دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا

متقاضیان می توانند از طریق این ویزا در کشور استرالیا تجارت جدیدی را راه اندازی نمایند و به توسعه آن تجارت بپردازند. افراد باید در نظر داشته باشند که از نظر دولت و اداره مهاجرت کشور استرالیا واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند بود یا خیر. با دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا می‌توانید به مدت 5 سال در استرالیا اقامت داشته باشید و بعد از اولین ورود تا سه سال زمان دارید که کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با گذشت ۳ سال می‌توانید برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنید. ممکن است برای یک نفر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بهترین گزینه باشد؛ اما برای شخص دیگری مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی مناسب باشد.

متقاضیان اخذ ویزای 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. استرالیا یکی از محبوب ترین کشور ها در بین علاقه مندان به مهاجرت است. از دلایل مهاجرت به این کشور می توان شرایط آب و هوایی آن، انگلیسی زبان بودن مردمان آن، اقتصاد و فرهنگ قوی آن و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن آن را نام برد.

استرالیا کشوری مهاجرپذیر می‌باشد که دارای اقتصادو فرهنگ بسیار قوی نیز می‌باشد. مهاجرت به این کشور از راه‌های مختلفی امکان پذیر بوده، که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. همچنین اصلی‌ترین عوامل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر، به دلیل مواردی همچون کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت می‌باشد. دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، به همین علت مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های این کشور در سراسر دنیا اعتبار دارند. متخصصان بسیاری برای شغل های فنی در استرالیا مورد نیاز است که ممکن است که حتی خود متقاضیان در مورد آن نیز اطلاعات کاملی را نداشته باشند. اما در مجموع به طور میانگین داشتن نمره زبان 6 برای بسیاری از کارفرمایان در استرالیا یکی از شرایط لازم و اصلی می باشد.

  • کشور سریلانکا با ۱۴۰۰۰۰ نفر در رتبه دهم قرار دارد که این رقم در حال افزایش است.
  • در این موضوع کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را دوچندان کند.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند.
  • این کشور بیش از ۴۰ دانشگاه دارد و ۷ دانشگاه آن در رنگینگ جهانی رتبه زیر ۱۰۰ را دریافت کرده‌اند.
  • پس از درخواست ثبت بیزینس خود در استرالیا و تایید آن از جانب دولت استرالیا می توانند شروع به فعالیت کنند.

حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند . در این روش برای دریافت ویزا داشتن مدرک زبان برای مهاجرت الزامی نیست و همچنین لازم نیست تا قبل از مهاجرت مبلغی را انتقال دهید. ویزای بیزینس استرالیا به طور کلی در دو دسته ویزای کارآفرینی استرالیا و ویزای سرمایه گذاری قرار می‌گیرند. ویزای 189 استرالیا یکی از بهترین ویزاها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار است.

ثبت شرکت و کارآفرینی هم از مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا هستند. البته ویزاهای سرمایه گذاری هم در دسته‌بندی ویزاهای کاری و مهارتی Working and skilled visas استرالیا قرار گرفته‌اند. یکی از بزرگترین مزیت های کشور استرالیا، اقتصاد قوی این کشور می باشد. در کنار این مورد نرخ بیکاری در این کشور عدد مناسبی است و افراد جویای کار کم در این کشور در موقعیت های شغلی مناسب برای متخصصان سبب شده است تا افراد زیادی این کشور را برای کار و زندگی انتخاب نمایند.

امتیاز مهم موسسه حقوقی- مهاجرتی «همراه»، در اختیار داشتن وکلای متخصص و مشرف به قوانین و مقررات مهاجرتی و مسائل موثر در زمینه مهاجرت، در ایران و کشورهای مقصد است. یکی ازمحکم‌ترین ویزاهادر بسیاری از کشورها و همچنین استرالیا ویزای تحصیلی می­یاشد این ویزا کمترین ضریب خطا را دارد و در پروسه اخذ آن افراد با کمترین مشکل روبرو خواهند بود. وجود بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح جهانی یکی از دلایل اصلی مهاجران برای تحصیل در این کشور می­باشد. که این بدیل ذات مهاجرپذیر و فرهنگی و شرایط ویژه‌ای است که دولت در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

اقامت سرمایه گذاری استرالیا بدون مدرک زبان

استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند. به همین ترتیب هر چه سابقه بیشتر باشد امتیاز بیشتری به متقاضی تعلق خواهد گرفت. یک کارگر معمولی در استرالیا در ازای هر ساعت بیش از 17 دلار استرالیا حقوق دریافت می نماید. کسانی که توانایی کار کردن به مدت طولانی ندارند توسط دولت حمایت می شوند که این حمایت از طریق کاهش هزینه های مالیاتی اعطا می شود. برای دستیابی این امتیازات و جدول آن می توانید به سایت کنسولگری اداره مهاجرت استرالیا مراجعه فرمائید. اولین مرحله برای دریافت این ویزا ارزیابی و بررسی مهارت و تخصص فرد توسط نهاد دولتی استرالیا می باشد.

هزینه مهاجرت کاری به استرالیا

با سلام، باید مدارکتون در ابتدا ارسال بشه و به تایید برسه ، به نظر میشه براتون اقدام کرد لطفا با دفاتر تماس بگیرید که راهنماییتون کنند. من 31 سالمه ( و6 ماه ) و ارشد landscape architecture و آیلتس جنرال 8 و از سال سابقه بیمه دارم. در واقع، کافی است که آنها بتوانند سابقه کاری مرتبط و تمکن مالی کافی نشان دهند تا بتوانند اقامت اتریش را از این طریق دریافت نمایند. برای پناهندگی در استرالیا از ویزاهای پناهندگی ، بشردوستانه، نجات اضطراری و زبان در خطر استفاده می شود که به ترتیب ویزاهای ۲۰۰، ۲۰۱ ، ۲۰۳ و ۲۰۴ هستند.

مهاجرت به استرالیا یک فرآیند چندین مرحله‌ای می‌باشد که در مرحله اول با دریافت اقامت موقت آغاز می‌شود و طی مراحلی به دریافت اقامت دائم و در آخر دریافت شهروندی استرالیا می‌رسد. برای دریافت این ویزای دائمی 494 استرالیا متقاضی باید توسط کارفرمای استرالیایی تایید شده برای کار مستقر در منطقه‌ای کم جمعیت از استرالیا معرفی شود. همچنین باید کمتر از 45 سال سن داشته باشد و مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و شرایط زبان را داشته باشد.