دسته‌ها
اخبار

روش‌های مهاجرت به کانادا 2022 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-مهاجرت دی بی

گرفتن ویزای دانش‌آموزی و تحصیل در یکی از مدارس معتبر کانادا شرایط خاصی دارد و هر یک از این مدارس، ضوابط مشخصی را برای این منظور تدوین کرده‌اند. شهریه‌ی تحصیلی مدارس دولتی کانادا در ابتدای هر سال تحصیلی تعیین می‌شود و هر استان نیز مبلغ متفاوتی را برای این منظور مشخص می‌کند. هزینه‌ی تحصیل در مدارس خصوصی این کشور نیز با توجه به کیفیت خدمات و نوع خدمات ارائه شده توسط این مراکز تعیین می‌شود.

بنابراین چنانچه هزینه کافی برای مهاجرت به کانادا را ندارید، می توانید از این شرایط و مقررات بهره مند شوید. عموما نخستین موردی که افراد متقاضی مهاجرت به کانادا به آن می اندیشند، مخارج آن می باشد. کانادا در ایران سفارت ندارد و جهت اخذ ویزا و مصاحبه می بایست به یک کشور دیگر سفر نمایید، مناسب ترین وضعیت این می باشد که به کشورهای همسایه بروید تا مخارج کمتر شود.

  • در واقع این میزان بسیار پایین تر از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی است.
  • می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا را داده و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند.
  • یک ویژگی ویزای کارآفرینی این است که شخص لازم نیست قبل از گرفتن ویزا، سرمایه‌گذاری کند.
  • به‌طورکلی اگر سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا و یا هر کشور دیگری به صورت دقیق و اصولی انجام شود نتیجه بسیار خوبی خواهد داد و فرد در طول مدت پنج سال می‌تواند به اقامت دائم کشور موردنظر دست یابد.

وجود امنیت، ثبات اجتماعی و پایین بودن میزان جرم و جنایت که از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی نیز پایین تر است را می توان یکی دیگر از دلایل مهم مهاجرت به کشور کانادا نام برد. متقاضی می تواند به محض ورود به کشور کانادا درخواست پناهندگی خود را مطرح کند. در واقع متقاضی در هر فرودگاه، مرز زمینی و یا آبی کشور کانادا می تواند تقاضای پناهندگی خود را ارائه دهد. رایج ترین سوال در ذهن مهاجران احتمالی به مقصد کانادا این است که پروسه ی مهاجرت به کانادا چقدر زمان میبرد؟ مدت زمان رسیدگی به درخواست مهاجران به مقصد کانادا از برنامه ای به برنامه ی دیگر متفاوت است.

به این نکته دقت نمایید، برای مهاجرت تحصیلی به کانادا نباید بیشتر از 3 سال، از پایان تحصیلاتتان گذشته باشد. جهت مهاجرت کاری رایگان و بدون هزینه، تنها کافی است از کارفرمایی معتبر و مهم دعوت به کار شوید. وکیل مهاجرتی، مهاجران را از امتیازهایی که برای وارد شدن به این کشور، لازم است، آگاه می کند.

هزینه وکیل و یا مشاوره مهاجرت به کانادا چقدر است؟

این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید. به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت سه سال ساپورت مالی همسر خود را به عهده خواهد گرفت. از لحاظ جسمی سالم باشید و آزمایشات پزشکی کانادا را انجام داده باشید. به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت ۲۰ سال ساپورت مالی والدین خود را به عهده خواهد گرفت. تنها دلیل خوندن برای فوق لیسانس همینه اگه امکانش کمه یا شانسم کم خواهد بود قصد خوندن فوق ندارم.

اگر دارای سابقه کار مدیریتی هستید، و نمی خواهید به عنوان کارمند به کانادا مهاجرت کنید ما به شما راه اندازی بیزنس در مناطق کم جمعیت کانادا را پیشنهاد می دهیم. با این روش با سرمایه گذاری حداقل 100 هزار دلاری می توانید کارفرما باشید. نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید اما فرزند متولد شده شما طبق قانون دولت کانادا شهروند کانادا محسوب می‌شود.

اینفوگرافیک قوانین جدید مهاجرت به کانادا

در این سیستم نیز سطح زبان، سابقه کار حداقل 1 ساله در 3 سال گذشته، تحصیلات مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به این که در این روش می توان سابقه کاری پاره وقت را نیز محاسبه نمود و در نظر گرفت می توان یکی از بهترین راه ها برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا جهت اخذ اقامت دائم باشد. افراد می توانند برای اینکه تجارت خود را در کشور کانادا به راه بیاندازند و بیزنس خود را آغاز نمایند شرکت خود را ثبت نموده و از این طریق سرمایه گذاری نمایند. سرمایه گذاری در کانادا دارای فاکتورهای مناسبی است که می توان آن را سرمایه گذاری مطمئن دانست. افرادی که می خواهند از طریق ثبت شرکت به کشور کانادا مهاجرت نمایند باید بدانند که این روش نمی تواند به مهاجرت و اخذ اقامت بیانجامد مگر اینکه فرد توامان با ثبت شرکت کارآفرینی نیز نماید یا اینکه از طریق کار شرکت اقدام نماید. کار شرکت کانادا روش دیگری از سرمایه گذاری است که در واقع نیاز به سرمایه گذاری ندارد.

در نهایت درخواست مهاجرت آنها در آخر به درستی و خوبی ارائه نشده و مورد تایید قرار نمی گیرد. علت اصلی این مسئله این می باشد که خیلی از متقاضیان آن گونه که می بایست، قوانین و مقررات مربوط به مهاجرت را پیگیری نمی کنند. کانادا برای آن گروه از اشخاص که به دنبال افزایش درآمد در حوزه کاری و فردی خود می باشند، یک مورد خوب می باشد.