت کنید شامل هزینه صدور ویزا و هزینه وکیل است. مهم ترین فاکتوری که تعیین کننده هزینه های مهاجرت به کشور کاناداست، روشی است که شما برای مهاجرت به کشور کانادا انتخاب کرده اید. معمولا افرادی که بدین طریق تبعه کشور کانادا می شوند بعد از گذشت چند سال، در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند به کشور کانادا رفته و در آن مشغول به تحصیل و یا کار شده و زندگی خود را به عنوان یک تبعه کانادایی ادامه دهند. همان طوری که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم کشور کانادا از نظر وضعیت اقتصادی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد، به همین دلیل است که اغلب افراد تمایل دارند تا با فراهم کردن شرایط لازم، شرایط زندگی در کانادا را مهیا کنند. برای طی کردن اصولی روند مهاجرت، بهتر است در ابتدا نسبت به اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا، اقدام کنید. در ادامه، با در نظر گرفتن شرایط استان‌ها و انواع ویزا، هزینه مهاجرت به کانادا را جمع‌بندی کرده‌ایم.

  • نکته مثبت این برنامه برای فارغ التحصیلان، گزینه میزان سازگاری با کانادا است که فارغ التحصیلان از کانادا، به دلیل داشتن سابقه زندگی در کانادا، امتیاز این بخش را دریافت کرده و به این ترتیب شانس خود برای پذیرش را افزایش می دهند.
  • بنظر شما بهترین راه مهاجرت چیه؟ همسرم 32 سالشه و فوق لیسانس داره و دختر 11ساله هم دارم ممنون میشم راهنمایی نمائید.
  • در این مدت، لازم است تا از تمام قوانین کانادا تبعیت کنید و همچنین عملکرد مناسبی داشته باشید.
  • و بهترین مرجع برای صحت سنجی امور مهاجرتی به کانادا سایت اداره مهاجرت کانادا می باشد.
  • همین طور این دانشجویان امکان دارد بتوانند به عنوان نیروی کارآموزی و یا حتی نیروی داوطلب در بیرون از دانشگاه مشغول به کار شوند.

ثابت کنید کسب‌وکار موفقی دارید و یک طرح تجاری مبتکرانه داشته باشید. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

مهاجرت از طریق پناهندگی

همانطور که گفتیم کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در جهان است که به سرزمین بزرگ سفید شمالی شهرت دارد. راه‌های قانونی بسیاری برای دریافت اقامت کانادا بر سر راه متقاضیان قرار گرفته است. تنها لازم است با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم روش مهاجرتی خود را انتخاب کرده و سپس برای دریافت اقامت این کشور اقدام کنند. اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی به افرادی اعطا می شود که با گذراندن دوره ای حداقل به طول 8 ماه ، موفق به دریافت گواهی نامه یا دیپلم یا مدرک دانشگاهی از کانادا شده اند و قصد دارند اقامت کانادا را بدست آورند. این اجازه نامه به این دسته از افراد این امکان را می دهد تا بعد از پایان ویزای تحصیلی همچنان در خاک کانادا باقی مانده و در نهایت اقامت دائم کانادا را بدست آورند.

ویزای تحصیلی

موارد مختلفی از جمله سن، سطح زبان، تجارب کاری، تخصص ها، تحصیلات و.. سنجیده شده و بر اساس امتیاز گرفته شده می توانید بقیه امور را پیش ببرید. مسئول رسیدگی به درخواست های پناهندگان و پیگیری امور انان در کانادا، سازمان مخصوصی است. پرونده متقاضیان بررسی شده و آن دسته از متقاضیان که دلایل واقعی برای این کار داشته باشند، پذیرفته خواهند شد.

مناسب ترین شهرها برای مهاجرت به کانادا

سیستم Express entry به صورت کاملا الکترونیکی فعالیت می‌کند و با در نظر گرفتن چندین شاخصه، اجازه مهاجرت به کانادا را به برخی از متقاضیان می‌دهد. برای اینکه بدانید کشور انتخابی شما، برای مهاجرت مناسب است یا نه، باید به بعد اقتصادی کشور مقصد توجه کنید. اقتصاد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید برای مهاجرت به کانادا در نظر بگیرید.