دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان فارس مهاجر-مهاجرت دی بی

طول دوران تحصیل در کارشناسی عمان معمولا بین ۳ الی ۴ سال ، در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال و در دوره دکترا 2 تا 4 سال طول می‌کشد. بنابراین برای تحصیل در دوره کارشناسی در عمان تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس ۵/۵ تا ۶ ، در مقطع دکترا نمره 7 و در دوره کارشناسی ارشد در حد نمره 6 ونیم لازم است. ابتدا روش‌های اخذ اقامت عمان را برای شما نام خواهیم برد و در ادامه هر یک را بصورت جداگانه شرح خواهیم داد. تابعیت کشور عمان و بیشتر کشورهای عربی فقط از طریق ازدواج با تبعه آن کشور امکان پذیر است. قطعا زندگی و کار در هر کشوری در کنار مزایایی که دارد دارای یکسری معایب نیز می باشد و عمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و مهاجرت به عمان برای کار نیز دارای معایبی می باشد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • پس از قبول شدن در آزمون و تمام شدن روند معادل سازی، این امکان برای ماماها وجود دارد که با یک بیمارستان خصوصی یا دولتی وارد عقد قرارداد شوند و درخواست ویزای کار خود را ارائه نمایند.
  • برای مهاجرت به عمان باید بدانید کشور عمان نسبت به دیگر کشور های حوزه خلیج فارس هزینه های زندگیتری را دارد.
  • واحد پول این کشور نیز ريال عمان می باشد که سرمایه گذاری ها و خرید و فروش ها در این کشور با این واحد پول انجام می گردد.
  • در جدول های زیر هزینه های زندگی در عمان را برای اطلاع شما قرار داده ایم.

سطح درامد در کشور عمان بسیار بالاتر از ایران است و همچنین شرایط مهاجرت به عمان نسبت به دیگر کشورهای عربی مثل قطر و امارات کمی آسان تر است. در صورتی که فرد متقاضی و کارفرما به توافقی نهایی رسیده باشند و قرارداد بین آن ها امضا شده باشد، با تغییر ویزا توریستی به ویزای کار عمان که اعتباری 2 ساله دارد، فرد می تواند در عمان مشغول به کار شود. زمانی که کارفرمایی عمانی، قبول می کند تا با مسئولیت خودش شخصی خارجی وارد کشور عمان شود و به دنبال فرصت شغلی برای خود بگردد، آن فرد خارجی می تواند ویزای جستجو کار عمان را دریافت کند. پیش‌ازاین که فرم ارزیابی روش های مهاجرت عمان توسط متقاضی پر شود، لازم است ابتدا در مورد انواع روش‌ های مهاجرت به عمان اطلاعاتی به دست آورد.

به عمان

اقتصاد قدرتمند، نیاز به نیروی کار متخصص، درآمد سرانه بالا، توسعه‌یافتگی و معافیت‌های مالیاتی گسترده، از جمله این موارد است. بر این اساس صرفاً به دنیا آمدن فرزند در این کشورها منجر به اخذ تابعیت نخواهد شد؛ بنابراین افرادی که تابعیت این کشورها را ندارند، نمی‌توانند با مهاجرت و به دنیا آوردن فرزند خود، تابعیت بگیرند. برای پذیرش از این دانشگاه باید در آزمون CGPA حد نصاب 2.75 الی 4 را دریافت کنید و مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 داشته باشید. مهر وزارت امور خارجه و دادگستری بر روی مدارک تحصیلی و ریزنمرات الزامی است.

این کشور در صورتی قانون خاک را می پذیرد که فرزند در هنگام تولد بی­سرپرست باشد و از طریق سیستم خاک به او تابعیت عمان را می دهد. یکی از معتبر ترین ، سریع ترین و تضمینی ترین روشهای اخذ ویزای عمان ، ایجاد کار و انجام سرمایه گذاری در عمان است. یک روش تضمینی و مطمئن برای مهاجرت به عمان استفاده از شرایط اشتغال و کار در عمان است. یعنی شما به عنوان متقاضی مهاجرت و اقامت در عمان می توانید با تکیه بر روشهای موجود برای استخدام و کار در عمان ، اقدام به مهاجرت نمایید .

در چه مشاغلی می‌توانیم در عمان کار کنیم؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری ماما به عمان در زمینه ی شرایط این شغل در کشور عمان صحبت نمودیم و همچنین مهم ترین اطلاعاتی که باید در جاب آفر کشور عمان به آن ها اشاره شود، را برای شما عزیزان بیان کردیم. در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم برخی از نکات مهمی که در جاب آفر کشور عمان مورد نظر می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از آن جا که انجام پروسه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت، کاری تخصصی، نسبتا پیچیده و نیازمند به آشنایی گسترده با قوانین و مقررات مهاجرتی است، مشورت با وکلای متخصص در این زمینه که براساس بررسی شرایط و مدارک متقاضی مهاجرت، راهنمایی های لازم را ارائه کنند، ضروری است. امتیاز مهم موسسه حقوقی- مهاجرتی «همراه»، در اختیار داشتن وکلای متخصص و مشرف به قوانین و مقررات مهاجرتی و مسائل موثر در زمینه مهاجرت، در ایران و کشورهای مقصد است. مهاجرت به «عمان» را باید از کجا شروع کرد؟ انواع ویزای عمان کدام هستند؟ شرایط اخذ ویزای عمان چیست؟ این سوال ها و سوال های مشابه در این زمینه، قطعا ذهن علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت در عمان را به خود مشغول می کند.

در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان بنا داریم بحث های جالب را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. آن چه در این قسمت مهم می باشد، اصل بودن مدارک و مستندات مورد نظر می باشد و در اصل در این فرآیند و مرحله، اصالت مدارک تحصیلی و سوابق کاری فرد متقاضی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. دوست گرامی برای کشور عمان شما می توانید با ویزای توریستی وارد این کشور شده و به دنبال کار مورد نظر خود باشید و سپس ویزای توریستی خود را به کاری تبدیل نمایید موسسه ما خدماتی در این زمینه ندارد. الف) قصد دارند بیزنس آزاد بین عمان و ایران داشته باشند و مکررا بین دو کشور تردد نمایند ، با اخذ اقامت از پرداخت هزینه ویزا در هر بار ورود معاف میگردند و البته با دریافت دفترچه شغلی از پرداخت عوارض خروج از کشور هم معاف می گردند. با توجه به جذب تعداد زیادی مهاجر، جمعیت عمان در حال رشد است و دولت این کشور قصد دارد با جذب کادر درمان مجرب، خدماتش در حوزه سلامت را گسترش دهد. همانند سایر حرفه ها، هزینه مهاجرت پزشک به عمان نیز چندان زیاد نخواهد بود و فرد متقاضی از همان روزهای ابتدایی مشغول به کار خواهد شد.