دسته‌ها
اخبار

نکات مهم مهاجرت به عمان راهنمای 0تا100 مهاجرت به عمان-مهاجرت دی بی

هنگامی که شما ویزای تحصیلی کشور عمان را دریافت کردید به صورت عادی اجازه کار کردن نخواهید داشت البته در صورت لزوم می توانید با مکاتبه با دانشگاه مربوطه اجازه کار را از دانشگاه­های عمان کسب نمایید. کار در عمان و شرایط اخذ ویزای کاری را در این کشور به صورت علمی مورد تحلیل علمی قرار دادیم و به نکات بسیار مهمی اشاره نمودیم. همواره می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از برترین مشاورین و کارشناسان این موسسه مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

این کشور از طریق مرز های خاکی با کشور های عربی عربستان، امارات و یمن، همسایه است و دارای استان هایی به نام های الظفار، مسندم، البریمی و مسقط می باشد. در قلب این کشور که پایتخت آن است یعنی شهر مسقط، بزرگ ترین شهر عمان، قرار دارد که در بین کشور های عربی به برخی دلایل به عروس کشور های عربی معروف است. مهم ترین دلیلی که باعث شده است شهر مسقط در عمان چنین لقبی را بگیرد، وجود خانه هایی سفید رنگ است که اکثر ارتفاع کمی دارند. در حال حاضر تقاضا برای کار پزشکی در عمان رو به افزایش کمی باشد و دلیل آن نیاز دولت عمان به پزشکان و کادر درمان می‌باشد. یکی دیگر از روش‌ های مهاجرت به عمان، تولد فرزند در خاک آن کشور است که البته این موضوع در برخی کشورها رایج است و برای فرزندی که در آن کشور به دنیا می‌آید امتیازاتی تعلق می‌گیرد. مدت‌زمان تحصیل کارشناسی در عمان با توجه به رشته متغیر است اما در حالت کلی طول این دوره بین 3 الی 4 سال زمان می‌برد.

  • مساحت کشور عمان حدود 500،309 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 4،577،000 نفر می باشد.
  • مدت زمان صدور این نوع ویزا برای ویزای عادی در حدود یک الی دو هفته و برای ویزای فوری در حدود ۲ الی ۵ روز زمان می‌برد.
  • پایتخت این کشور، شهر مسقط است که دریای عرب از قسمت خاوری و دریای عمان از قسمت شمال به آن وصل می شود.
  • تحصیل در امارات و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های امارات در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد….
  • عمان یکی از کشورهای عربی است که در جنوب‌شرقی ایران و شرق عربستان سعودی و امارات متحده عربی واقع شده است و کمتر از 7 میلیون نفر جمعیت دارد.

و بالاخره در بخش های پایانی متن خود لیستی از مهم ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ را برای شما عزیزان بیان کردیم و شما عزیزان را با این خدامت آشنا کردیم و به شما همراهان گرامی گفتیم که این خدمات کاملا تضمین شده می باشند. بهتر است، این قراردادها که تحت عنوان جاب آفر کشور عمان مورد شناخت قرار می گیرند، در کاغذهای سربرگ دار ارگان مربوطه و بیمارستان مورد نظر چاپ شوند. یکی از این کشورها که امروزه به عنوان مقصد مهمی برای مهاجرت شناخته می شود، کشور عمان می باشد. کشور عمان دارای بیمارستان‌های مدرن و دانشگاه‌های خوبی است و در سال‌های اخیر نیز صنعت گردشگری در این کشور با رشد چشمگیری مواجه بوده که باعث رشد اقتصادی شده است. «عمان»، هفتاد و یکمین کشور جهان از نظر مساحت، در شرق شبه جزیره عربستان قرار دارد. مسقط، پایتخت این کشور، از لحاظ تاریخی بندر اصلی تجارت در منطقه خلیج فارس و از جمله بنادر مهم تجاری اقیانوس هند بود.

