دسته‌ها
اخبار

مهاجرت چیست؟ موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان با ما آگاهانه مهاجرت کنید-مهاجرت دی بی

بزرگ ترین و پرجمعیت ترین کشور اسکاندیناوی دارای رتبه اول جذب مهاجران در منطقه اسکاندیناوی می باشد، یکی از دلایل اصلی این موضوع را می‌توان به تعهد این کشور به حقوق بشر و خدمات عمومی عالی اشاره کرد. کانادا به عنوان دومین کشور ازنظر وسعت بعد از روسیه، دارای سوابق درخشانی در زمینهٔ سیاست‌های دوستدار مهاجر است. نخست وزیر کانادا جاستین ترودو درباره موضوع مهاجران و پناهجویان رویکردی مثبت دارد. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

  • در حال حاضر مهاجرت از طریق خود اشتغالی یکی از راه‌های راحت برای مهاجرت به کانادا بوده و به بیان واضح‌تر کانادا بیشتر و به شکلی وسیع‌تر به این روش مهاجرتی بها می‌دهد.
  • اگر مجرد هستید، باید تنها به آمریکا بروید، مگر آنکه زیر مجموعه پدر و مادر خود در لاتاری ثبت نام کنید و در صورت برنده شدن پدر و مادر در لاتاری، می‌توانید همراه آن‌ها به آمریکا بروید.
  • مادر شما باید پدرتان را هم به عنوان زیر مجموعه در فرم خود ثبت کند.
  • مهاجرت در دین اسلام نیز احکامی مخصوص دارد.
  • بنابراین این نکته بسیار مهم باید مورد توجه قرارگیرد که استانهای کانادا به صورت انفرادی این امکان را ندارند و نمی توانند وضعیت اقامت دائم شما را مورد تایید قرار دهند.
  • برخی از کشورهای دنیا هستند که می‌توان با سرمایه گذاری در آن‌ها اقامت موقت و یا دائم گرفت.

در واقع در بحث‌های مربوط به مهاجرت غالباً چنین جلوه داده می‌شود که مهاجرین خود را به زور به جوامع مرفه‌تر تحمیل می‌کنند. در این میان نه تنها به علل مهاجرت، که ریشهٔ بسیاری از آنان، مناسبات اقتصادی جهانی است، اشاره نمی‌شود، بلکه در مورد منافع سرشاری که از راه مهاجرت قانونی و غیرقانونی نصیب سوداگران می‌گردد نیز سکوت می‌شود. دریافت اقامت و تابعیت هر کشوری به واسطه مهاجرت از طریق ازدواج امری ساده و راحت خواهد بود. در اغلب کشورهای مطرح جهان قوانین مربوط به مهاجرت خصوصاً در رابطه با مهاجرت از طریق ازدواج به صورت کاملاً شفاف و واضح تدوین گردیده است. مدت زمان بررسی و صدور ویزا ازدواج در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال مدت زمان بررسی پرونده ازدواج برای آمریکا بین ۲ الی ۴ سال خواهد بود. راحت‌ترین راه ممکن است‌ برای هر فرد متفاوت باشد؛ چون هدف از مهاجرت و شرایط هر فرد با فردی دیگر فرق دارد.

البته اکثر افراد و می‌توان گفت تقریبا همه افراد متقاضی مهاجرت در این تلاش هستند که نه صرفا برای رهایی از وضع نابسامان خود بلکه برای کسب موقعیت‌های بهتر زندگی نیز در این راه اقدام نمایند. برای همین است که در جهان و یا در یک منطقه نزدیک به کشور مبدا چند کشور تبدیل به گزینه‌های اولویت به مهاجرت می‌شوند. بدون تردید مهاجرت کاری محبوب ترین و ایده آل ترین روش مهاجرتی می باشد. افرادی که به واسطه مهاجرت کاری وارد کشوری می شوند می توانند به سرعت وارد بازار کار کشور مورد نظر شده و کسب درآمد نمایند. درعین حال مهاجرت کاری یکی از سریع ترین روش های اخذ اقامت دائم هر کشوری می باشد.

برای درخواست اجازه اقامت چه مدارکی باید ارائه دهم؟

ازدواج، یکی از سخت‌ترین و در عین ‌حال راحت‌ترین راه‌های مهاجرت به آلمان است. عوامل و شرایطی که موجب می شود که شما بتوانید واجد شرایط دریافت نامزدی استانی در کانادا باشید استان به استان مختلف و متفاوت است. از میان تمام استان های کانادا تنها این استان کبک کانادا است که برنامه نامزدی استانی ندارد.

هزینه وکیل مهاجرت

در این مقاله تمام مطالب مربوط به چیستی لاتاری آمریکا، شرایط آن و نحوه ثبت نام در لاتاری آمریکا را توضیح دادیم. امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعات مفید و کاملی در اختیار شما قرار دهیم. در صورت داشتن سوال بیشتر می‌توانید سوال خود را از طریق قسمت نظرات بپرسید یا به پشتیبانی سایت حامی مهاجر در واتس اپ پیام دهید.

کشورهای مهاجرپذیر برای مهاجرت سرمایه گذاری

کشور نیوزلند دارای جغرافیا و اقلیم بسیار زیبا و منحصر بفردی است؛ آسمان این کشور در کنار رفاه، پیشرفت و رشد وفور شهری در اکثر شهرهای بزرگ آن همواره پاکیزه و به رنگ آبی خوش رنگ است. به عبارتی قصد داریم این را بیان کنیم که شاید نیوزلند یک کشوری با رتبه تک رقمی در اقتصاد، تحصیل، رفاه و پیشرفت، اشتغال، خدمات اجتماعی و… از طرفی این کشور از نظر صنعت توریسم نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته و دارای روابط بسیار خوبی در زمینه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… یکی از رایج‌ترین دلایل مهاجرت در جهان که در گذشته پررنگ‌تر بود، مربوط به شرایط اقتصادی است. به طور مثال در قرن نوزدهم بسیاری از افراد برای کسب درآمد بیشتر و یا فرار از فقر موجود در کشور خود به آمریکا مهاجرت کردند. با پیشرفت‌های تکنولوژیک در قرن بیستم، هزینه حمل و نقل کاهش یافت و مهاجرت از هر زمان دیگری ساده‌تر شد.