دسته‌ها
اخبار

علیرغم صحبت از “عواقب” سخت، بایدن مانند گذشته مهاجران غیرقانونی را پذیرفته است


آستین، تگزاس – مرکز مطالعات مهاجرت دریافته است که به نظر می رسد ،ت بایدن در حال پذیرش گذرگاه های غیرقانونی مرزی در داخل ایالات متحده تحت استراتژی جدیدی است که به مردم آمریکا گفته است که یک بازدارنده سخت است که ورود غیرقانونی را منصرف می کند.

مرزبانان غیرقانونی متوجه می شوند که اگر درخواست پناهندگی بدهند و سپس نسبت به ردهای خودکار و ف،آمیز ،ت تجدید نظر کنند، با تشخیص خودشان با “اعلامیه هایی برای حضور” برای یک جلسه دادگاه از راه دور در مرکز آمریکا آزاد می شوند.

این نتیجه کاملاً در تضاد با رد ، سریع درخواست پناهندگی تهدید شده – و بسیار ترسناک – است که ،ت وعده داده بود با “ا،اج سریع” به کشورهای خود یا مکزیک دنبال شود.

،ت از ترس اینکه مبادا اخبار منتشر شده پس از ،وان 42، سیل جدیدی از مهاجرت غیرقانونی را به راه بیندازد و به «م، فعلی» پایان دهد، که مقامات ارشد بایدن در مورد آن به پیروزی علنی پرداخته‌اند، سخن گفت.

اما ،ت در برنامه خود فرآیندهای تجدیدنظر «ابطال پذیر» را تعبیه کرده است که حذف سریع را به تأخیر می اندازد. و این “انتشارهای رد” تهدیدی برای تضعیف وقفه شدید در افزایش مرزها پس از ،وان 42 و ا،اج سریع پناهندگی آن در نیمه شب 11 مه به پایان رسید. روزی که مردم همچنان از طریق آمریکای مرکزی وارد می‌شوند، مشتاق بودند تا یاد بگیرند که اولین گذرگاه‌های غیرقانونی مرزی پس از آزمایش رژیم حذف سریع ،وان 8 جدید ،ت چگونه عمل کرده‌اند.

آنها می خواستند بدانند که آیا طرح جدید ،ت همچنان به آنها اجازه می دهد تا برای مدت طول، وارد فضای داخلی آمریکا شوند.

،ت در مورد کاری که انجام می‌دهد، حتی با شرکای مجری قانون در محل، از ترس این که مبادا اخبار منتشر شده پس از ،وان 42 به این جمعیت ناآرام در سمت مرز مکزیک برسد و راه‌اندازی جدیدی را به راه بیندازد، لب‌های سختی می‌زند. به گفته دو منبع مجری قانون که به طور منظم توسط DHS ،ت در تگزاس در جریان هستند، سیل مهاجرت غیرقانونی و پایان دادن به “م،” فعلی، که مقامات ارشد بایدن در مورد آن پیروز عمومی شده اند.

،ت یک روش دو مسیری را دنبال می کند. مهاجر، که به طور غیرقانونی از مرز گرفتار می شوند، همگی ادعای پناهندگی می کنند. اما مقامات در تلاش هستند تا آنها را متقاعد کنند که “داوطلبانه” این ادعاها را پس بگیرند و بدون هیچ علامت سیاهی در پرونده خود به مکزیک بازگردانده شوند و سپس تشویق شوند که تحت مجوز آزادی مشروط بشردوستانه جداگانه ای که در مکزیک از طریق یک مجوز بسیار گسترده صادر می شود، بازگردند. دو منبع ،تی به CIS می گویند که برنامه تلفن همراه CBP One.

،، که مجوزهای CBP One را دریافت می‌کنند، می‌توانند به طور «قانونی» از طریق یک بندر ورودی اسکورت شوند و مجوزهای کار دو ساله و دسترسی به برخی مزایای رفاهی به آنها داده شود، و از روند بسیار عقب افتاده پناهندگی اجتناب شود. (بیست ایالت از ،ت به خاطر برنامه CBP One شکایت کرده اند و ادعا می کنند که اتکا به آزادی مشروط دسته جمعی غیرقانونی است.)

اما ،، که به طور غیرقانونی وارد می‌شوند، ادعای پناهندگی می‌کنند و سپس برای اعتراض به ردهای ساده‌شده ،ت، به سرعت در داخل کشور رها می‌شوند، به هر حال با توجه به قول خودشان برای رسیدگی به درخواست‌هایشان در یک حجم معوقه چند ساله به داخل کشور رها می‌شوند.

