دسته‌ها
اخبار

اطلاعات اولیه درمورد مهاجرت-مهاجرت دی بی

برای اخذ بلوکارت اتحادیه اروپایی لازم است کارفرمای آلمانی به عنوان اسپانسر درخواست ویزای کار را از طرف متقاضی به اداره کار آلمان ارائه دهد. فارغ التحصیلان از دانشگاه های خارجی لازم است مدرک خود را با مدرک دانشگاهی آلمان معادل سازی کنند. این اجازه نامه اغلب چند سال پس از صدور اجازه اقامت موقت اولیه و همچنین برای افرادی که بلوکارت اروپایی دارند صادر می شود.متقاضیان باید ثابت کنند که حداقل به مدت 5 سال کار کرده اند و شغلشان توسط آژانس استخدامی فدرال تایید شده است.

  • تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد.
  • به‌عنوان نمونه، تشکیل دولت اسراییل زمینه ‌ساز پناهندگی بسیاری از فلسطینی‌ها به اردن، مصر، سوریه و لبنان شد.
  • یکی از راه های دیگر مهاجرت که اتفاقا متداول نیز است؛ مهاجرت کاری است.
  • در صورتی که شرایط مهاجرت و اقامت را داشته باشید و مدارکتان هم کامل باشد، به شما ویزا داده می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید به خاک کشور مدنظر وارد شوید.
  • همچنین، دانشگاه کشورهایی مثل ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و حتی 98 درصد دانشگاه‌های اروپا این مدرک را می‌پذیرند.

صرف انتخاب هریک از روش های گفته شده در این مقاله ممکن است منجر به اخذ تابعیت کشوری نشود. هر کشوری برای اعطا تابعیت خود به افراد خارجی از قوانین خاصی پیروی میکند و اخذ تابعیت مسیر آسانی نیست. البته برخی کشور ها بعد از اخذ اقامت و گذر از زمان معین به افرادی که به طور منظم مالیات خود را پرداخت کنند و مرتکب هیچ جرمی نشوند، تابعیت خود را اعطا می کنند.

چند واقعیت بد از شرایط زندگی در آلمان

بدون شک در روند رفتن به کشوری دیگر و زندگی در آن‌جا در ابتدا سختی‌ها و مشکلاتی را خواهید داشت. خارجیها و حق برخورداری از عدالت بعد از حادثه یازدهم سپتامبر فرانسیسکو کرپیو صدر گروه تحقیق قوانین مهاجرت بین‌المللی در دانشگاه مونترال. اکثریت قریب به اتفاق مهاجران ساکن در ایران را در تمام این سال‌ها اهالی افغانستان تشکیل داده‌اند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین شیوه های مهاجرت است. چرا که در کنار رسیدن به هدف که همان مهاجرت است جایگاه اجتماعی فرد نیزحفظ می شود. مهاجرت سرمایه‌ گذاری مزایای زیادی برای فرد دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم. در برخی کشورها، والدین نیز می‌تواند در کشور مقصد اقامت داشته باشند. همانطور که اشاره شد، کشور رومانی دارای بهترین مراکز آموزشی و دانشگاهی در سطح اروپا است.

مشاور مهاجرت کانادا و انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

کانادا به لحاظ مساحت، دومین کشور جهان است که 37 میلیون جمعیت را در خود جای داده است. البته کشورهای بسیاری از جمله در اروپا؛ آن هم کشورهایی در سطح بسیار بالا از نظر کیفیت نظام آموزشی، تحصیل رایگان را حتی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. از جمله‌ این کشورها می‌توان به آلمان، نروژ، فرانسه، دانمارک، اتریش و… اشاره نمود که تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آن‌ها رایگان بوده و یا شهریه بسیار ناچیزی را دریافت می‌کنند.

معرفی آزمایش‌های شهروندی برای مهاجران شکل قابل مشاهده اجباری بودن جذب فرهنگی این کشورهاست. این آزمایش معمولاً شامل امتحان زبان، و بعضی از کشورها فرم‌های زبانی ممنوعیت زبانی را هم ارائه کرده‌اند. وزارت مهاجرت هلند Rita Verdonik ممنوعیت سراسری در کشور به صحبت کردن به زبان‌های هلندی را در محل‌های عمومی پیشنهاد کرد ولی بعد از اعتراضاتی آن را لغو کرد.