دسته‌ها
اخبار

نموداری که جو بایدن نمی‌خواهد شما ببینید


بر 17 می، CBP آمار “برخورد سراسری” خود را برای ماه گذشته منتشر کرد. این داشبورد خلاصه ای از تمام بیگانگان «غیرقانونی» (بخو،د: «غیرقانونی») است که CBP در ماه آوریل متوقف شد، هم در مرزها و هم در بنادر. با آژانس تبریک همراه است “به روز رس، ماهانه”، که بسیاری از حقایق کلیدی را حذف می کند. با این حال، اگر مسیر خود را از طریق داشبورد تغییر دهید، نموداری را می‌بینید که جو بایدن نمی‌خواهد شما آن را ببینید، که این سؤال را ایجاد می‌کند: 49644 بیگانه‌ای که با آن‌ها مواجه شده‌اند که در غیر این صورت نامشان مشخص نیست چه ،، هستند؟ و در آنجا داست، از برنامه ،ت برای فرستادن ماهانه ده ها هزار مهاجر غیرقانونی به ایالات متحده، به دور از چشمان کنجکاو، آویزان است.

به روز رس، ماهانه به روز رس، ماهانه با نقل قول از تروی آ. می،، کمیسر موقت CBP آغاز می شود، که بیان می کند:

به ،وان بخشی از برنامه ریزی خود برای پایان دستور بهداشت عمومی ،وان 42، ما منابع، فناوری و پرسنل را برای مدیریت ایمن و منظم چالش ها در امتداد مرز ج،ی افزایش داده ایم – در حالی که در عین حال تمرکز مداوم بر ماموریت های دیگر خود را حفظ می کنیم. برای تامین امنیت ملی و اقتصادی

به‌،وان کنار، اشاره می‌کنم که این واقعیت که CBP با گذشت بیش از 27 ماه از ،ت فعلی هنوز یک «کمیسیون موقت» دارد، قولی را که جو بایدن، نامزد آن زمان در جریان مبارزات انتخاباتی داده بود، برای اطمینان از اینکه «مسئول، تأیید شده توسط سنا» داده بود، نقض می‌کند. حرفه ای ها» ICE و CBP را 100 روز پس از روی کار آمدن او اداره خواهند کرد. من به قول زیر برمی گردم.

با این حال، با بازگشت به موضوع اصلی، می، هرگز در آن بی،ه به ظاهر اطمینان‌بخش هیچ «سیاست‌هایی» را ذکر نمی‌کند. با توجه به سیاست‌های متعدد و متنوعی که ،ت وعده داده بود برای مق، با افزایش اجتناب‌ناپذیر مهاجر، که پس از پایان ،وان 42 در 11 مه وارد خواهند شد، این یک نظارت مهم است.

“برخوردهای سراسری”. “برخورد” در زمینه مهاجرت، مجموع مهاجران غیرقانونی است که توسط ماموران گشت مرزی دستگیر شده اند به اضافه تعداد بیگانگ، که توسط افسران CBP از دفتر عملیات مید، آژانس (OFO) در بنادر ورودی غیرقابل قبول تشخیص داده شده اند.

دقیقاً چگونه CBP OFO از 16867 بیگانه که در مبادی ورودی داخلی در آوریل 2022 غیرقابل پذیرش تشخیص داده شده بودند به 49664 – تقریباً سه برابر – فقط در یک سال می رسد؟

داشبورد Nationwide Encounter به شما این امکان را می‌دهد تا بگردید و ببینید که ماموران گشت مرزی دقیقاً چه تعداد مهاجر غیرقانونی را در سراسر کشور و همچنین در مرزهای ج، غربی و شمالی دستگیر کرده‌اند.

در حالی که شامل یک کادر کشویی برای آمار کلی «مرز ساحلی» (برای بیگانگ، که در بخش‌های گشت مرزی با آنها مواجه می‌شوند، نیست. بخش نیواورلئان، بخش میامی، و بخش رامی در پورتوریکو)، ضامن “منطقه مسئولیت” به شما این امکان را می دهد که دستگیری های مرزب، را در ماه گذشته در بخش میامی (105)، بخش نیواورلئان (57) و بخش Ramey (89) مشاهده کنید.

این ،ره‌های بخش ساحلی ،یبی از مهاجران دریایی، «پرنده‌های کشتی» و بیگانگ، است که به سادگی توسط مأموران در امتداد ساحل پیدا می‌شوند.

فقط برای بستن این حلقه، ماموران در مرز ج، غربی بیش از 182000 ورود غیرقانونی را در ماه آوریل دستگیر ،د و در مرز شمالی 977 نفر دیگر را دستگیر ،د که در مجموع 183324 نفر در ماه گذشته دستگیر شدند. این اعداد همه با هم جمع می شوند.

دفتر عملیات مید، غیر قابل قبول است. در آوریل، افسران CBP OFO در بنادر ورودی، 92106 “متقاضی پذیرش” خارجی را غیرقابل قبول تشخیص دادند. آن دسته از بیگانگ، هستند که خود را برای پذیرش به ایالات متحده در یک بندر ورودی معرفی ،د و از پذیرش آنها ممانعت به عمل آمد، بیشتر به دلیل عدم ارائه مدارک پذیرش من،، مانند ویزای معتبر ایالات متحده.

از این 92106 بیگانه، 29287 نفر در بنادر ورودی مرز زمینی ج، غربی غیرقابل پذیرش تشخیص داده شدند و 13155 نفر از پذیرش در بنادر مرز زمینی شمالی محروم شدند. به این ترتیب 49664 بیگانه که درخواست داده بودند، اما از پذیرش در «سایر بنادر» در داخل کشور خودداری ،د، باقی می ماند. آنها چه ،، هستند و از کجا وارد شده اند؟

به خاطر داشته باشید که نمی تو،د به سادگی در یک کشور خارجی سوار هواپیما شوید و در فرودگاه ورودی ایالات متحده (مانند JFK، LAX، یا Dulles) ظاهر شوید، پرواز کنید و درخواست پذیرش کنید. خطوط هوایی می‌توانند هزینه‌های مربوط به بیگانگان غیرقابل قبولی را که حمل می‌کنند متعهد باشند، و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند که چه ،ی اجازه سوار شدن به پرواز به ایالات متحده را بدهد.

همین امر در مورد کشتی های کروز، کشتی های باری و کشتی های باری نیز صادق است.

اعداد غیرقابل پذیرش گمشده آوریل را با همان ماه یک سال قبل مقایسه کنید. در آوریل 2022، CBP گزارش داد که 58098 بیگانه در بنادر ورودی غیرقابل پذیرش تلقی شدند – 32281 در بنادر ورودی مرزی ج، غربی و 8950 در بنادر مرز زمینی شمالی. این باعث شد که «فقط» 16867 بیگانه شناسایی نشده باشند.

دقیقاً چگونه CBP OFO از 16867 بیگانه که در مبادی ورودی داخلی در آوریل 2022 غیرقابل پذیرش تشخیص داده شده بودند به 49664 – تقریباً سه برابر – فقط در یک سال می رسد؟

نمودار. که من را به نموداری که در ابتدا به آن اشاره کردم می رساند، که حاوی داشبورد CBP Nationwide Encounters است که تعداد کلی بیگانگان را نشان می دهد که CBP OFO از اکتبر 2019 پذیرش در سراسر کشور را رد کرده است:

خط سیاه در بالا تعداد کل بیگانگ، را نشان می دهد که توسط افسران CBP در OFO در تمام بنادر سراسر کشور در هفت ماه اول سال مالی 2023 غیرقابل پذیرش تشخیص داده شده اند، که نشان دهنده افزایش گسترده بیگانگان غیرقانونی است که در بنادر متوقف شده اند. ورود بایدن از اکتبر.

قیف بایدن و افزایش شدید برخوردهای OFO. در حالی که دسترسی به آمار سخت سال های گذشته دشوار است، می توانم به شما اطمینان دهم که در سال گذشته بیشترین افزایش مهاجران غیرقابل پذیرش در مبادی ورودی در تاریخ بوده است. از لحاظ تاریخی، بیگانگان بدون مدارک که می‌خواستند وارد ایالات متحده شوند، از خط خارج شده‌اند، که به طور غیرقانونی وارد می‌شود – آنها برای بازرسی در بنادر حاضر نشده‌اند، زیرا احتمال ورود به آن وجود نداشت.

