دسته‌ها
اخبار

تامین غذای آمریکا به کارگران کشاورزی مهاجر متکی است


با نزدیک شدن به روز شکرگزاری، بسیاری از آشپزها مشغول برنامه ریزی برای وعده های غذایی تعطیلات خود هستند. با این حال، وعده های غذایی شکرگزاری امسال احتمالاً گران تر خواهد بود قیمت مواد غذایی اوج گرفتن. این تا حدودی به دلیل کمبود مداوم نیروی کار آمریکا در کشاورزی است، به ویژه برای تولید محصولات میوه و سبزیجات، جایی که 57.0 درصد کارگران مهاجر هستند.

کارگران مزرعه برای زیرساخت های غذایی حیاتی آمریکا نقش اساسی دارند. با این حال، با تداوم کمبود نیروی کار در صنعت تولید مواد غذایی، عرضه میوه‌ها و سبزیجات تازه ما به طور فزاینده‌ای به محصولات وارداتی وابسته است. در سال 2021، و، کشاورزی ایالات متحده (USDA) گزارش داد ارزش میوه ها و سبزیجات وارداتی به رکورد بی سابقه ای رسید. از سال 2000، حجم واردات میوه و سبزیجات دو برابر شده و ارزش تعدیل شده با تورم این واردات بیش از سه برابر شده است.

در حالی که هزینه های نیروی کار هستند حدود 10 درصد از کل درآمد مزرعه در ا،ر صنایع کشاورزی در ایالات متحده استآنها 27.7٪ از کل درآمد مزرعه در مزارع میوه ایالات متحده و 23.1٪ در مزارع سبزیجات هستند. این امر این مزارع را به ویژه نسبت به افزایش هزینه های نیروی کار حساس می کند.

از سال 2005 تا 2020، دستمزد کارگران کشاورزی با نرخ 66 درصد افزایش یافت. بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی سازمان، این سریع‌تر از رشد دستمزد فارغ‌التحصیلان دبیرستان (33%) و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی (40%) بود. بررسی دستمزد و، کشاورزی آمریکا و نظرسنجی جمعیت فعلی سرشماری ایالات متحده.

یکی از دلایل کمبود نیروی کار فعلی در تولید محصولات زراعی، عدم توجه کارگران جوان به کار کشاورزی است. با ورود تعداد کمتری از آنها به صنعت، نیروی کار کشاورزی در حال پیر شدن است. بر اساس داده‌های این سازمان، بین سال‌های 2006 تا 2019، میانگین سنی کارگران کشاورزی متولد ایالات متحده از 35.9 به 36.7 سال افزایش یافت، در حالی که کارگران کشاورزی مهاجر حتی سریع‌تر پیر شدند، از 35.7 به 41.6 سال. گزارش و، کشاورزی کشاورزی در مزرعه.

نیروی کار مسن‌تر تولید محصولات زراعی نیز در برابر عوارض سلامتی مانند استرس گرمایی ناشی از رویدادهای گرمای شدید ناشی از تغییرات آب و هوایی آسیب‌پذیرتر است. یک مطالعه در سال 2008 از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دریافتند که کارگران مزرعه 20 برابر بیشتر از سایر کارگران در ایالات متحده در معرض خطر مرگ ناشی از عوارض ناشی از استرس گرما هستند.

رویدادهای شدید گرما جان و سلامت کارگران کشاورزی ضروری ما را در معرض خطر قرار می دهد، ایجاد شرایط خطرناک کاری. آنها همچنین زمان کمتری را برای کارگران برای برداشت بیشتر میوه ها و سبزیجات می گذارند و سیستم تولید مواد غذایی ما را تحت فشار شدید قرار می دهند. برای نظارت بر شرایط کاری کارگران تولید محصولات زراعی ما و محافظت از آنها در برابر بیماری ها و مرگ و میر ناشی از گرما باید اقدامات بیشتری انجام شود.

تأثیر کمبود نیروی کار در صنعت تولید محصولات زراعی، حتی فراتر از تعطیلات شکرگزاری، گسترده است. از آنجایی که کارگران مهاجر برای تامین غذای آمریکا ضروری هستند، اعمال تغییرات در سیاست مهاجرتی مانند افزایش تعداد ویزای موقت H-2A برای کارگران مزرعه‌ای متولد خارج از کشور و ساده‌سازی فرآیند تایید می‌تواند به کاهش بخشی از کمبود نیروی کار در صنعت کمک کند و مواد غذایی را تولید کند. روی میزهای شام ما مقرون به صرفه تر است.

ثبت شده در: کشاورزان


منبع: https://immigrationimpact.com/2022/11/22/thanksgiving-food-supply-relies-immigrant-crop-workers/