دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + ارزان ترین روش + مدارک + هزینه ها موسسه مهاجرتی هرمس اپلای-مهاجرت دی بی

با توجه به بالا بودن هزینه سوخت در ترکیه،‌ استفاده از وسایل نقلیه شخصی هزینه زیادی به دنبال دارد در حالیکه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توان هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. تعداد مهاجران و پناهندگان ساکن ترکیه اکنون ۳.۹ میلیون نفر است که بیش از ۹۰ درصد آن ها سوری هستند و به دنبال درگیری های مداوم در سوریه به ترکیه مهاجرت نموده اند. از طرف دیگر وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند.

  • اگر افراد سرمایه‌گذار بتوانند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند، می‌توانند به راحتی اقامت دائم ترکیه را بگیرند.
  • فراموش نکنید که شما در زمان کار در این کشور نیاز دارید تا با کارفرما، سایر همکاران و مردم ترکیه به‌صورت مستقیم در ارتباط باشید.
  • ترکیه دارای بیشترین تعداد پناهندگان می باشد که اکثر ان ها از جنگ سوریه فرار کرده و به ترکیه پناه آوردند.
  • باتوجه‌به نرخ بیکاری بالا، پیدا کردن شغل ممکن است کمی سخت باشد.
  • این دانشگاه دارای رتبه 121 در آسیا می‌باشد، که با تعداد 10 هزار دانشجو از کوچک‌ترین دانشگاه‌های ترکیه نیز می‌باشد.

گاهی اوقات به عنوان یک پل، گاهی به عنوان یک مانع، استانبول بیش از 2500 سال است که بین جهش های متضاد دین، فرهنگ و قدرت شاهنشاهی ایستاده است. سندی که اثبات‌کننده تمکن مالی متقاضی و اعضای خانواده وی (صورت حساب بانکی که نشان می‌دهد در هر ماه حداقل ۵۰۰ دلار در حساب وجود دارد). در صورت عدم پاسخگویی تلفن ها، لطفا درخواست خود را در واتس اپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری فراقاره‌ای در اوراسیا است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی (آسیای کوچک) در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی تراکیه در قاره اروپا قرار دارد. زبان های خارجی که در ترکیه صحبت می شود باعث تعامل با دنیای غرب و خارجی ها منجر به توسعه زبان های خارجی در ترکیه شده است. جامعه عرب ترکیه از زبان عربی به عنوان زبان مادری خود به ویژه گویش عربی بین النهرینی استفاده می کند.

تماس با مرکز برنامه iResidence

از این رو، پیش از تصمیم‌گیری، برای محاسبه هزینه مهاجرت به ترکیه بهتر است هدف خود را مشخص کنید، نسبت به بودجه و دارایی و البته شغل احتمالی خود در این کشور، نسبت به اجاره منزل و سبک زندگی خود در کشور ترکیه تصمیم گیری کنید. ، نحوه اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه، هزینه مهاجرت به کشور ترکیه و به طور کلی صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی به صورت علمی قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوره وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مهاجرت به ترکیه می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با تلفن های موسسه ملک پورتماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص بهره مند گردید.

سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه

یکی از روش‌های باب شده برای مهاجرت به این کشور اروپایی، ویزای کار ترکیه است. اغلب متقاضیان مهاجرت به این کشور با فرض این که مهاجرت به این کشور از این طریق کار راحتی است، دست به انتخاب این روش می‌زنند اما برای هر کاری، تحقیق و تفحص لازم است. در این قسمت کارشناسان مجموعه مهاجرتی بالدانو، آماری را راجع به مهاجرت به ترکیه از طریق کار به دست آورده اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت وسرمایه‌گذاری شاید مزایای رفاهی بسیار زیادی را برایتان در این کشور به ارمغان بیاورد اما به هزینه هنگفتی نیاز دارد.

ویدیو موسسه MIE در مورد اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید باید این نکات را بدانید

این شهر سواحل زیبایی دارد و دارای آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای می‌باشد. ازمیر یکی از قطب‌های تجاری و بندری کشور ترکیه نیز محسوب می‌شود که از این حیث اهمیت بالایی دارد. اولین شهر این لیست که رتبه اول آن خیلی هم دور از انتظار نبود، شهر استانبول می‌باشد. استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه در طول سالیانه اخیر در همه زمینه‌ها بوده است. این شهر به یکی از بهترین مکان‌ها برای اخداث پروژه‌های عظیم دولت ترکیه مانند فرودگاه جدید استانبول می‌باشد. پل‌های معلق، ساختمان‌های بلند، همه و همه در این شهر قدیمی و توریستی یافت می‌شود.

کشور ترکیه با ارائه ویژگی‌های بسیار خوب تحصیلی و کمک هزینه‌های مالی به دانشجویان خارجی به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی تبدیل شده است. از ویژگی‌های عالی تحصیل در این کشور می‌توان به هزینه کم در ازای کیفیت خوب تحصیل اشاره کرد. دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشور ترکیه و بهره‌مندی از سیستم آموزشی سطح بالای این کشور نیازمند مدارک و مشخصاتی می‌باشند. از جمله این مدارک می‌توان به آیلتس پنج و نیم به بالا و حداقل نمره تافل 46 تا 59 اشاره کرد.

البته اگر شما بتوانید یک موقعیت شغلی با حقوق و دستمزد مناسب در این کشور پیدا کنید، لازم به ارائه چنین مدرکی نخواهد بود. یکی دیگر از مدارکی که برای مهاجرت به ترکیه می‌تواند بسیار مفید واقع شود، مدرک زبان ترکی است. دانشگاه بغازیچی که نخستین دانشگاه آمریکایی است که خارج از این ایالت واقع شده است در سال 1971 در شهر زیبای استانبول تاسیس شد. هرساله هزینه های دریافت کارت اقامت تغییر می کند، اما در حال حاضر یعنی در سال۲۰۲۲ میلادی، برای دریافت کارت کیملیک یک ساله ترکیه حدودا۲۰۰۰لیر باید هزنیه پرداخت نمایید. اگر قصد مهاجرت از این طریق به ترکیه را دارید، ابتدا باید با یک کارفرمای ترکیه ای به توافق برسید که به شما اجازه کار در ترکیه را بدهد.

برای مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارتند از مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق کار و مهاجرت تحصیلی. با خرید سهام در صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات ترکیه و عدم فروش آن به مدت حداقل ۳ سال، می‌توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. با خرید ملک به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، فرد می‌تواند اقامت یک‌ساله کشور ترکیه را دریافت کند. لذا تحصيل در تركيه فرصت مناسبی است تا با يكی از راه‌های مهاجرت به تركيه اقدام به أخذ اقامت دائم كرد مثل مهاجرت از طريق كار يا سرمايه گذاري.