دسته‌ها
اخبار

گروه ویژه الحاق خانواده گزارش می دهد که نزدیک به 1000 کودک از هم جدا شده اند


به گفته ،ت بایدن، نزدیک به 1000 کودکی که توسط ،ت ترامپ از خانواده های خود در مرز ج،ی جدا شده اند تا به امروز از هم جدا شده اند. برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی در 2 فوریه منتشر شد. این برگه اطلاعاتی دو سال از ایجاد گروه ویژه بین سازم، برای اتحاد مجدد خانواده ها توسط رئیس جمهور بایدن را نشان می دهد و نشان می دهد که اثرات م،ب سیاست جدایی خانواده ،ت ترامپ هستند دور از پایان

هزاران کودک جدا شده

بر اساس برگه اطلاعات، 3924 کودک بین 20 ژانویه 2017 تا 20 ژانویه 2021 از والدین خود جدا شده اند. پس از دو سال کار توسط گروه ضربت، بیش از 600 کودک به خانواده های خود ملحق شده اند و 998 کودک از هم جدا شده اند. 331 کودک جدا شده یا در مرحله الحاق هستند یا به خانواده های آنها از فرصت برای الحاق مجدد مطلع شده اند، در حالی که بیش از 600 کودک بدون امکان روشنی برای الحاق مجدد از هم جدا شده اند.

،ت خاطرنشان کرد که تعداد خانواده‌های جدا شده همچنان در حال افزایش است، زیرا خانواده‌ها باید خود را شناسایی کرده و از طریق یک وب‌سایت ثبت نام کنند تا روند اتحاد مجدد آغاز شود. تعداد کودک، که از هم جدا می مانند احتمالاً بیش از 1000 نفر است زیرا همه خانواده های جدا شده شناسایی نشده اند.

تاریخچه جدایی خانواده

مدت کوتاهی پس از انتخاب رئیس جمهور ترامپ، وجود داشت گزارش ها ،ت جدید قصد دارد خانواده‌هایی را که به مرز ایالات متحده و مکزیک می‌رسند، جدا کند بازداشتن والدین از آمدن به ایالات متحده در تابستان 2017ماموران گشت مرزی ایالات متحده شروع به جدا ، کودکان از جمله ،د نوزادان و کودکان بسیار ،دسال– از والدین خود به تعداد فزاینده ای.

در آوریل 2018، ،ت ترامپ رسماً یک “تحمل صفر” سیاست تعقیب کیفری همه بزرگسال، که بدون مدارک من، از مرز عبور کرده اند، حتی اگر پدر و مادری داشته باشند بچه های جوان. بر اساس این سیاست، ،ت کودکان را از والدین آنها گرفت و آنها را در اختیار اداره اسکان پناهندگان (ORR) قرار داد. بسیاری از والدین، اما نه همه آنها تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند ورود غیرقانونی بزهکاری. تنها در ژوئن 2018 ،ت اذعان که هزاران کودک را تحت سیاست جدید خود از هم جدا کرده بود.

،ت سیاست جدایی خانواده را علیرغم اینکه اجرا کرد به طور مکرر هشدار داد که باعث صدمات تروماتیک طول، مدت به کودکان شود. ORR بود آماده نشده برای رسیدگی به سنبله در کودکان آسیب دیده و جدا شده به طور ناگه، تحت مراقبت آن.

،ت هزاران خانواده را از هم جدا کرد بدون سیستم های کافی برای ردیابی فرزندان و والدین یا اتحاد مجدد آنها. کودکان تا هفته ها یا ماه ها پس از جدایی حتی قادر به صحبت با والدین خود نبودند و بسیاری از والدین نمی دانستند فرزندانشان کجا برده شده اند.

گزارش هایی از این جدایی ها – از جمله یک ضبط صدا کودک، که اخیراً از هم جدا شده‌اند که برای والدین خود فریاد می‌زنند – اعتراض عمومی را برانگیخت.

پرزیدنت ترامپ در پاسخ به فشارهای عمومی فزاینده، یک قرارداد را امضا کرد فرمان اجرایی ظاهراً در 20 ژوئن 2018 به جدایی خانواده پایان داد.

،ت پس از یک قاضی فدرال شروع به ردیابی و اتحاد مجدد خانواده ها کرد سفارش داده شده این کار را در 26 ژوئن 2018 انجام داد. با این حال، ،ت ا،اج کرد صدها پدر و مادر بدون فرزندان خود قبل از حکم دادگاه. پرزیدنت بایدن در فوریه 2021 کارگروه اتحاد مجدد خانواده را ایجاد کرد تا به کار اتحاد مجدد خانواده هایی که جدا مانده بودند ادامه دهد.

برخی از خانواده های جدا شده علیه ،ت شکایت کرده اند و به دنبال جبران خسارت هستند ضربه رو، ناشی از سیاست جدایی خانواده و، دادگستری به رسیدگی به پرونده ها پس از ،ت ادامه می دهد عقب نشینی کرد از مذاکرات حل و فصل در دسامبر 2021. علیرغم محکومیت علنی این سیاست، ،ت بایدن به مقاومت در برابر پرداخت غرامت مالی به قرب،ان جدایی خانواده ادامه داد.

FILED Under: جدایی خانواده


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/02/10/family-reunification-task-force-reports-nearly-1000-children-remain-separated/