دسته‌ها
اخبار

صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-مهاجرت دی بی

برای دریافت مجوز کار می‌توانید در ترکیه یا خارج از کشور اقدام کنید. برای درخواست از خارج از کشور، درخواست باید به سفارت یا کنسولگری جمهوری ترکیه در کشور محل زندگی شما، ارسال شود. قرارداد کاری که بر اساس قوانین ترکیه منعقد شده باشد به یک خارجی حق دریافت e-ikamet را می‌دهد. امروزه افراد زیادی به دنبال مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور آسیایی اروپایی هستند. اگر قصد دارید تنها به ترکیه مهاجرت کنید، هزینه زندگی را حدود ۳۶۰ دلار در ماه لحاظ کنید.

  • درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند شدید تا در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه بیشتر بدانید، لازم است پیش از هر چیزی کمی در خصوص شرایط دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور صحبت کنیم.
  • دیدیم – آلتینکوم، این تفرجگاه با نام مستعار بریتانیای کوچک دارای تعداد قابل توجهی از بریتانیایی‌هایی است که در ترکیه زندگی می‌کنند.
  • در همین راستا فرد دارای تابعیت ترکیه باید حتماً تمکن مالی خود را به مدیران مربوطه ارائه دهند.
  • شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • افرادی که در مدت زمان طولانی حداقل 5 سال در ترکیه زندگی کرده باشند.
  • اما گروه سومی نیز وجود دارد، گروهی که نمی دانند چرا می خواهند مهاجرت کنند و چگونه اقامت داشته باشند.

همین مسئله سبب شده تا به یکی از بهترین گزینه‌های برای سرمایه‌گذاری در ترکیه به حساب بیاید. گاهی اوقات برخی از افراد علاقه‌مند به مهاجرت به ترکیه با توجه به شرایط و بودجه مالی خود به دنبال اقامت در شهرهای ارزان می‌باشند. شاید گاهی نیز به دنبال شهرهای کم هزینه برای گذراندن تعطیلات‌شان در این کشور باشند.

راه های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

همچنین باید در نظر داشت که هزینه اخذ شهروندی ترکیه 90 یورو است. با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. کیس با کیس فرق می کنید برای برخی ها خرید ملک راحت است برای برخی تحصیلی و… پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.

ویزا

از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند. در چند سال اخیر مهاجرت به ترکیه از طریق کار و تحصیل، با اقبال فزاینده مهاجرین همراه بوده است. این در حالی است که عده دیگری مهاجرت به ترکیه از طریق برخی مهارت‌ها مثل آرایشگری و یا حتی به‌صورت قاچاق و پناهندگی را تجربه کردند اند. در اینجا به مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه، هزینه زندگی در ترکیه، مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت و مواردی از این قبیل می‌پردازیم.

بدون شک هزینه مهاجرت به کشور ترکیه رابطه مستقیمی با شیوه مهاجرتی شما خواهد داشت. برای مثال هزینه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از هزینه‌های مهاجرت از طریق کار و یا تحصیل به ترکیه خواهد بود. از مهم‌ترین شرایط مهاجرت از طریق کار می‌توان به یادگیری و داشتن تسلط کافی به زبان ترکی اشاره کرد.