دسته‌ها
اخبار

【 مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص 】2022 موسسه مهاجرتی آوات

این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 یک از آن‌ها در رنگینک‌های QS و ARWU در رتبه زیر 100 قرار دارند و به همین دلایل استرالیا به یکی مقاصد تحصیلی معتبر بدیل شده است. تا انتهای این مطلب همراه گروه مهاجرتی پاسارگاد باشید و نگران نباشید از لحظه مشاوره تا پایان اقامت استرالیا همراه شما هستیم. سوال خود را در بخش کامنت‌ها بپرسید تا جواب کامل و واضحی در مورد آن به شما بدهیم. افرادی که تصمیم دارند از طریق مرزهای هوایی و آبی وارد این کشور بشنود و پناهندگی بگیرند کاملا در اشتباه هستند. اگر شخصی قصد داشته باشد از طریق مرزهای آبی وارد این کشور شود، به جزایر دور دست تبعید خواهد شد. تحصیل در استرالیا از بهترین فرصت‌هایی است که یک فرد می‎تواند در طول زندگی آکادمیک خود تجربه کند.

  • هزینه مهاجرت به استرالیا با در نظر گرفتن نوع ویزا صادر شده و مراحل مهاجرت متفاوت است.
  • برای اینکه بتوانید با مدرک فنی و حرفه ای به استرالیا مهاجرت کنید، باید در زبان انگلیسی مهارت لازم را داشته باشید.
  • ابتدا باید بررسی بشود که کدام ویزا برای متقاضی مناسب است، سپس در مورد شرایط اخذ آن ویزا تحقیق شود.
  • (زیر کلاس 130) وارد این کشور شوید و می بایست ظرف 9 ماه ازدواج کنید.
  • شهرهای پرجنب و جوش و مدرن، با میزان اشتغال بالا، زیبایی های چشم نواز و بسیاری دیگر از ویژگی ها موجب شده است که سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان برای کار و زندگی مجذوب این کشور شوند.

همچنین هزینه ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری حدود 500 میلیون تومان و هزینه ویزای تلنت حدود 200 میلیون تومان است و در مورد ویزاهای تحصیلی هم بسته به اینکه فرد موفق به گرفتن فاند می شود یا خیر متفاوت خواهد بود. پس از مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار شخص می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و در نهایت نیز می تواند شهروند استرالیا شده و پاسپورت معتبر این کشور را دریافت نماید. اگر شما یک نخبه هستید و از یک مشاور سوال می‌کنید که راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا برای من چه هست؟ پاسخ به شما مهاجرت از طریق گلوبال تلنت است. این مسیر مهاجرتی برای افراد نخبه در نظر گرفته شده و طی آن استرالیا افراد مستعد و نخبه را به خود جذب می‌کند تا مسیر رشد کشور هموارتر شود. افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. سلام با توجه به سن و اینکه دارای فرزند هستین شرایط جاب افر استرالیا براتون خیلی مشکل هست .

هزینه مسکن در استرالیا

دوست عزیز شرایط شما فوق العاده ست قطعا می توانید از طریق ساب کلاس 189 برای استرالیا اقدام کنید. سن کمتر از 45 سال- افراد واجد شرایط هرچه سن کمتری داشته باشند بین 15 تا 30 امتیاز می توانند کسب نمایند. شهر تاریخی هوبارت به لحاظ قدمت، دومین شهر استرالیا محسوب می‌شود و در جنوب این کشور واقع شده است. آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد. رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای تحصیلی

این لیست ارائه شده در بردارنده عناوین شغلی است که افراد فعال در آن حوزه می‌توانند برای کار در استرالیا اقدام کنند. در واقع افرادی که حوزه شغلی آن‌ها در هیچ یک از این سه شغل نگنجد، شانس چندانی برای اخذ ویزای کاری استرالیا نخواهند داشت. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که کشور استرالیا به دلیل وسعت جغرافیایی خود، در برخی از مناطق کم‌ جمعیت و روستایی سرمایه‌گذاری بیشتری بر متقاضیان مهاجرت کاری می‌کند. به همین دلیل افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌ جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد. متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه های ویزای 476 استرالیا

مهاجرت به «استرالیا»، کشوری که براساس بررسی های سازمان ملل، در رده هشتم کشورهای دارای «دوستانه ترین رفتار با مهاجران» قرار دارد، در سال های اخیر به شکلی گسترده مورد توجه علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. تا اینجای مقاله شرایط مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها را بررسی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی هزینه‌های مهاجرت در هر یک از روش‌های مهاجرتی است. با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم.

اگر فقط می‌خواهید، بدانید که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارید یا خیر؟ می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را پر کنید تا مشاوران گروه مهاجرتی پاسارگاد برای راهنمایی با شما تماس بگیرند. استرالیا به 2 دلیل اصلی وسعت زیاد و تراکم جمعیت اندک، از جمله کشورهای مهاجرپذیر است که انواع مختلفی از ویزاها را برای متقاضیان سفر و مهاجرت به این کشور، تعریف کرده است. البته افزایش تعداد درخواست های مهاجرت به این کشور در سال های اخیر، سبب سخت تر شدن مقررات مهاجرتی و در نتیجه دشوار شدن روند صدور ویزای آن شده است.