مهاجرت به عمان از طریق ثبت شرکت

برای این نوع ویزا باید مدارک شخصی هویتی و پاسپورت معتبر با اسکن آنها، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل در عمان و اسکن فیش جهت اقامت میزبان تحویل داده شود. بدون شک یکی از عواملی که منجر شده است تا افراد زیادی تصمیم به مهاجرت به کشور عمان بگیرند، هزینه‌های مناسب زندگی در این کشور است. ارائه مدرک زبان آیلتس برای متقاضیان کار در عمان الزامی نیست ولی ارتباط برقرار کردن از طریق مهارت‌های زبانی برای هر فردی که بخواهد در این حیطه مشغول به کار شود ضروری می‌باشد. افراد هنرمندی که به‌قصد حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور عمان به این کشور سفر می‌کنند باید ویزای توریستی کشور عمان را اخذ نمایند. بنابراین افرادی که قصد دارند در دانشگاه‌های عمان مدرک کارشناسی بگیرند باید به زبان انگلیسی در حد آیلتس 5/5 تا 6 مسلط باشند و علاوه بر این ارائه مدارک دیپلم 12 ساله نیز الزامی می‌باشد. تمامی سرمایه‌گذاری‌ها و خریدوفروش‌ها در این کشور، با واحد پول ریال محاسبه می‌شود.

آیا در زمینه ی مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز برای مهاجرت کاری ماماها به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

برای اینکه در مقطع دکتری دانشگاه‌های عمان پذیرفته شوید، باید رزومه‌ای قوی شامل معدل بالا در مقاطع قبلی، حداقل نمره 7.5 آیلتس، ریز نمرات ترجمه شده و فعالیت‌های پژوهشی و ارائه مقالات در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی داشته باشید. از امتیازاتی مانند اقامت قابل تمدید و همراهی با خانواده در این کشور بهره مند شوید. جمعیت کم و کمبود نیروی متخصص از یک سو، افزایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این کشور از سویی دیگر، موجب شده تا دولتمردان با جذب نیروی کار متخصص در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی، مامایی و پرستاری این نقصان را رفع کنند. مراجعه حضوری صرفا بمنظور عقد قراداد امکان پذیر بوده و از پذیرش و پاسخگویی حضوری بدون هماهنگی قبلی ، با توجه به حجم بالای مراجعان معذور هستیم .

ویدئو و فایل صوتی موسسه ملک پور در رابطه با اقامت کشورهای عربی

پس از اخذ اقامت عمان خواهید توانست ویزای کشورهای اروپایی و آمریکایی را راحت‌تر دریافت کنید. عمان کشوری بسیار امن است زیرا نرخ جرم و جنایت در این کشور، بسیار پایین است. به همین دلیل است که می‌توان گفت عمان کشوری مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان و زندگی خانوادگی است. اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت دائم عمان را دارید، مطمئنا امنیت از اولین اولویت‌های شماست. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

ورزشکاران باید دارای یک سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی و یک سال فعالیت ورزشی در سطح خارجی و بین‌المللی باشند. عمان، علاقه زیادی به جذب ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر دنیا دارد تا شاید از این طریق بتواند سطح فنی ورزش خود آر تا حد قابل‌قبولی بهبود ببخشد. درصورتی‌که فرزند، خارج از عمان متولد شود ولی والدین وی عمانی باشد، تابعیت فرزند عمانی خواهد شد. کشورهای مختلف برای تابعیت فرزندان متولد شده به دو صورت عمل می‌کنند.

اقامت کاری کشور عمان ابتدا به صورت 2 سال میباشد که قابل تمدید نیز هست. برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری می بایست در پروژه های عمرانی کشور عمان اقدام به سرمایه گذاری نمایید که حداقل باید این میزان سرمایه گذاری 20 هزار ریال باشد. از جمله راه های مناسب و سودمند برای مهاجرت به عمان می‌توان از طریق کار و سرمایه گذاری در عمان اقدام کرد.

به نقل از موسسه رتبه‌بندی THE یا به طور کامل‌تر Times Higher Education World University Rankings، تنها دانشگاهی از کشور عمان که در رده‌بندی جهان جای گرفته، دانشگاه سلطان قابوس در نزدیکی شهر مقسط است. اقتصاد قدرتمند، نیاز به نیروی کار متخصص، درامد سرانه بالا، توسعه‌یافتگی و معافیت‌های مالیاتی گسترده، از جمله این موارد است. در کشور عمان انجام خدمات اداری معمولاً یک پروسه طولانی‌مدت است و افراد باید زمان زیادی را منتظر بمانند. تحصیل در امارات و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های امارات در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد…. هر کسی که به عمان مهاجرت می‌کند، باید خودش را برای شرایط آب و هوایی گرمسیری آماده کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دمای هوا گاهی اوقات به 40 درجه نیز می‌رسد.