دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-مهاجرت دی بی

بسته به شرایط و هدف هر شخصی پاسخ به این سوال متفاوت می باشد اما قطعا شرایط زندگی در ترکیه از زندگی در اروپا بدتر است ولی می توان ترکیه را سکوی پرتابی جهت رسیدن به آمریکا یا اروپا دانست. در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید. ولی میگفتن که این قانون حذف شده و الان با اجاره خونه اقامت یکساله توریستی نمیدن . دوست عزیز این موضوع به مقطع تحصیلی شما و نمرات و سطح علمی شما بستگی دارد. استانبول شهر قدیمی دیواری استانبول در شبه جزیره ای مثلثی بین اروپا و آسیا قرار دارد.

  • اگر چنین امکانی وجود ندارد، می توانید برای ویزای کار اقدام کنید، یا برای تحصیل به ترکیه بروید.
  • این مبلغ اخیراً از 1 میلیون دلار آمریکا به 250 هزار دلار آمریکا (یا ارزش برابر با لیر ترکیه) کاهش یافته است.
  • امروزه افراد زیادی به دنبال مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور آسیایی اروپایی هستند.
  • لینک زیر در زمینه مهاجرت به کانادا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
  • هر کس بسته به میزان تمکن مالی، شرایط تحصیلی، سن، تجربه کار، سطح زبان و سایر ویژگی های خود می بایست مناسب ترین برای خود را انتخاب کند.

خوب است بدانید که بعضی کشورها اجازه‌ی دریافت اقامت از راه خرید ملک را نمی‌دهند. پس اگر از توانایی مالی مناسب برخوردار هستید، بد نیست که این روش راحت را مورد انتحان قرار دهید. فقط کافی است که پول کافی برای تهیه یک ملک در ترکیه را برخوردار باشید. در کل، هزینه‌ها و قیمت‌ها در ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی پایین تر می باشد، در نتیجه خرید خانه در ترکیه آنقدر هم ناممکن به نظر نمی‌رسد. بر اساس Education First، ترکیه از امتیاز مهارت انگلیسی بسیار پایینی برخوردار است، در حالی که نیمی از جمعیت این کشور قادر به صحبت کردن به آن زبان هستند. با اینکه تسلط و صحبت به زبان انگلیسی، یک نوع ارتباط منطقی و متداول در شهرهای بزرگ مانند آنکارا و استانبول محسوب می‌شود؛ اما شما بدون حداقل داشتن درک کمی از زبان ترکی استانبولی با مشکل مواجه خواهید شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری

در نتیجه اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، به شما توصیه می کنیم که در وهله اول زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و تا جایی که ممکن است نسبت به زبان ترکی مسلط شوید. یکی از شیوه ها که بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت به ترکیه می باشد می توان به شیوه سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد. در باب هزینه مهاجرت به ترکیه و پول مورد نیاز باید بگوییم که این یک سوال بسیار کلی است که لازم است جزئیات آن عنوان شود و نمی‌توان بدون توجه به جنبه‌های مهاجرت به ترکیه، مقدار مورد نیاز پول مهاجرت را مشخص کرد. این هزینه با توجه به شیوه ای که برای مهاجرت خود انتخاب می کنید، متفاوت می باشد.

البته توجه داشته باشید که پیش از اقدام برای دریافت مجوز، باید به جستجوی کار متناسب با رشته خود بپردازید و سپس مراحل مصاحبه و توافق با کارفرما را با موفقیت بگذرانید و در نهایت نیز، قرارداد کاری خود را امضا نمائید. پس از انجام این مراحل، می‌توانید به دنبال دریافت مجوز کار خود از وزارت کار کشور ترکیه باشید. کارفرمای شما نیز به صورت همزمان، باید مدارک را برای اداره کار ترکیه ارسال نماید. پیشینه تاریخی شگفت‌انگیز، ثروت فرهنگی، موقعیت استراتژیک، رشد اقتصادی، موقعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوا و طبیعت مطلوب است و این‌ها برخی از مواردی هستند که توجه افراد را به زندگی و مهاجرت به این کشور جلب می‌کنند.

شرایط مهاجرت به ترکیه

برای اجازه اقامت و کار از سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود درخواست دهید. آنکارا به عنوان یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین شهرهای ترکیه شرایط بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم آورده است. در زمان مهاجرت معمولا در چند سال اول مشکلات زندگی در خارج از کشور فشار زیادی به مهاجر وارد می کند اما با مهاجرت به ترکیه به دلیل سهولت سفر به ایران این فشار کاهش می یابد.

خارجیانی که اجازه اقامت مجاز (توریستی، درمانی، ورزشی و ..) را دارند و اعتبار آن حداقل 6 ماه است، می تواند برای کسب اجازه کار به وزارت کار ترکیه درخواست دهند. تحصیل در ترکیه با توجه به هزینه پایین آن مورد توجه بسیای از متقاضیان تحصیل قرار گرفته است. تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع امکان پذیر است و راه های زیر برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل وجود دارد. همچنین اشاره کردیم که در چند سال گذشته دولت ترکیه اقدامات بسیار زیادی جهت جذب توریست و مهاجر انجام داده است. همین امر سبب شده ترکیه از جمله کشورهایی باشد که در زمینه جذب توریسم موفقیت‌های بسیاری را در چند سال اخیر به دست آورده است.

در این بخش به معرفی قوانین جدید ترکیه پرداخته شده است، درصورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، بهتر است از آخرین قوانین وضع شده در اداره مهاجرت مطلع باشید تا دچار مشکل نشوید. تمامی مسیرهای اقامت موقت ترکیه به دائم ختم نمی‌شود مانند توریستی از این رو مسیری را انتخاب کنید که آینده روشنی داشته باشد و بتوانید اقامت خود را به دائم تبدیل کنید. ولی بطور کلی شما میتوانید کارفرما پیدا کنید و اقامت کاری در ترکیه داشته باشید و به صورت اقساط ملک خریداری کنید. دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید.