دسته‌ها
اخبار

انواع روش‌های مهاجرت و اقامت استرالیا در سال 2022-مهاجرت دی بی

یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف است و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت فعلی شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. سنامتیاز18 تا 24 سال25 امتیاز25 تا 32 سال30 امتیاز33 تا 39 سال25 امتیاز40 تا 44 سال15 امتیازهمانطور که می‌بینید متقاضیانی که سن آن‌ها بین 25 تا 32 است بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند. اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید.

  • در مسیر تحصیلی و یا خانوادگی، چنین محدودیت‌هایی در نظر گرفته نشده‌اند.
  • با انواع ویزای استرالیا و شرایط ویزای استرالیا برای اقامت موقت و دائم آشنا شوید و از مشاوره رایگان مهاجرت پلاس در انتخاب ویزا استرالیا کمک بگیرید.
  • انواع ویزای بریجینگ به متقاضی اجازه می‌دهد تا مدتی معین در این کشور اقامت کند.
  • ارائه نمره زبان بستگی به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید دارد.

شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر متقاضی می‌تواند کاملا منحصر به فرد باشد. بهتر است هر فردی بر اساس شرایطی که دارد، بهترین نوع ویزای خود را مشخص و با هدفگذاری روشن ، نقشه راه مهاجرتی خود را ترسیم کند. مهاجرت تحصیلی به استرالیا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد. از طرفی، متقاضی یا سرمایه‌گذار باید از یکی از استان‌های استرالیا تأییدیه دریافت کند و از طریق همان استان نیز نسبت به دریافت ویزا اقدام کند. از معایب این ویزا این است که اگر سرمایه‌گذار در طول 4 سال اقامت خود قادر به اجرای تعهدات نباشد، تمدید ویزا برای وی تنها 2 سال ممکن خواهد بود. سن سرمایه‌گذار باید کمتر از 50 سال باشد و می‌تواند همسر و فرزندان خود را نیز وارد کشور استرالیا کند.

همانطور که گفتیم، همانند مدت زمان پردازش درخواست ویزا، هزینه مهاجرت به کشور استرالیا نیز بسته به نوع ویزا و شرایط هر یک از متقاضیان، متفاوت است. به عنوان یک قاعدۀ کلی، شما باید هزینه‌های اخذ ویزا و هزینه‌های مربوط به سفر خود را در نظر داشته باشید. ما در مجموعه مهاجرت پلاس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

نگاه اجمالی به استرالیا

اما در این راستا توجه فرمایید که در این روش برای استرالیا به طور کلی حوزه‌های معاملات املاک و مسکن و یا خرید بنگاه‌های اقتصادی و نمایندگی‌های آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری معتبر شناخته نشده و نمی‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم این کشور گردد. همچنین برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذاری در بورس و یا خرید اوراق بهادار از انواع روش‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری در استرالیا نبوده و این روش نیز نمی‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم این کشور گردد. مهاجرت به استرالیا و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آن در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم در این راستا به تمامی سوالات شما عزیزان در باب اقامت استرالیا پاسخ دهیم. کشور استرالیا انواع مختلفی ویزای کاری ارائه می‌دهد که ممکن است به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشند. متقاضیان باید در این سیستم امتیازبندی، حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای کاری شوند.

دندانپزشکی در استرالیا

شهر ملبورن برای تنوع فرهنگی خود مشهور بوده و به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا نیز شناخته می‌شود. ملبورن شهر فستیوال‌های هنری، ورزش‌های گوناگون، موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌های بی‌شمار است. مهاجران از سراسر جهان با سبک زندگی‌های مختلف به این شهر آمده و فضایی پویا و جذاب را رقم زده‌اند. در مناطق جنوبی، آب و هوای ملبورن پیشبینی‌ناپذیر و متغیر می‌شود تا جایی که ممکن است هر چهار فصل را در یک روز تجربه کنید. هزینه‌های زندگی در این شهر نسبتا بالاست، اگرچه نسبت به سیدنی کمی ارزانتر است.

بر اساس قوانین مهاجرتی جدید دولت استرالیا از ماه مارچ 2021، لازم نیست که وکلای حقوقی در سازمان مارا عضو باشند و این مورد، تنها برای مشاورین مهاجرتی الزامی است. با این حال، با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی مهاجرت و هزینه‌بر بودن هر یک از مراحل این پروسه، توصیه می‌شود تا افراد در این زمینه از متخصصان و مشاوران کارآزموده کمک بگیرند تا احتمال ریجکتی را به حدأقل برسانند. فردی که در یک رشته کاری، هنری، ورزشی، آکادمیک و یا تحقیقاتی شهرتی قابل توجه دارد. سومین شهر بزرگ استرالیا که تمامی جذابیت‌های زندگی در یک شهر بزرگ را شامل شده اما ارزان‌تر از سیدنی و ملبورن است. بریزبن به دلیل طبیعت دوگانه خود، مرکز شهر شلوغ با آسمان‌خراش‌ها در برابر حومه شهر سرسبز و روستایی، طیف متنوعی از افراد را به خود جذب می‌کند. همچنین اقتصاد در حال رشد این شهر فرصت‌های شغلی متعددی را در حوزه‌های گردشگری، سلامت و تولید برای مهاجران ایجاد کرده است.

یکی از مرسوم ترین شیوه های مهاجرت به استرالیا ، سرمایه گذاری در این کشور است که به شیوه های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان پذیر است و گرانترین روش برای مهاجرت به استرالیا محسوب می شود. یکی از انواع شیوه های رایج سرمایه گذاری در استرالیا subclass 188 است. این ویزا به فرد این امکان را می دهد که در یک بازه زمانی 4 ساله بیزینس خود را در استرالیا به ثمر برساند و امکان تمدید آن به مدت 2 سال نیز وجود دارد. این ویزا سیستم امتیازبندی دارد و فرد لازم است حداقل 65 امتیاز را کسب نماید. در این امتیاز بندی مواردی همچون سابقه کار، سن، سرمایه، دانش زبانی و … تأثیرگذار است.

قسمت چت و کامنت‌ها هم برای پرسش سوال‌های شما و ارتباط با ما در دسترس است. مهاجرت، در عین لذت‌ها و شادی‌ها؛ سختی ها، مشکلات، موانع، استرس و نگرانی‌های خود را دارد. رنکینگ Passport Index 2021رنکینگ Henley Passport Index با در دست داشتن این پاسپورت می توانید بدون ویزا یا با دریافت ویزا پس از ورود، به 130 کشور دنیا سفر داشته باشید. این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید. در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد.