دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا از 0 تا 100️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی-مهاجرت دی بی

مهاجرت به کانادا از طریق کار با طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی همچون اکسپرس اینتری ، اسکیل ورکر ، کارآفرینی ، ثبت شرکت ، خویش‌فرما (Self-employed) و امثال آن امکان‌پذیر است. در صورتی که فرد متقاضی قصد دارد از همان ابتدا از طریق مهاجرت کاری، اقامت کانادا را دریافت کند باید فرم اکسپرس اینتری را پر کرده و همه مدارک مورد نیاز را به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ترجمه و ارسال کند. از طرف دیگر هزینه درخواست حق اقامت دائم کانادا بین 500 تا 700 دلار برآورد شده است. بنابراین جهت ثبت‌نام اولیه فرد باید چیزی حدود 1700 دلار هزینه نماید. به طور کلی در حدود 100 روش مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که هر کدام دارای شرایط و الزامات متفاوتی است.

  • با این وجود بیشتر دادگاه های کانادایی، وضعیت طلاق با مهریه را به دادگاه های ایرانی برگشت می دهند.
  • خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست.
  • از جمله مدارک زبان معتبر و مورد پذیرش اداره مهاجرت کشور کانادا که در سایت این سازمان تایید شده است، مدرک آیلتس و تف و سلپیپ را می توان نام برد.
  • پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا شرایط شما رو دقیقتر بررسی و روش های مناسب برای شما را پیشنهاد دهند.
  • هر پروسه مهاجرتی دارای ریسک های متعددی است و حتی اگر شرایط مهاجرت از یک روش را داشته باشید همیشه با ریسک همراه است.

این تابعیت تنها برای کودک است و والدین نمی‌توانند از طریق او تابعیت بگیرند. زمانی که کودک به سن 18 سالگی برسد، در صورت داشتن شرایط لازم می‌تواند اسپانسر والدین شده و برای آن‌ها اقامت بگیرد. والدین کودکی که در خاک کانادا متولد شده است، به‌صرف تابعیت کانادایی فرزندشان نمی‌توانند بیشتر از مدت زمان قانونی در این کشور اقامت کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کبک؛ بهترین روش برای شروع کسب‌و‌کار در کانادا

افرادی که قصد دارند بیشتر از ۶ ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشند، با ارائه‌ دلیل موجه و تقاضای رسمی به صورت آنلاین می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند. افرادی که اقدام به خرید بیزینس در کشور کانادا کرده باشند، می‌توانند برای همسر خود نیز مجوز تحصیل یا تجارت دریافت کنند. این افراد در عین حال، موفق به کسب ۲ سال ویزای کار کشور کانادا شده و می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. رایگان بودن تحصیلات برای فرزندان سرمایه‌گذاران نیز از دیگر مزایای این برنامه بوده و به محبوبیت هرچه‌بیشتر آن منجر شده است.

متقاضی با دارا بودن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می تواند اقدام به خرید بیزینس تجاری کند. در واقع مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید بیزینس تجاری به معنای خرید کسب و کار فعال است. شروع کردن مجدد کاری که از قبل انجام میدادید قبل از وفق پیدا کردن با شرایط مهاجرت به کانادا، راحت نیست.

امتیاز سابقه کار در کانادا

برنامه ICT یا Intra Company Transferees برنامه انتقال درون شرکتی یکی از برنامه های مهاجرتی به کانادا است. متقاضی از طریق این برنامه مهاجرتی می تواند شرکت تجاری و کسب و کار خود را به کانادا منتقل کند. برای مهاجرت از طریق این برنامه متقاضی بدون نیاز به دارا بودن مدرک زبان و بدون نیاز به مدرک تحصیلی می تواند به کشور کانادا مهاجرت کند. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق این برنامه مهاجرتی محدودیت سنی ندارند و می توانند برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای همراه خانواده دریافت کنند.

جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی در کانادا داشتن مدرک دیپلم 12 ساله به همراه مدرک آیلتس حداقل با نمره 6 و تمکن مالی لازم نیاز خواهد بود. دانشجویانی که سطح زبان آنها مناسب نیست نیز می توانند در کالج های کانادایی دوره زبان را بگذرانند. برای دریافت پذیرش در دانشگاه های کانادا شما باید با توجه به الزامات مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسیTOEFL یا IELTS به دانشگاه ارائه کنید.

این استان مقر کمپانی‌های بزرگ جهانی بوده و این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این استان در زمینه‌ سرمایه‌گذاری خارجی بوده است. استان انتاریو همواره به عنوان قطب تجاری کشور کانادا شناخته شده و برنامه‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در آن به دو بخش داخل و خارج از تورنتو تقسیم می‌شوند. دانشجویان بین المللی که در یک دوره تمام وقت مشغول به تحصیل در کانادا هستند، تنها با داشتن مجوز تحصیل در کانادا می‌توانند بدون دریافت مجوز کار در کانادا مشغول به کار پاره وقت یا تحت شرایطی خاص مشغول به کار تمام وقت شوند. البته تا قبل این قانون دانشجویان می‌توانستند در طول سال تحصیلی مشغول به کار پاره وقت شوند و در دوران تعطیلات بین ترم یا تعطیلات تابستان مشغول به کار تمام وقت شوند. از طرف دیگر، سیاست اکثر مقاصد محبوب شغلی از جمله همین کشور مورد بحث یعنی کانادا در قبال صدور ویزای کاری برای ایرانیان بسیار سخت‌تر از دیگر روش‌های مهاجرتی شده است. برای دریافت جاب آفر روش‌های مختلفی وجود دارد؛ شما می‌توانید از طریق یک موسسه مهاجرتی معتبر پرونده خود را پیش برده و یا به صورت شخصی اقدام کنید.