دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا

پروسه ویزای خوداشتغالی فدرال معمولا پروسه طولانی و پر ریسکی است. اگر شرایطش را داشته باشید، میتوانیم از طریق برنامه خود اشتغالی کانادا اقدام کنیم. با توجه به میزان سرمایه توصیه می شود به دنبال فاند تحصیلی و یا جاب آفر کانادا باشید. اما در سال 2013 با انتخاب جاستین تردو روابط ایران و کانادا بهتر شد و شرایط مهاجرت نیز تغییراتی داشت همچنین جاستین تردو اعلام کرد که احتمال بازگشایی مجدد سفارت کانادا در ایران وجود دارد. یکی از زیر شاخه های اصلی ثبت شرکت در کانادا، انتقال درون شرکتی یا Intra Company Transfer است.

  • مهاجرت به کانادا از جهات زیادی به عنوان پر تقاضا ترین مقصد انتخاب شده است که در این بخش به تعدادی از این علت ها می پردازیم.
  • کشور کانادا، برنامه­‌های مهاجرتی متنوعی برای پذیرش متقاضیان دارد که افراد بسته به مهارت و شغل خود، می‌توانند از یکی از برنامه­‌ها استفاده کنند.
  • کانادا به عنوان دومین کشور پهناور دنیا وسعتی برابر با 9.98 میلیون کیلومتر مربع دارد و جمعیت آن به 37 میلیون نفر می‌رسد.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید. مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج ترین روش های امروزی است که میان سلبریتی ها هم رایج شده است. افراد می توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را بدست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند. خیر، اما سن یکی از فاکتورهای مهمی است که در سیستم‌های امتیاز بندی مهاجرتی تاثیر گذار است. بسته به روش‌های مهاجرتی مختلف کانادا، مدارک متفاوتی برای هر برنامه مورد نیاز است.

با دقت به این توضیحات فرآیند مهاجرت به کانادا هنگامی سخت و دشوار به نظر می رسد که نمی دانید کجا می بایست به دنبال اطلاعات و آگاهی های درست باشید یا احساس می کنید منبع های صحیحی در دست ندارید و امکان دارد اطلاعات شما غلط باشد. موقعیت زندگی اسپانسر می بایست به واسطه دولت کانادا تایید شده باشد تا بتواند برای همسرش درخواست تابعیت نماید. داشتن حساب، و پس انداز مشترک یکی دیگر از راههایی می باشد که شخص متقاضی می تواند از روش آن واقعی بودن ازدواج خود را به دولت کانادا اثبات نماید.

مدارک ویزای ازدواج در کانادا

قوانین و مدارک مورد نیاز برای هر کدام از روش ها متفاوت خواهد بود. نکته مثبت این برنامه برای فارغ التحصیلان، گزینه میزان سازگاری با کانادا است که فارغ التحصیلان از کانادا، به دلیل داشتن سابقه زندگی در کانادا، امتیاز این بخش را دریافت کرده و به این ترتیب شانس خود برای پذیرش را افزایش می دهند. افراد متخصصی که میتوانند درتمامی استان های کانادا به غیر از استان کبک سکونت کنند.

برای مثال نتوانسته‌اید به خوبی ثابت کنید که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید. اگر تیم مشاوره دانش و آگاهی کافی از این موارد نداشته باشد، احتمال ریجکتی بسیار بالا خواهد بود. در انتخاب یک تیم مهاجرت به کانادا حتما توجه داشته باشید که وکیل یا مشاور مهاجرت شما از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا مجوز داشته باشد. دولت کانادا فعالیت افرادی را که این مجوز را ندارند قانونی نمی‌داند و در سایت رسمی مهاجرت اعلام کرده است که اگر از بی‌تجربگی و کلاهبرداری این افراد متضرر شوید، راهی برای رفع اتهام خود نخواهید داشت.

هزینه مهاجرت به کانادا با همسر

با سلام، باید حتما با وکیل اقدام کنید و فاصله اتمام پیش دانشگاهی یا دیپلمتون تا شروع لیسانس با مدرکی که نشان دهنده شما با درس باشد پر شود. اگر در این مدت مرتبط با رشته مشغول به تحصیل بوده اید می توان شانس شما را امتحان کرد. شایان ذکر است که ماموران اداره مهاجرت کانادا در صورتی که ازدواج شما با شهروند کانادایی را صوری تشخیص دهند، هم شما و هم آن شهروند کانادایی مجرم محسوب شده و مشمول مجازات مطابق قوانین کشور کانادا خواهید شد. در این مقاله با معرفی راه های مهاجرت به کانادا به بررسی شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2022 پرداخته ایم. به طور کلی هزینه اجاره مسکن در کشور کانادا برای خانه‌های یک ‌خوابه یا سه خوابه در بازه مشخصی قرار دارد. اما این که ملک مورد نظر شما در مرکز شهر باشد یا خارج از شهر نیز در تعیین میزان اجاره خانه تأثیرگذار است.

با این قصد، دولت کانادا ماهانه مبلغی را برای تامین غذا و محل سکونت به این اشخاص می دهد. به غیر از این یک طرح چند ماهه همچنین جهت ارائه خدمات به شخص پناهنده از اول ورود مد نظر گرفته می شود. که مواردی مانند چگونگی ورود و پذیرش متقاضی در بندرها، اقامت موقت، راهنمایی جهت پیدا کردن یک مکان برای اقامت پناهندگان، احتیاج سنجی شخص، برگزاری کلاس های فرانسه و انگلیسی را در بر می گیرد. این شورا مسئول بررسی و ملاحظه درخواست متقاضیان مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می باشد، و معلوم می کند که آیا حقیقت دارد که شخص به حمایت نیاز دارد یا نه. مهاجرت به این روش ریسک بالایی دارد، بنابراین کسب اطلاعات در زمینه اقتصادی و سیاست‌های کشور مورد مهمی به نظر می‌رسد. با سلام، معمولا مدارک برای معادلسازی به کانادا فرستاده می شود و اقدامات لازم برای تایید شدن به اطلاع شما می رسد.

مدرک های مورد احتیاج جهت تحصیل در کانادا

اخذ اقامت موقت کانادا مجوز یک بار ورود و یا چند بار ورود متقاضیان به این کشور را فراهم می کند. بر این اساس، متقاضیان دارای مجوز یک بار ورود تنها یکبار و به مدت شش ماه قادر به اقامت در کانادا هستند؛ در حالی که متقاضیان دارای مجوز چند بار ورود قادرند تا پایان اعتبار ویزا چندین بار به صورت موقت، در این کشور اقامت نمایند. اقامت از این طریق نیز شامل روش های مختلفی چون ویزای توریستی، سوپر ویزا، ویزای کار در تعطیلات، ویزای تحصیلات (کمتر از ۶ ماه) می شود. دریافت ویزای تحصیلی نیز از دیگر روش های مهاجرت و دریافت اقامت می باشد که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. در مقاله ”ویزای تحصیلی کانادا” به صورت مفصل به شرایط و هزینه های این روش مهاجرتی پرداخته ایم.