تا به حال. به لطف برنامه ریزی ،ت بایدن پس از ،وان 42، احتمال ورود آنها به طور تصاعدی افزایش یافته است، بنابراین آنها در حال آمدن هستند. بگذار توضیح بدهم.

بر 5 ژانویهکاخ سفید یک “فکت شیت” با ،وان “،ت بایدن- هریس اقدامات جدید اجرای مرزی را اعلام کرد” منتشر کرد. در واقع، «اقدامات اجرایی» در آن سند کم بود.

آنچه آن «اقدامات اجرای مرزی جدید» انجام داد شامل دو پیشنهاد برای قیف ، مهاجران غیرقانونی بالقوه به ایالات متحده بود، به دور از چشمان کنجکاو و کنجکاو ،، که تنها بر تعداد مهاجر، که هر ماه توسط ماموران گشت مرزی دستگیر می‌شوند تمرکز می‌کنند.

این ارقام ،ره‌ای مدت‌هاست که برای ،ت بایدن یک نقطه دردناک بوده است، زیرا نشان می‌دهد که سیاست‌های مرزی «گرفتن و رها ،» رئیس‌جمهور چقدر مضر بوده است.

مصاحبه های CBP One App. ابتدا، آن برگه اطلاعات توضیح داد که مهاجران غیرقانونی بالقوه اکنون می توانند به “برنامه موبایل CBP One برای تعیین قرار ملاقات برای معرفی خود برای بازرسی” دسترسی داشته باشند. ،ت ادعا کرد، بیگانگ، که در برنامه ریزی قرار ملاقات کوتاهی کنند، به سرعت در معرض حذف قرار خواهند گرفت.

به‌روزرس، ماهانه CBP هرگز به ،ی اشاره نمی‌کند که در معرض حذف سریع قرار گرفته است، اما بیان می‌کند که «CBP بیش از 22000 نفر را در مبادی ورودی پردازش کرده است» تحت آن برنامه در ماه آوریل.

با توجه به اینکه گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که بیش از 99 درصد از بیگانگ، که با استفاده از برنامه CBP One در بنادر زمینی مصاحبه می‌کنند، اجازه ورود داده می‌شوند، می‌تو،د فرض کنید که بیشتر آن «بیش از 22000» بیگانه غیرقانونی در حال اسکان مجدد در جدید خود هستند. خانه های ایالات متحده در حال حاضر.

البته، همه آن بیگانگان غیرقابل قبول هستند، و بنابراین در اعداد “برخوردهای” CBP OFO برای ماه آوریل نشان داده می شوند.

طرح آزادی مشروط ونزوئلا/نیکاراگوئه/هائیتی/کوبا. دوم، ،ت اعلام کرد که طرح “آزادی مشروط” رئیس جمهور ونزوئلا در اکتبر – که به اتباع آن کشور اجازه می دهد برای دوره های دو ساله با مجوز کار وارد ایالات متحده شوند – را گسترش می دهد تا نه تنها ونزوئلا، بلکه اتباع نیکاراگوئه را نیز در بر گیرد. هائیتی و کوبا نیز – تا 30000 در ماه یا 360000 سالانه.

آن بیگانگان مجبور نیستند در مرز ج، غربی وارد شوند – و در واقع می توانند در کشور خود در هنگام درخواست آن ویزا باشند. بنابراین، ا،ر ذینفعان این حجم اداری از طریق فرودگاه های داخلی ایالات متحده وارد می شوند.

با این حال، این طرح از نظر ظاهری غیرقانونی است و 20 ایالت به سرعت برای جلوگیری از اجرای آن شکایت ،د. تگزاس در مقابل DHS.

با وجود معلق بودن این شکایت (یا شاید به دلیل آن)، به‌روزرس، ماهانه CBP گزارش می‌دهد که: «در طول آوریل 2023، 28738 کوبایی، هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلایی (از جمله اعضای نزدیک خانواده در صورت ،وم) به کشور آزاد شدند. توسط CBP OFO.

