دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به کانادا در 2022 و شرایط آن مهاجرت پلاس

به نظرم فرم مشاوره روی سایت رو پر کنید تا کامل راهنماییتون کنیم. سلام متاسفانه اگر ایشون ویزاشون موقت باشه با نامزدی نمی تونید اقدام کنید باید ازدواج کنید. دریافت جاب آفر از کانادا محدودیت سنی ندارد و به مهارت و تخصص شما بستگی دارد. آشنایی با روش های مهاجرت مهاجرت یعنی جابه جایی مردم از مکانی به مکانی دیگر برای کار یا زندگ…

  • مهاجرت به کانادا از روش ازدواج یکی از روش های مرسوم مهاجرتی می باشد که سبب می شود کانون گرم خانواده شما مثل یک خانواده با اصالت ایرانی گرم و صمیمی باشد.
  • شهروند کانادا بودن به معنای بهره‌مندی از تمام مزایا و حقوق شهروندی است و به عنوان یک کانادایی می‌توانید تا همیشه از امکانات این کشور استفاده کنید و زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.
  • در صورت خروج از کانادا و تمایل به ورود مجدد، باید برای صدور یک ویزای جدید درخواست دهید.
  • هزینه دیگری که مهاجرت به کشور کانادا برای شما به دنبال دارد، هزینه اقامت است.
  • برای اخذ اقامت کانادا از این روش، باید یک نفر از اعضای خانواده یا خویشاوند درجه یک شما شهروند کانادا باشد.

در این برنامه، متقاضی باید در پرسشنامه ای که به بررسی سن، توانایی زبانی، تجربه کاری و پیشنهاد شغلی در کانادا و سایر عوامل می پردازد، حداقل امتیاز 67 را کسب کند. سرمایه گذاری، ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. اما درمورد اینکه کدام روش برایتان بهتر است، باید جزئیات بیشتری از شرایط شما بدانیم و از اهدافتان هم آگاهی پیدا کنیم. بهتر است یک وقت مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما در موسسه مهاجرتی تراست بتوانند بیشتر به شما کمک کنند. در روش اول مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به این صورت است که افراد می توانند با ازدواج با کسانی که ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کردند، به عنوان همراه آن ها، با دریافت مجوز کار آزاد وارد خاک کانادا شوند. به عنوان مثال، به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، می توان با ویزای توریستی یا ویزای کاری اقدام کرد.

مرحله های مهاجرت به کانادا از روش ازدواج

موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. کانادا کشوری پیشرفته است که موقعیت های شغلی بسیاری برای متخصصان در این کشور موجود می باشد.

امتیاز مهاجرت به کانادا

مشکلات دیگری که در رابطه با مشاوره مهاجرت کانادا وجود دارد این است که متاسفانه برخی تیم های مهاجرتی از روند اخذ انواع ویزای کانادا اطلاعات کافی ندارند. مشاوره ناکافی و نادرست مشاوران این تیم‌ها باعث می‌شود پرونده متقاضیان ریجکت شود یا نتوانند پس از ورود به کانادا موفقیت مورد نظر را کسب کنند. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، ریجکتی ویزا در برخی موارد برنامه متقاضی را کاملا به هم می‌زند. اعضای تیم ای ویزا پرونده شما را به صورت دقیق بررسی می‌کنند تا امکان اخذ ویزا از احتمال بسیار بالایی برخوردار باشد.

این روش که طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است برای بسیاری از افراد می تواند بهترین روش مهاجرت به کانادا باشد. شرط لازم در این روش این است که فرد دارای طرح و ایده ای باشد که قبلا کسی مانند آن را انجام نداده است و در عین حال سودآوری داشته باشد و برای اقتصاد کشور نیز مفید باشد. یکی دیگر از مزایای این روش این است که امکان شراکت افراد با هم وجود دارد و به طور مثال 5 نفر می توانند با یک ایده استارتاپی از این روش اقامت دائم کانادا را به دست آورند. در روش استارت آپ نیز با داشتن ایده ای نوآورانه و خلاقانه می توانید از همان ابتدا به اقامت دائم دست یابید. روش نوآفرینی یا استارتاپ مناسب افرادی است که برای مهاجرت به کشور کانادا ، دارای یک ایده جدید و سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار نوآورانه خود هستند.