دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی پارس رادین-مهاجرت دی بی

برای مهاجرت کانادا و مهاجرت اسپانیا راه‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارد. مشاورین با توجه به شرایط شما و در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام از روش‌های مهاجرت، سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش را به شما معرفی می‌کنند. علاوه‌بر این باید در رزومه خود حداقل ۲ سال سابقهٔ کار خوداشتغالی داشته باشید. هزینه درخواست برای متقاضی ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است.

  • این مهاجران روش‌های متنوعی را برای دریافت اقامت کانادا انتخاب می‌کنند.
  • بالا بودن شاخص امید به زندگی کانادایی ها در حدود 81 سال و وضعیت بهداشت و سلامتی و صاحب خانه بودن 9 نفر از هر 10 نفر کانادایی از دیگر دلایل مهم مهاجرت به کشور کانادا می‌باشد.
  • روش ثبت شرکت از روش های سرمایه گذاری در کانادا می باشد اما چون منجربه اقامت و مهاجرت نمی گردد افراد باید یا از طریق کار یا کار آفرینی اقدام نمایند که هر کدام از این روش ها دارای هزینه خاص خود می باشد.
  • به همین دلیل نقش موسسات مهاجرتی کانادا در راستای راهنمای مهاجرت به کانادا اهمیت می یابد.
  • جهت مهاجرت بدون هزینه می توان در کشورهایی که تابع سیستم خون اند، اقدام به فرزند آوری نمایند.
  • در حقیقت، اصلی ترین منبع دریافت اخبار جدید مهاجرت به کانادا، سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا است.

همچنین تسلط و مهارت کافی به زبان انگلیسی، شانس فرد برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا را بسیار بالاتر می برد. یکی دیگر از موارد مهمی که می تواند اثر مثبتی در موفقیت فرد برای دریافت ویزای دانشجویی داشته باشد، کسب نمره های بالا در تمامی دروس تخصصی آخرین مقطع تحصیلی می باشد. به دلیل سطح بالای درخواست های مهاجرت به این کشور، مهاجرت به کشور کانادا جنبه رقابتی بسیار شدیدی پیدا کرده است.

تقاضا برای نیروی ماهر خارجی، تنها درصورتی باید انجام شود که نیروی کار محلی و بومی برای آن‌ کار نباشد. نیروهای ماهر خارجی که تمایل به کار در مناطق دورافتاده یا شمالی کانادا را دارند، اقامت دائم این کشور را دریافت می‌کنند. امروزه اکثر زوج‌های جوان برای ترسیم یک آینده روشن برای خود و فرزندان خود اقدام به تولد فرزند در این کشور می‌کنند.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی، یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن اقامت این کشور را اخذ کنید. در این روش بدون سرمایه‌گذاری و تاسیس شرکت می‌توانید به کانادا مهاجرت کرده و ویزای خود را دریافت کنید. از جمله مهم‌ترین مزایای این روش که با استقبال بالای متقاضیان مهاجرت نیز مواجه شده است، می‌توان به ضروری نبودن ارائه‌ی مدرک زبان اشاره کرد.

استان‌ های پرطرفدار کانادا برای مهاجرت

این برنامه مهاجرتی که در سال 2019 تصویب شد، به منظور افزایش جمعیت و رونق اقتصادی این مناطق کانادا اجرا کرد. از مزایای این کالج ها این است که شرایط آکادمیک دانشگاه ها را ندارند و عمدتاً دوره هایی جهت آمادگی به بازار کار هستند همچنین اینکه این دوره ها در مدت کوتاهی مثلاً یکساله برگزار می شوند. در این روش برای اخذ ویزای کار کانادا متقاضی نیاز به ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارد. داشتن تجربه کاری در طبقه بندی مشاغل کانادا و داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی از دیگر شرایط لازم مهاجرت به کشور کانادا با مدرک فنی و حرفه‌ای است.

معیار های اصلی این روش شامل سن، سابقه کار، مدرک تحصیلی و مدرک زبان می باشد. برای راه اندازی بیزنس در کانادا هم نیازی نیست که در این زمینه سابقه کاری داشته باشید و سابقه مدیریتی کافی است. در این روش همسر شما نیز اجازه کار دریافت کرده و تحصیل فرزندان تان رایگان است.

مهاجرت به کانادا ازراه خریدخانه و درخواست زیاد مهاجرین

حوزه های اشتغال این کشور دارای گستردگی بالایی است، بنابراین افراد با مهارت های شغلی متنوع می توانند در ایالت های این کشور مشغول به کار و زندگی شوند. با وجود این که کشور کانادا یکی از صنعتی ترین کشورهای دنیا می باشد، ولی از نظر پاکی هوا این کشور جزء سالم ترین و پاک ترین کشورهای دنیا می باشد. کشور کانادا از نظر میزان خدمات عمومی که به شهروندان خود ارائه می دهد، در میان برترین کشورهای دنیا جای دارد. دولت کانادا امکان مهاجرت افراد به همراه اعضای خانواده را برای مهاجران فراهم می آورد. خدمات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در کشور کانادا در سطح کیفی مطلوبی می باشد.

مهاجرت کاری کارگر با سابقه کم به کانادا

همین امر کانادا را مبدل به یک مقصد جذاب برای کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند، می نماید. پس از فراغت از تحصیل نیز افراد از شانس بسیار خوبی برای یافتن شغل مناسب در این کشور برخوردارند و می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. کسانی که از طریق ویزای تحصیلی در کانادا اقامت دارند، می توانند برای همسر و فرزندان خود ویزای کار کانادا را دریافت کنند.

دولت کانادا نسبت به سایر کشورها، سرانۀ بیشتری را صرف آموزش و سیستم تحصیلی خود می‌کند. این کشور یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی متقاضیان است؛ برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان مانند دانشگاه مک گیل، دانشگاه تورنتو، دانشگاه مک مستر و دانشگاه بریتیش کلمبیا در مناطق مختلف آن قرار گرفته‌اند. بعد از آشنایی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا و انتخاب روش مهاجرت، گروه مهاجرتی الست گروپ در تمامی مراحل فرآیند مهاجرت فرد به کانادا، در کنار متقاضی خواهد بود و اقدام به پیگیری و حل مشکلات احتمالی موجود در مسیر مهاجرت وی می نماید. به دلیل ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در این کشور، کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد.