دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان برتر مهاجر-مهاجرت دی بی

بر اساس قوانین مهاجرتی کشور عمان، سرمایه‌گذاران خارجی از سه طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سپرده بانکی (خرید اوراق قرضه و سهام) موفق به دریافت اقامت عمان می‌شوند که البته هر یک از آن‌ها شرایط و مراحل متفاوتی دارد. معمولا دریافت ویزای تحصیلی هزینه زیادی خواهد داشت اما دریافت ویزای کاری نیازی به سرمایه زیادی ندارد. همچنین امکان مهاجرت توریستی به عمان وجود ندارد و ویزای گردشگری این کشور تنها ۳۰ روز اعتبار خواهد داشت. متقاضیان پس از پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به عمان می توانند شانس خود را برای دریافت ویزای کاری این کشور امتحان کنند. سابقه کاری و رزومه تحصیلی از جمله مواردی است که در این فرم بررسی خواهد شد.

  • عمان به دلیل نیاز به نیروی کار و متخصص، روش‌های متنوعی برای جذب مهاجرین به این کشور، طراحی کرده است.
  • همچنین شرایط اخذ اقامت کشور عمان را از طریق مهاجرت به عمان برای شما توضیح دادیم.
  • اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.
  • هرگونه استفاده از محتوای وبسایت موسسه همراه تنها با کسب اجازه مکتوب امکان پذیر است.

کابینت ساز ام دی اف و فلزی و طراحی دکوراسیون داخلی هستم برای کار در عمان چه کار باید انجام بدم لطفا راهنمایی کنید باتشکر. میتونید فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون دقیق تر راهنماییتون کنند. خیر ولی اگر واجد شرایط باشید میتونید برای کشور استرالیا اقدام کنید . اما اگر امتیاز بالایی کسب کنید میتوانید از روش های امتیازبندی اقدام کنید . به‌طورکلی هزینه‌های زندگی در این کشور نسبت به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس معقولانه‌تر است. مدت‌زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در عمان (Duration of study in Oman at the master’s level) حدود 2 سال می‌باشد.

خدماتی مانند درخواست گواهینامه رانندگی یا کارت سلامت، خرید وسیله نقلیه یا حتی سفر به برخی کشورها. با این حال، اقامت دائم امتیازات بیشتری را برای دارندگان خود تضمین می‌کند و طیف وسیع‌تری از خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد، مانند فرصت‌های شغلی، مالکیت املاک، سرمایه‌گذاری، آموزش و خدمات بهداشتی. دسته خاصی از افراد واجد شرایط می‌توانند مجوز اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری (با 3 روش خرید ملک در عمان، سرمایه گذاری با ثبت شرکت و یا از طریق سپرده‌های بانکی و خرید اوراق قرضه و سهام). همه ی خدماتی که در خصوص گروه الست گروپ به آن ها اشاره نمودیم به صورت 100 درصد تضمینی می باشند و شما می توانید با خیالی راحت با این تیم مشاوره مهاجرتی وارد عقد قرارداد شوید و به دریافت ویزای کاری کشور مربوطه فکر نمایید.

راه‌های مهاجرت به عمان چیست؟

ولی باید بگوییم که اینطور نیست و قانون کشور عمان از اصل خون تبعیت می‌کند و تنها کودکانی که از والدین تبعه این کشور باشند، حق دریافت تابعیت عمان را پس از تولد دارند. از شما عزیزان دعوت می کنیم، در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان نیز با ما همراه باشید. در این باره می توانید با کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره شده و از تجربیات و تخصص ایشان استفاده نمایید.

