دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-مهاجرت دی بی

حال باید برای مهاجرت به ترکیه چه کرد؟ اکنون نوبت آن است تا در بین راه‌های مهاجرت به این کشور، یکی را انتخاب کنید. اما بهترین راه کمک گرفتن از مشاوره مهاجرت به این کشور اوپایی است. شما باید قبل از اینکه اقدام به مهاجرت کنید، جلسات مشاوره را پشت سر بگذارید. مشاور می‌تواند با سنجیدن شرایط مهاجرت به ترکیه، بهترین راه را پیش رویتان قرار دهد.

در ابتدای تایید درخواست شما، مجوز اقامت یکساله در کشور ترکیه صادر می‌شود. در صورتی که قرارداد شما توسط کارفرما تمدید شود، می‌توانید اقامت خود را نیز تمدید کنید. همچنین توجه داشته باشید که، با توجه به اینکه زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی استانبولی است، شما نیز باید جهت یافتن کار در این کشور به زبان ترکی استانبولی تسلط کافی را داشته باشید.

موسسه ملک پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی و داشتن رزومه ای درخشان، می تواند راهنما و همراه شما در تمامی مدت مهاجرت به تركيه و اخذ تابعیت این کشور باشد. به طور کلی برای اخذ تابعیت کشور ترکیه افراد باید به مدت حداقل 5 سال در کشور ترکیه زندگی کرده باشند و در طی این مدت با فرهنگ و رسم و رسومات این کشور آشنا شده باشند. همچنین متقاضیان باید در طول این مدت به زبان ترکی تسلط کافی پیدا کرده باشند و از قوانین این کشور تبعیت کرده باشند. مهاجرت به استانبول یا ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج، قوانینی مشابه سایر کشورها دارد. به این ترتیب که شخص الزاما باید اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را داشته باشد تا پس از ازدواج همسر وی بتواند اقامت دائم دریافت نماید.

  • تا به صورت کامل با تمام روش‌های ممکن برای اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان آشنا شوید.
  • البته شایان ذکر است در اولین مرحله شخص متقاضی باید مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را با موفقیت گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد.
  • اقامت ترکیه از طریق تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی و رده های سنی امکانپذیر است.
  • لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوره وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد.

در این نوشتار سعی شد که راه های مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ اقامت و تابعیت ترکیه مورد بررسی قرار گیرد. برای مهاجرت به ترکیه در ابتدا باید شرایط شما به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید با کارشناسان موسسه MIE در دفاتر ایران و یا دفتر مرکزی وین تماس بگیرید و به صورت رایگان تحت مشاوره قرار بگیرید. شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید. امیدوار است که نوشتار مهاجرت به ترکیه مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در مطالب قبلی با روش های مهاجرت به ترکیه آشنا شدید و کم و بیش با هزینه های مهاجرت به این کشور آشنایی پیدا کردید.

شرایط راه های مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به این کشور می‌تواند از طریقشرایط خاصصورت بگیرد و همین طور شرایطی که برایکار، ورزش، کارآفرینی و تحصیل در ترکیهوجود دارد، به نوبه خود بسیار مهم و ارزشمند است. کسانی که اقامت ترکیه را دریافت می‎کنند، بر اساس نوع اقامت خود دو کارت به نام‏های کیملیک و ایکامت دریافت می‌کنند. هر دوی این کارت‌ها به عنوان ID کارت یا کارت ملی در ترکیه شناخته می‌شوند، اما هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند‌. اجازه اقامت دانشجویی به خارجی‌هایی اعطا می‌شود که قصد دارند در مقاطع لیسانس یا کاردانی به مدت ۲ سال شرکت کنند‌.

معایب مهاجرت به ترکیه

در صورت استفاده از محتوای ترکیه دات کام بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما به صورت خودکار به فرم DMCA گزارش خواهد شد. فتحیه، این منطقه که اغلب به عنوان یک مقصد دیده می شود، به شهرهای مختلفی مانند اولودنیز، هیسارونو، اواجیک و مرکز اصلی تقسیم می شود. فتحیه که به عنوان مکانی عالی در صحنه قایقرانی شناخته می شود، تجارت پرخروشی را با گردشگری تعطیلات ساحلی انجام می دهد. زبان زازاکی که توسط جامعه قومی زازا صحبت می شود، ارتباط نزدیکی با کردی دارد. این زبان دارای سه گویش اصلی متاثر از موطن سنتی زازاها در دریای خزر و شمال ایران است.

دوست عزیز دانشگاه های دولتی ترکیه هزینه تحصیل بسیار کمی دارند و تا حدودی می توان گقت رایگان هستند. از طریق 2 روش اخذ ویزای کاری (دریافت پیشنهاد شغلی) و ویزای کارآفرینی. خیر، حداقل مبلغ خرید ملک برای دریافت پاسپورت و اقامت 250 هزار دلار است. همچنین از رشته های پر طرفدار برای تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه می توان به رشته هایی همچون روانشناسی، زبان و ادبیات ترکی، زمین شناسی و مهندسی IT اشاره کرد. لازم به ذکر است مردم، فرهنگ و کشور ترکیه از مهاجران استقبال می‌کنند و این موضوع برای افرادی که تازه مهاجرت می‌کنند بسیار مناسب است. بهترین روش مهاجرت برای هر فرد متفاوته و بدون دانستن شرایط دقیق متقاضی متاسفانه نمیشه نظر قطعی داد.

به همین دلیل آنان هیچ گاه به تمدید اقامت ترکیه در شرایط کرونا نمی‌ اندیشد. یکی از نکات مهم مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به کانادا و یا دیگر کشورها، عمیق اندیشیدن است، یعنی این که به ذهن رجوع کنید و ببینید که آیا امکانات موجود در ترکیه سبب ساخت یک زندگی راضی کننده می‌ شود. اقامت در ترکیه اثر متفاوتی با خیلی از در کشورهای در حال توسعه ندارد.

زبان عربی نیز به عنوان زبان مادری انتخابی در برنامه درسی ترکیه معرفی شده است. ترکیه کشوری از لحاظ قومیتی متنوع با زبان های قومی مختلف در این کشور است. حتی اگر پاسپورت شما ۶ ماه اعتبار دارد، توصیه می کنیم قبل از سفر به ترکیه آن را تمدید کنید و بعد از آن به ترکیه سفر کنید. فرآیند خرید ساده نیز به سرعت تکمیل می‌شود و در صورت وجود شرایط مالی، حداقل سه تا شش هفته طول می‌کشد تا اسناد مالکیت آزاد را بدست آورید. با این حال، با چرخش به سمت دریای اژه و مدیترانه، قیمت‌ها به شدت کاهش می‌یابد و می‌توانید پول بیشتری دریافت کنید.