منبع سوم که برای یک سازمان غیرانتفاعی در تگزاس کار می کند که بیگانگ، را که توسط گشت مرزی آزاد می شوند و ترتیب انتقال آنها به شهرهای داخلی آمریکا را ترتیب می دهد، تأیید کرد که “بخش عمده ای از مهاجران تحویل داده شده پس از پایان ،وان 42 وارد شده اند و اینکه “،وج داوطلبانه” جدید اغلب یک گزینه رد شده بود.

بن برگکوام، خبرنگار ملی شبکه تلویزیونی اینترنتی محافظه کار Real America’s Voice، به CIS گفت که یک منبع محرمانه گشت مرزی در کالیفرنیا به خدمه خود گفت که آژانس روزانه 400 مهاجر را در بخش سن دیگو دستگیر می کند. برگکوام گفت، به جای قرار دادن آنها در فرآیندهای حذف سریع ،وان 8، آژانس آنها را به جلوی خط CBP One، در یک مرکز زیرزمین هدایت می‌کرد تا دیگر مهاجران نتوانند ببینند که درمان اولویت‌دار دارند. بسیاری از دریافت کنندگان قرارهای CBP One هفته ها و حتی ماه ها منتظر مانده اند.

برگکوام گفت: “این خبر منتشر می شود که درها باز هستند، اساساً آنها راهی برای ورود شما پیدا کرده اند.” هیچ حذف سریعی وجود ندارد. اگر غیرقانونی عبور کند، همه به هر طریقی وارد می شوند.»

مقامات ،ت بایدن برنامه آنها را تمجید کرده اند که به سرعت از افزایش مهاجران اخیر در شمال از مرز ج،ی جلوگیری کرده است. آنها همچنین اغلب “اطلاعات نادرست کارتل” را عامل این افزایش ها می دانند.

اما این ادعا از نظر عینی نادرست است. مهاجران می گویند که عمدتاً بر اساس اطلاعاتی که از طریق تلفن همراه از سایر مهاجران برای آنها ارسال می شود، عمل می کنند که دقیقاً زمان و نحوه ورود آنها به کشور را گزارش می دهند. صدها مهاجر در سال‌های اخیر به CIS گفته‌اند که چنین اطلاعاتی را از دوستان، اقوام، همسایه‌ها و آشنایان دریافت می‌کنند که خوشبختی خود را از طریق تماس‌های تلفن همراه، پیام‌های متنی، بحث‌های چت روم در میان می‌گذارند. و سلفی.

برگکوام، که اغلب با مهاجران در راه مرز مصاحبه می کند، موافق است که اخبار آزادسازی به زودی از این راه ها به دست مهاجران عصبی می رسد و آنها مطابق با آن عمل می کنند، حتی زم، که مقامات ارشد ،ت اصرار دارند که به هیچ ، اجازه عبور نمی دهند. و این که “مرز باز نیست”، همانطور که وزیر مایورکاس اغلب در مورد طرح جدید خود اصرار کرده است.

با انتشار این خبر، افراد بیشتری را خواهید دید که منتظر بوده اند، متوقف ، برگکوام گفت که منتظر می ماند و از مرز عبور می کند. «میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال تماشای این اتفاق هستند. و آنها خواهند دید که آنچه مایورکاس به آنها گفته است درست نیست.”

یکی از عوامل پیچیده برای این پیش بینی، حداقل در تگزاس، فرماندار گرگ ابوت است اخیرا موفق شده است استفاده از گارد ملی تگزاس و افسران اداره امنیت عمومی تگزاس برای مسدود ، فیزیکی مهاجران در لبه رودخانه بین ماتاموروس و براونزویل، یک نقطه داغ مهم در هفته‌های اخیر.

فرماندار قصد دارد توانایی خود را برای استفاده از این تاکتیک در هر جایی که مهاجران بخواهند به تعداد قابل توجهی از آن عبور کنند، حداقل در ایالت خود، گسترش دهد و از تمام 50 ایالت دعوت کرده است تا نیروهای کمکی ارسال کنند. تا به امروز، آیداهو و فلوریدا برای ارسال کمک به توافق رسیده اند.




منبع: https://cis.org/Bensman/Sources-Despite-Talk-Tough-Consequences-Biden-Admitting-Illegal-Immigrants-Just