دسته‌ها
اخبار

گزارش جدید سوء استفاده نامتناسب از سیاهپوستان مهاجر در بازداشت را نشان می دهد


گزارشی که هفته گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که مهاجران سیاه پوست تحت بازداشت اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) به طور نامتن،ی در حین بازداشت با آزار و اذیت مواجه می‌شوند.

توسط چندین سازمان از جمله اتحاد سیاه برای مهاجرت عادلانه (BAJI) و آزادی برای مهاجران (FFI) منتشر شده است. گزارش استدلال می کند که این رفتار تبعیض آمیز با مهاجران سیاه پوست نتیجه میراث ضد سیاه پوستی است که در نهادهای ،تی نفوذ کرده است و سیستم بازداشت مهاجرت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گزارش خواستار پایان بازداشت مهاجران شده است.

این گروه ها هزاران تماس تلفنی برقرار شده با خط تلفن ملی بازداشت مهاجرت FFI را از سال 2016 تا 2021 تجزیه و تحلیل ،د و شامل شهادت چندین مهاجر سیاهپوست بودند که در حین بازداشت در بازداشتگاه ICE رفتار تبعیض آمیز را تجربه ،د.

در حالی که مهاجران سیاه پوست تنها 6٪ از افراد در بازداشتگاه ICE را تشکیل می دهند، آنها 28٪ از تمام تماس های مربوط به سوء استفاده به خط تلفن بازداشت را تشکیل می دهند. علاوه بر این، بیش از نیمی از تماس‌های FFI که به‌،وان تماس‌هایی با شدت بالا و تهدیدکننده زندگی طبقه‌بندی شده‌اند، از طرف مهاجران سیاه پوست انجام شده است.

این بدرفتاری منحصر به یک منطقه خاص از کشور نبود. FFI شکایاتی در مورد رفتار تبعیض آمیز مبتنی بر ضد سیاهپوستی از افراد بازداشت شده در سراسر کشور دریافت کرد.

این گزارش همچنین بر نیاز به جمع آوری داده های نژادی و قومیتی توسط سازمان های فدرال که وظیفه اجرای آن را بر عهده دارند تاکید می کند. ICE داده های مربوط به نژاد یا قومیت افراد بازداشت شده را حفظ نمی کند و در نتیجه از نظارت و پاسخگویی اجتناب می کند. سازمان‌های دیده‌ب، مانند دفتر بازرس کل و دفتر حقوق مدنی و آزادی‌های مدنی که به گزارش‌های مربوط به رفتار نادرست ICE پاسخ می‌دهند، از حفظ اطلاعات نژادی و قومیتی کوتاهی می‌کنند، مگر اینکه شاکیان آن را در متن شکایت گزارش کنند.

بر این اساس، محقق، که رفتار تبعیض‌آمیز با مهاجران سیاه‌پوست را بررسی می‌کنند، باید با تکیه بر کشور تابعیت افراد بازداشت شده به ،وان نماینده نژاد، تحقیقاتی را انجام دهند. به عبارت دیگر، محققان نژاد را به یک فرد نسبت می دهند که آیا آنها از کشوری آمده اند که جمعیت آن ا،را سیاه پوست هستند. این یک راه حل کامل نیست، زیرا مهاجران سیاه پوست از کشورهایی که ا،ریت سیاه پوست نیستند، از تحلیل خارج می شوند.

برای به دست آوردن تصویری کامل و دقیق از آنچه برای مهاجران سیاه پوست در بازداشت اتفاق می‌افتد، ،ت باید سیاست‌هایی را اتخاذ کند که آژانس‌ها را م،م می‌کند اطلاعات مربوط به نژاد و قومیت را حفظ کنند.

از شرایط زندگی وحشیانه در بازداشتگاه شهرستان تورنس – مستند شده توسط دفتر بازرس کل DHS – تا شکایات این شواهد بارها و بارها نشان می دهد که سیستم بازداشت مهاجرت ما به طور غیرقابل برگشتی ش،ته شده است.

داستان این افراد بازداشت شده که به دلیل ضد سیاهی مورد سوء استفاده قرار می گیرند، برخی از بدترین لحظات تاریخ کشور ما را تداعی می کند. اغلب اوقات، این افراد در نتیجه مستقیم تاکتیک‌های پلیسی که جوامع رنگین پوست را جرم انگاری می‌کند، در بازداشت به سر می‌برند و تعصب نژادی سیستمی و ذاتی را در سیستم اجرای مهاجرت ما نشان می‌دهد.

بازداشت مهاجرت بخشی از اپیدمی حبس جمعی در کشور ما است. هزینه زیادی برای خانواده ها، جوامع و مالیات دهندگان و سود زیادی برای شرکت های خصوصی زندان دارد. ایالات متحده باید به بازداشت مهاجران پایان دهد. ما باید در عوض بر حمایت از افراد تمرکز کنیم، زیرا آنها پرونده های مهاجرتی خود را خارج از بازداشت دنبال می کنند، جایی که می توانند به مراقبت از خود و خانواده خود در یک محیط سالم ادامه دهند.

ثبت شده در زیر: و، امنیت داخلی، مهاجرت و اجرای گمرک


منبع: https://immigrationimpact.com/2022/11/04/report-s،ws-abuse-black-immigrants-detention/