دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی

درآمدها در کانادا بسیار منصفانه است و کمترین درآمد در کانادا می‌تواند به راحتی هزینه‌های زندگی اعم از مسکن، حمل و نقل و مواد غذایی را پوشش می‌دهد. روشی از جستجوی کار است که کارجو مجوز کار در کانادا را دریافت میکند و بعد از وارد به کانادا به دنبال کار میگردد. در این روش ممکن است کارجو در مدتی که به دنبال کار در کانادا است، درآمدی نداشته باشد. همچنین ریسک بالایی در پیدا نکردن شغل در کانادا مناسب برای کارجو وجود دارد. می‌توانند در این وبسایت ها مشاغل مرتبط با سوابق تحصیلی و شغلی خود را جستجو نمایند. در این وبسایت ها شرایط عمومی مشاغل اعلام شده اما معمولا جزئیات آن در این وبسایت ها درج نمی‌شود .

از مهم ترین فاکتورهایی که برای اخذ اقامت کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد. برخی از این فاکتور ها در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر اهمیتی ندارند. یا اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به حداقل سرمایه 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه ای بیش از 20 هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید. در ادامه این مبحث شرایط مهاجرت و شرایط سفر به کانادا از طریق همه روش ها با جزئیات بیشتری بررسی خواهد شد. مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد.

  • بسیاری روش کار را یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا، می دانند.
  • کانادا مساحتی حدود 10 میلیون مترمربع دارد و از نظر مجموع مساحت، دومین کشور بزرگ دنیا به شمار می رود.
  • () مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.
  • در این مسیر از همان ابتدا به شما اقامت دائم کانادا داده می شود.
  • در این صورت شرایط برای شما بسیار بدتر از قبل خواهد شد و در آینده نیز معلوم نیست تکلیف شما چه خواهد بود.

فرد باید حتما دلیل مشخصی برای ورود به کشور کانادا ارائه دهد و بتواند آفیسر سفارت را متقاعد کند که در مسیر مهاجرت خود به این کشور، دچار تخلف نخواهند شد و می توانند شخصا شرایط زندگی قانونی در این کشور را برای خود فراهم آورند. بهترین شیوه ی مهاجرت هستند و برخی دیگر سریع ترین راه ها را برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر برمی گزینند. در این مقاله سعی داریم تمام جوانب مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم تا شما بتوانید مناسب ترین شیوه را برای خود انتخاب کنید.

در این روش مهاجرتی کانادا، باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز رشد بیزینس مورد تایید کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می روید و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا در مقطع دکتری در کانادا نیاز به داشتن سوپروایزر یا استاد راهنما می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در استان های کانادا

یا Temporary Resident Visa-TRV نوعی ویزا است که برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در این کشور را دارند و نقطه مقابل ویزای اقامت دائم کانادا است. ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و ویزای توریستی کانادا از نوع ویزاهای اقامت موقت هستند. برای درخواست این نوع ویزا باید آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که پس از اتمام مدت زمان مجاز اقامت موقت خود در کانادا این کشور را ترک خواهید کرد.

مناسبترین راههای یافتن وکیل مهاجرت کانادا

برنامه آزمایشی یا پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی کانادا یک برنامه کامیونیتی محور است (community-driven) است. این برنامه با هدف گسترش سود و منفعت اقتصادی در جوامع کوچک کانادا طراحی شده و به دنبال جذب نیروهای کار خارجی است که قصد کار و زندگی در یکی از این جوامع را دارند. متقاضیان پس از تایید جامعه مورد نظر، اقامت دائم خود را از اداره مهاجرت کانادا دریافت خواهند کرد. در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست. در صورتی که شغلتان در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا به اختصار ناک شغلی کانادا جزو سطوح 0 ,A, B یا C باشد، می‌توانید برای این برنامه اقدام کنید.

آزادی اندیشه و بیان و داشتن حقوق یکسان از دیگر عواملی است که باعث شده افراد زیادی به این فکر بیفتند تا به کانادا مهاجرت کرده و یک زندگی جدید را در آنجا شروع کنند. قانون و منشور حقوق این کشور برای همه حق یکسانی قائل شده و هیچ کس بر دیگری برتری ندارد. از دیگر خدماتی که کشور کانادا در اختیار مهاجران قرار داده است، خدمات درمانی و دولتی رایگان است. اکثر PNP ها معمولا یک برنامه همراستا با سیستم اکسپرس انتری فدرال نیز دارند. هر استان مسیرهای مختلفی تعیین کرده و گاه یک مسیر چند زیر شاخه دیگر دارد.

این کشور علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که در ادامه آنها را شرح می دهیم. روش پناهندگی از روش های بسیار پر خطر برای مهاجرت به کانادا می باشد. شما می توانید از دیگر روش های مهاجرت برای رفتن به کانادا استفاده کنید. تیم موسسه MIE به شما اکیدا توصیه می کند که از روش پناهندگی استفاده نکنید و خدمات و مشاوره ای درباره این روش ارائه نمی دهد. خاطر نشان می گردد که اگر در برخی ایالت های کانادا و در برخی دانشگاهها در رشته های خاص تحصیل کنید، صرف همین تحصیل شما را به اقامت دائم کانادا می رساند.

روش دیگر در زیرمجموعهٔ مهاجرت کاری به کانادا، کار به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار است. افراد با سابقه کاری حداقل ۲ سال در این زمینه، می‌توانید از طریق این برنامه به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی درخواست اقامت دائم کنند. هزینهٔ درخواست از این طریق، ۱۰۴۰ دلار و مدت زمان لازم برای بررسی آن ۶ ماه است. داشتن مدرک قابل‌قبول زبان از دیگر شرایط لازم برای درخواست اقدام از این طریق است. همچنین مدرک پرستاری، کمک ‌پرستاری یا بهیاری معتبر برای مراقبت از افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی ضروری است و تجربه کاری دوره تحصیل به عنوان سابقه کار قابل‌ قبول نیست.