دسته‌ها
اخبار

مهاجرت کاری ماما به عمان

برای این منظور بهتر است با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی لاویژن در تماس باشید. به طور کلی کشور عمان از آن دسته کشور هاییست که روند اخذ اقامت پیچید و دشواری دارد و به راحتی به هیچکس اجازه تابعیت در این کشور را نمی دهد. بنابراین برای دریافت پاسپورت و اخذ تابعیت این کشور حتما باید از راهنمایی های وکیل ماهر به امور مهاجرت به این کشور بهره ببرید تا بتوانید به هدف خود یعنی مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت این کشور برسید. موسسه مهاجرتی ملک پور با 15 سال سابقه در امور مهاجرتی و رزومه ای درخشان در این زمینه می تواند راهنمای شما در انجام این امور باشد. هزینه مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری در مقایسه با سایر راه های مهاجرتی، بسیار بالاتر است، ولی این روش، یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به عمان محسوب می شود و ایرانیان زیادی در سال های اخیر از این طریق به عمان مهاجرت کرده اند.

  • منبع اصلی درآمد کشور عمان مثل باقی کشورهای عربی خلیج فارس، نفت می باشد.
  • متقاضیان برای کار در عمان حتما باید دارای پیشنهاد شغلی از سوی یک صاحب کار یا یک کمپانی عمانی باشند تا بتوانند با در دست داشتن آن به سفارت این کشور درخواست ویزای کاری بدهند.
  • در ادامه برایتان بررسی خواهیم کرد که چرا افراد به کشور عمان مهاجرت می‌کنند.

از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان میتوان به اخذ اقامت این کشور اشاره نمود که اخذ اقامت عمان به دو طریق کاری و سرمایه گذاری امکان پذیر است. برای دریافت اقامت کاری در کشور عمان، نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای عمانی هستید که باید توجه داشته باشید که حتما سنتان بین 21 تا 60 سال باشد. اقامت کاری کشور عمان ابتدا به صورت 2 سال میباشد که قابل تمدید نیز هست.

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید. اقامت تحصیلی با ثبت نام شما در یکی از دانشگاه های کشور عمان آغاز می شود و تا پایان تحصیلات شما معتبر خواهد بود. ب) قصد دارند از سایر مزایای داشتن اقامت نظیر حساب ویزا کارت و یا رزومه حضور در خارج از ایران برای اخذ مهاجرت کشورهای اروپایی و یا حتی تاخیر در رفتن به خدمت سربازی استفاده نمایند. جهت اخذ اقامت کاری میبایست کسب و کاری راه اندازی نمایید و در واقع در این روش شما کارفرما خواهید بود. نوع کسب و کاری که راه اندازی می نمائید اهمیتی ندارد، برای صدور اقامت، راه اندازی یک سوپرمارکت کوچک، نانوایی ، آرایشگاه و حتی یک غرفه فروش خوراکی در داخل یک بازار کفایت می کند. توجه به این نکته ضروری است که دستور صدور ویزای الکترونیکی یا آنلاین از 21 مارس 2018 (اول فروردین 1397)، با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها و در چارچوب بهبود و تسریع ارائه خدمات، توسط سلطان عمان صادر شد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک در عمان

برای ما افتخار است که شما مورد موفق بعدی ما برای مهاجرت به عمان باشید؛ مشاوره با مشاورین باتجربه و آموزش‌دیده ما را از دست ندهید. الست گروپ با بیش از 100 همکار تجاری در بیش از 100 کشور دنیا همراه شما خواهد بود. همچنین همه ی اعضای خانواده ی فرد درخواست کننده تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند. زمانی که مدارک فرد درخواست کننده مورد تایید واقع شد، ایشان می بایست در یک مصاحبه شرکت نماید که در اصلاح به این مصاحبه Viva می گویند.

این کارفرماست که باید کلیه هزینه‌های مربوط به شغل و همین‌طور سایر شرایط را تقبل کند. یک روش رایج و پرطرفدار برای مهاجرت به عمان، مهاجرت کاری است. به جز کارهایی که طبق روال برای پرونده‌تان باید انجام دهید، یک کار پراهمیت، دریافت گواهینامه NOC است. در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی مهاجرت کاری ماما به عمان به پایان رسید. امید است، مطالب متنوعی که در زمینه ی مهاجرت کاری ماما به عمان برای شما عزیزان توضیح دادیم مفید واقع شده باشند و شما مخاطب گرامی به خوبی با شرایط مربوط به مهاجرت کاری ماما به عمان آشنا شده باشید. لطفا در بخش های باقی مانده از موضوع مهاجرت کاری ماما به عمان با ما همراه باشید تا موارد جالب را برای شما دوستان گرامی توضیح دهیم.

