دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-مهاجرت دی بی

آب و هوای خوب و طبیعت بی‌نظیر این کشور نیز افراد را به سمت خود جذب می‌کند. به‌طور کلی برای اخذ این ویزاها، باید زبان انگلیسی را در حد قابل قبولی بلد بوده و ثابت کنید که از عهدۀ هزینه‌های زندگی در این کشور نیز بر می‌آیید. خیر، ولی در صورت نداشتن حداقل نمره زبان، باید مبلغی به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود.

  • مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، ساده ترین راه برای ورود به ایالات متحده و دریافت گرین کارت می‌باشد.
  • یک روشی هست به نام کار شرکت ، که تلفیقی ار ویزای کاری و کارآفرینی هست و خیلی سریعتر میتوان از این روش به اقامت رسید.
  • هزینه زندگی در این کشور به طور تقریبی طی یک ماه برابر با 1،770 دلار استرالیا است.
  • مواردی همچون محدودۀ سنی، سوابق کاری، رزومۀ تحصیلی و میزان تمکن مالی، نقش مهمی در انتخاب بهترین ویزا برای مهاجرت ایفا خواهند کرد.

پس از چهار سال زندگی در استرالیا با PR این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید. اگر مایل به کار هستید برای استرالیا باید امتیاز شما محاسبه شود تا بتوانید برای کار اقدام کنید و مدرک زبان بالا نیاز دارید. در حال حاضر کشور کانادا سرمایه گذاری های زیادتر، کم هزینه تر و منطقی تری نسبت به کشور استرالیا داره و زودتر هم به نتیجه میرسن. یک روشی هست به نام کار شرکت ، که تلفیقی ار ویزای کاری و کارآفرینی هست و خیلی سریعتر میتوان از این روش به اقامت رسید. با توجه به روش انتخابی برای اخذ اقامت کشور استرالیا، می بایست مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

شرایط سنی شما خوب است اما در صورت تمایل به مهاجرت بایستی تمکن مالی خود را افزایش دهید. می بایست رزومه خود را برای کارفرما ارسال کرده و در صورت تایید جاب آفر دریافت کنید و سپس برای ویزا درخواست دهید. به طور کلی افراد باید در نظر داشته باشند برای مهاجرت از طریق ازدواج می بایست شرایط زیر را دارا باشند.

استرالیا برای زندگی و مهاجرت:

به همین جهت قبل از مراجعه برای مصاحبه، از کامل بودن و صحت مدارک مورد نیاز خود مطمئن شوید. این ویزا مناسب افراد سالمندی (بالاتر از ۶۵ سال) است که به خویشاوندشان (که در استرالیا ساکن هستند) برای مراقبت احتیاج دارند. هزینه های تقریبی تحصیل در استرالیا و همینطور امکان دریافت بورس برای دوره های مختلف در جدول زیر خلاصه شده است. اگر آقایان کارت پایان خدمت نداشته باشند نمی توانند پاسپورت دریافت کنند، به هر حال شما هر کشور خارجی که بخواهید اقدام کنید و ویزا بگیرید پاسپورت شما رو نیاز دارند برای سفرتون هم پاسپورت شما نیاز دارند اگر پاسپورت داشته باشید. دیگر دغدغه دریافت ویزاهای توریستی کشورهای اروپایی،کانادا و آمریکا را ندارید. تحصیل در استرالیا با دریافت تخفیف 50% و همچنین در صورت گرفتن پذیرش از استاد و دانشگاه به‌ صورت رایگان تحصیل کنید.

دوست عزیز در نظر داشته باشید چنانچه شما قصد ارائه مدرک لیسانس و استفاده از امتیازات این مدرک رو دارید پس سابقه کار برای شما از زمان فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس محاسبه می شود. چنانچه حد اقل 3 تا 4 سال سابقه کار همراه با بیمه ارائه دهید و مدرک آیلتس با نمره بالا داشته باشید می توانید برای ویزای کار استرالیا اقدام کنید و توجه داشته باشید در زمان اقدام رشته شما می بایست از مشاغل مورد نیاز در استرالیا باشد . اقتصاد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهن و تصمیم‌گیری متقاضی در فرآیند مهاجرت به کشور مقصد است. در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند.

مهاجرت به کانادا

دولت استرالیا ویزاهای خود را به گونه ای طراحی کرده است که شما بتوانید آن را به دائم تبدیل کنید. از این رو در تبدیل اقامت موقت به دائم استرالیا نگران نباشید چرا که امکان پذیر است. ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا روشی محبوب برای افرادی است که دارای تمکن و دارایی مناسب به همراه ترنول و گردش مالی مناسب برای کسب و کار خود باشند.

شرایط اخذ شهروندی پس از مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند. از جمله شاخص‌های دیگری که جهت ارزیابی یک کشور برای مناسب بودن مهاجرت کاری در نظر گرفته می‌شوند، میزان حقوق و دستمزد دریافتی است. در این روش باید نسبت درآمد ماهیانه با میزان هزینه ماهانه مقایسه شود. آمارها نشان می‌دهند که کمترین میانگین درآمد در یک ماه در این این کشور برابر با 3.021 دلار است و این در حالی است که هزینه زندگی در یک ماه 1.770 دلار است. از طریق مختلف ازجمله اخذ ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، والدین، تحصیلی و..

متقاضیان در ویزامعمولی و کارافرینیبایدحداقل ۶۵ امتیازرا به دست آورند. در این دو نوع ویزا داشتن نمره زبان شرط نیست ولی داشتن IELTS 5 می‌تواند امتیاز شما را بالا ببرد. فرض کنید شما برای شرکت در یک دوره آموزشی می‌خواهید به استرالیا بروید، دولت استرالیا برای شما نوع خاصی از ویزای توریستی را در نظر می‌گیرد.