اقامت عمان از طریق خرید ملک

سیستم مهاجرتی این کشور مالیاتی بر درآمد اتباع خاری در این روش ندارند و سرمایه و سود با نرخ ثابت ارز مبادله می‌شود. متقاضی مهاجرت به کشور عمان از طریق تحصیل می‌تواند به صورت الکترونیکی درخواست خود را در سایت دانشگاه مورد نظر ثبت کند. هر یک از دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی مدارک مورد نیاز خود را دارد که باید اسکن آن‌ها ضمیمه درخواست شود. باید در نظر داشت که پذیرش تحصیلی صادر شده از دانشگاه باید به تایید وزارت تجارت و صنعت این کشور برسد. ارزش پول کشور عمان پس از دینار کویت و بحرین در رده سوم جهان قرار گرفته؛ به طوری که 1 ریال عمان برابر با 2.60 دلار آمریکا است.

یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه سلطان قابوس عمان است. ویزای کاری عمان تقریباً سه ما بعد از تاریخ صدور مهلت دارد و پس از آن باید تمدید شود. روش سومی که جهت سرمایه گزاری در عمان اشاره شده خرید اوراق قرضه و سهام یا سپرده بانکی و سرمایه گزاری در بورس است.با توجه به روند رو به رشد بازار بورس عمان در منطقه، پالس‌های مثبتی برای سرمایه گزاری در این بخش دریافت می‌شود. رزومه متقاضی توسط موسسات کاریابی بسیار دقیق و موشکافانه مورد بررسی واقع می‌شود؛ در صورت دریافت پیشنهاد کاری، متقاضی موظف است تمام مواردی که در رزومه قید کرده با ارسال مدارک معتبر به اثبات برساند. به نسبت جمعیت و تقاضا، دانشگاه‌های متنوع و بسیاری در شهرهای این سرزمین احداث شده است. بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی در شهرهای بزرگ شعبه‌ای تاسیس کرده‌اند و محدودتی در پذیرش دانشجویان خارجی واجد شرایط ندارند.

بر این اساس، اگر زنی با یک مرد عمانی ازدواج کند، زن می‌تواند شهروندی کشور عمان را دریافت کند. اگر زنی، چنین شرایطی داشته باشد، اما همسرش فوت کرده باشد می‌تواند تابعیت عمان را اخذ کند. همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی از مهاجرت کاری ماما به عمان، در زمینه ی مهم ترین نکته هایی که باید در قرارداد جاب آفر مورد رعایت قرار گیرند، برای شما همراهان عزیز صحبت نمودیم. در این بخش از مقاله بنا داریم در زمینه ی آزمونی که این افراد باید در آن شرکت نمایند صحبت نماییم و به شما مخاطبین عزیز بگوییم که این آزمون دارای چه شرایطی می باشد.

در پروسه مصاحبه حضوری معمولا جلسه بیومتریک و انگشت‌نگاری هم انجام می‌گیرد تا ادعای عدم سوءپیشینه پیش از صدور ویزای کاری اثبات شود. علاوه‌بر این متقاضی موظف است با انجام مراحل مربوطه و آزمایشات لازم، سلامتی جسمانی و روحی خود را ثابت کند. پس از دریافت پیشنهاد کاری و مکاتبه با کارفرماها، متقاضی کار موظف است که برای اخذ گواهینامه NOC این کشور اقدام کند. این گواهینامه نشان می‌دهد که کارفرمای و مقامات کشور عمان مخالفتی با ورود شخص به خاک این سرزمین ندارند. تنها راه دریافت مجوز اقامت کاری آن، داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایان عمانی است؛ باید توجه داشت که شرکت‌های ایرانی بسیاری در سراسر این سرزمین دایر شده‌اند که به دنبال نیروی هموطن خود هستند.

به عمان و مقدمه­ای بر آن:

سایر هزینه های مرتبط با مجوز کار از طرف کارفرمای شما پرداخت می شود. جز پیشنهاد کاری، لازم است که شما دارای شرایط به خصوصی از جمله سن بالای 21 سال و کمتر از 60 سال، قبولی در آزمون یا آموزن های متقاضیان کار در کشور عمان و …. بورسیه‌های نیم‌بها برای کسانی است که قصد دارند از کمک هزینه‌های تحصیلی که دولت در اختیار افراد قرار می‌دهد استفاده نمایند.