هزینه‌ای که بابت دیرکرد ماهانه تمدید ویزا باید پرداخت کنید، حدوداً 50 ریال عمان اعلام شده است. عمان از لحاظ میانگین درآمد مردم (قدرت خرید) در بین 45 کشور نخست دنیاست. شرط قبولی در این آزمون این می باشد که نمره ی فرد آزمون دهنده بالای 60% از کل امتیاز آزمون باشد. کروه حقوقی رضا عبدالمحمد همراه شما در تمامی ضمینه های وکالت تمامی راهنمایی های لازم را انجام خواهد داد. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد.

آیا امکان بهرمندی از بورسیه تحصیلی در کشور عمان وجود دارد؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی از مهاجرت کاری ماما به عمان، در زمینه ی مهم ترین نکته هایی که باید در قرارداد جاب آفر مورد رعایت قرار گیرند، برای شما همراهان عزیز صحبت نمودیم. در این بخش از مقاله بنا داریم در زمینه ی آزمونی که این افراد باید در آن شرکت نمایند صحبت نماییم و به شما مخاطبین عزیز بگوییم که این آزمون دارای چه شرایطی می باشد. مهاجرت به عمان از طریق ازدواج، از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور است. بر این اساس، اگر زنی با یک مرد عمانی ازدواج کند، زن می‌تواند شهروندی کشور عمان را دریافت کند. اگر زنی، چنین شرایطی داشته باشد، اما همسرش فوت کرده باشد می‌تواند تابعیت عمان را اخذ کند. مهاجرت به عمان از روش ازدواج ، از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور میباشد .

در این قسمت لیستی را به صورت جدول از برخی از هزینه های موجود در کشور عمان، تهیه نموده ایم که میزان تقریبی هزینه ها در آن آورده شده است. لازم به ذکر است که تمامی هزینه ها با واحد پول کشور عمان (ریال عمان) نوشته شده اند. جهت دریافت ویزای کار عمان متقاضی ابتدا باید جهت ثبت نام آزمون کتبی پرومتریک اقدام کند و با موفقیت پشت سر بگذارد. در مرحله بعد متقاضی باید مدارک دانشگاهی و سوابق کار خود راترجمه کرده و به تایید وزارت عمان برساند. بعد از انجام این مراحل متقاضی میبایست یک درخواست کار از یکی از مراکز درمانی عمان دریافت کند. در آخرین مرحله متقاضی مورد مصاحبه وزارت بهداشت عمان قرار خواهد گرفت که بعد از موفقیت در آزمون مصاحبه ویزای کار برای ایشان صادر میشود.

از جمله مشاغلی است که با ویزای استخدام امکان حضور دراین کشور برای مهاجران فراهم می‌شود. از جمعیت 6 میلیون نفری عمان، اکنون بیش از 10 هزار نفر ایرانی‌اند و همین تعداد بالا نشان از محبوبیت و مطلوبیت عمان برای مهاجرت ایرانیان است. ایشان باید در ابتدا دانش نامه و ریز نمرات تحصیلی خود را مورد ترجه قرار دهند. این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود و فرمت سوال های آن به صورت چند گزینه ای با تعداد 65 الی 70 سوال می باشد. معمولا برای انجام یان آزمون زمانی در حدود 70 دقیقه در نظر گرفته می شود. همان گونه که اطلاع دارید، برخی از مردم در اقصی نقاط دنیا و بر اساس وضعیتی که در زندگی و محیط زندگی خویش دارند، مایل به مهاجرت به دیگر کشورها و مناطق جاه می باشند.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون باهاتون تماس بگیرند. چون برای مهاجرت کاری بالای 3 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتون به همراه بیمه لازم هست. فردی که می‌خواهد برای گرفتن ویزای کاری اقدام کند نباید کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال سن داشته‌باشد. هم‌چنین در زمینه کاری خود باید دارای حداقل 2 سال سابقه باشد. داشتن حداقل مدرک لیسانس و گواهینامه‌های مربوطه و تسلط به زبان عربی یا انگلیسی نیز از دیگر شرایط اخذ ویزای کاری در عمان می‌باشد.