هر یک از آنها همچنین به ،وان یک “برخورد” CBP در درگاه های ورودی محسوب می شود زیرا – و این مهم است – هیچ یک از آنها قابل پذیرش نیست، صرف نظر از اینکه برای آنها اسناد آزادی مشروط صادر شده است. بلکه دقیقاً به دلیل نداشتن مدارک من، برای پذیرش نیاز به آزادی مشروط دارند.

هنگامی که هر ماه 28738 اتباع خارجی غیرقانونی را وارد بنادر ورودی داخلی ایالات متحده می کنید، می تو،د به سرعت به نزدیک به 50000 CBP OFO برخورد کنید که نه در بنادر مرز زمینی ج، غربی و نه در بنادر مرز زمینی شمالی رخ داده است. این دقیقا همان کاری است که ،ت بایدن انجام داده است.

تو گم شدی جک. بیایید شما را به ریل برگرد،م.» وعده کمپین انتخاباتی بایدن 2020 برای انتصاب افراد حرفه ای تایید شده توسط سنا برای اداره ICE و CBP در پلت فرم مهاجرت در وب سایت کمپین بایدن-هریس 2020 گنجانده شد، که من تا پایان آوریل به آن دسترسی داشتم.

قبلاً مواردی از این قبیل می گفت:

زم، که کودکان در بازداشتگاه های پرجمعیت حبس می شوند و ،ت می خواهد آنها را به طور نامحدود در آنجا نگه دارد، یک ش،ت اخلاقی و یک شرم ملی است. وقتی ،ت ما در دادگاه مخالف دادن مسواک و صابون به آن کودکان است.

روی آن کلیک کنید ارتباط دادن امروز، با این حال، و شما یک “404” خطا با پیام زیر:

به خاطر داشته باشید که این رهبر جهان آزاد، مرد مسئول امنیت ملی ما و فردی است که به کدهای هسته ای دسترسی دارد. و حالا دارد تی شرت می‌فروشد.

سیاست‌های بی‌م،ای مرزی رئیس‌جمهور، بزرگترین آسیب‌پذیری امنیت ملی کشور را در 20 سال گذشته ایجاد کرده است.

باور نکن در اینجا چیزی است که کمیسیون 11 سپتامبر در سال 2004 توضیح داد گزارش نهاییدر دهه های قبل از 11 سپتامبر 2001، امنیت مرزها – شامل سفر، ورود و مهاجرت – به ،وان یک موضوع امنیت ملی دیده نمی شد. آیا اجازه دادن ماهانه ده ها هزار شهروند خارجی بدون بررسی به ایالات متحده به نظر می رسد که رئیس جمهور “امنیت مرزها را یک موضوع امنیت ملی” می داند؟

پرسیدن سوال، پاسخ دادن به آن است.

با احترام، وقتی صحبت از سیاست های مهاجرتی ،ت به میان می آید، ،ی گم شده است، اما این من نیستم. من آنها را به خوبی درک می کنم و خطرات آنها را درک می کنم. و اگر ،ی «خارج از ریل» است، این ایدئولوگ‌های ناشناخته و پنه، هستند که این سیاست‌ها را پیش‌نویس می‌کنند، که گذشته را فراموش کرده‌اند و نمی‌خواهند شما پیامدهای اقدامات فعلی‌شان را کاملاً درک کنید.

DHS باید بازی آنچه را که دادستان کل فلوریدا «بازی ضربت زدن به مول» می‌نامد با آزادسازی مهاجران در مرز ج، غربی متوقف کند، یا حداقل رئیس‌جمهور می‌تواند در این مورد پیشاپیش تصمیم بگیرد که آیا رای دهندگان در مورد اسکان ده‌ها هزار نفر تصمیم بگیرند. ماهنامه مهاجران بررسی نشده ایده خوبی است. در این میان، به نمودار نگاه کنید که جو بایدن نمی خواهد شما را ببینید و تصمیم خود را بگیرید.

و برای من مهم نیست که یک تی شرت ب،ی یا نه.




منبع: https://cis.org/Arthur/Graph-Joe-Biden-Doesnt-Want-You-See