دسته‌ها
اخبار

کمک هزینه تحصیلی دانشجویی حقوق Maggio می تواند دنیای جدیدی را برای شما بگشاید


هر وکیلی زم، دانشجوی حقوق بوده است. مطالعه، یادگیری و تعجب که فصل بعدی زندگی آنها چه خواهد شد. برخی افراد دقیقاً می دانند که چه نوع قانونی را می خواهند تمرین کنند و مستقیماً به آن سمت می روند، در قانون مهاجرت یا تخصص دیگری. من اون دانشجو نبودم من بعد از کمی مسیر پر پیچ و خم وارد قانون مهاجرت شدم (اگر می خواهید در مورد سفر من بیشتر بد،د، می تو،د تماشا کنید سخنر، نصب AILA من).

اما، اگر ،ی هستید که اکنون به ،وان یک دانشجوی حقوق به شدت به قانون مهاجرت فکر می‌کنید، از شما می‌خواهم که درخواست کمک هزینه تحصیلی را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد تا زم، که در رشته حقوق هستید، آن مسیر را با تجربه واقعی و عملی کاوش کنید. مدرسه: کمک هزینه تحصیلی تابست، حقوق مهاجران مایکل مگیو. این کمک هزینه تحصیلی که توسط انجمن وکلای مهاجرت آمریکا (AILA)، مرکز حقوق بشر و قانون اساسی (CHRCL) و پروژه ملی مهاجرت انجمن ملی وکلای (NIP/NLG) تأسیس شده است، به نام مایکل مگیو، یک فوق‌العاده شگفت‌انگیز، نامگذاری شده است. وکیل مهاجرت و عدالت اجتماعی که مانند آینده این عمل را راهنمایی می کند به آن بستگی دارد. من واقعاً معتقدم که این همراهی میراثی است که زندگی و کار او را ارج می نهد.

شما پروژه کمک هزینه تحصیلی را با نیازهای سازمان و فراخوان خود تنظیم می کنید: «مأموریت اولیه برنامه بورسیه تقویت تعهد بلندمدت دانشجویان حقوق برای ترویج عدالت و برابری برای گروه های آسیب پذیر مهاجر است. این برنامه کمک هزینه تحصیلی همچنین با هدف حمایت از متقاضیان با پیشینه های مختلف، از جمله متقاضیان با تجربه شخصی از سیستم اجرای مهاجرت، مهاجران، ،ن، رنگین پوستان، افراد دارای معلولیت، افراد با ،ت و هویت های ، متفاوت، و افراد سابقاً زند، است.

شما واقعاً می تو،د مشارکت را از آن خود کنید! برای الهام گرفتن، در اینجا چند قطعه از داستان موفقیت گیرندگان گذشته آورده شده است از صفحه ماجیو فلوشیپ:

اور،تسا عباس در سال 2022 به ،وان همکار Maggio با Luminus Network for New Americans, Inc. در کلمبیا، MD کار می کرد… او بر ایجاد خطوط لوله کارآمد با ال،ا و نمونه ها برای تشویق کارکنان جدید برای پردازش انواع برنامه های کاربردی با حجم بالا و… نظارت بر آموزش ها تمرکز کرد. که بر اهمیت اخلاقی مدیریت انتظارات مشتری، حفظ مرزهای من، و انجام پیگیری منظم برای رعایت ضرب الاجل ها متمرکز بود.

ماریا فریشلینگ در سال 2021 کمک هزینه تحصیلی حقوق مهاجران مایکل ماگیو را دریافت کرد تا با خدمات مهاجرت و حمایت حقوقی (ISLA)، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در نیواورلئان، لوئیزیانا، کار کند که برای مهاجران بازداشت شده و م،عان حقوق عادلانه نمایندگی ارائه می کند. و سیاست انس، مهاجرت در طول بهار و تابستان 2021، ماریا با مدیران و بنیانگذاران ISLA، هومرو لوپز و آلیسون پیج، در پروژه ای مش، با مرکز حقوق بشر رابرت اف کندی برای تحقیق در مورد استفاده غیرانس، از سلول انفرادی در مراکز بازداشت ICE کار کرد. در لوئیزیانا.”

ماریا تامسون به ،وان همکار مایکل ماگیو در سال 2020 این فرصت را داشت که با مرکز حمایت از مهاجران ، آمریکا کار کند. ، آمریکا یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در ال پاسو، تگزاس است که خدمات حقوقی رایگان و کم هزینه ای را به مهاجران و پناهندگان در تگزاس غربی و نیومکزیکو ارائه می دهد. ماریا با تیم دفاعی Las Americas Remain in Mexico کار می‌کرد… ماریا مشاوره‌های حقوقی، نمایندگی کامل پناهندگی و ارتباط با کمک‌های بشردوستانه زمینی برای مهاجر، که با ناامنی غذایی و مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند، ارائه کرد.

یونوئن تروخیلو-خیمنز در تابستان 2018 با LA Voice کار کرد. LA Voice یک سازمان اجتماعی مبتنی بر ایمان، چند دینی و چند نژادی است که از 57 کلیسا، کنیسه و مسجد متنوع تشکیل شده است… همانطور که در سال 2018 مهاجران مایکل ماگیو ساخته شده است. همکار تابست، حقوق، یونوئن با رهبری و کارکنان اصلی LA Voice برای بهبود راهبردهای پیشگیری از ا،اج و دفاع، و همچنین راهبردهای واکنش سریع و پناهگاه آنها کار کرد. از جمله، او با خدمات حقوقی Bet Tzedek شریک شد تا پرسش‌های متداول در مورد مراقبت از کودکان زیر سن قانونی در صورت ا،اج ایجاد کند، مطالب LA Voice “Know Your Rights” را بهبود بخشد و رهبران منطقه‌ای جدید و فعلی را آموزش دهد.

ربکا شو، به ،وان همکار ماگیو در سال 2017، از مهاجران بازداشت شده در مرکز اصلاح و تربیت شمال شرقی اوهایو (NEOCC) حمایت قانونی کرد. او با همکاری مؤسسه بین المللی آکرون، به ایجاد برنامه ای برای ارائه اطلاعات برای پناهجویان بازداشت شده قبل از انجام مصاحبه های معتبر ترس کمک کرد. اه، اولیه او برای تابستان زم، که… بیش از 100 مهاجر عراقی مسیحی کلد، از منطقه دیترویت میشیگان که تا دهه 1980 دستور نهایی ا،اج آنها صادر شده بود، در NEOCC بازداشت شدند، دوباره متمرکز شد. او با پروفسور الیزابت نو، از دانشگاه آکرون برای کمک به زند،ان عراقی و دیگر، که واجد شرایط پناهندگی نبودند، کار کرد.

،لی پولانکو-لینارس به ،وان همکار ماگیو در سال 2016 خوش شانس بود که به تیم مهاجرت در خدمات حقوقی زند،ان نیویورک (“PLS”) در آلب،، نیویورک ملحق شد… در تابستان آن سال، پروژه مهاجرت در PLS موارد را صرفاً بر اساس ماموریت از طرف سازمان پذیرش کرد. دادگاه‌های مهاجرت در ایالت نیویورک و او توانست به وکلای مهاجرتی که نماینده افراد زند، غیرقانونی بودند که در غیر این صورت باید برای رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی خود وکالت می‌،د کمک کند… علاوه بر این، او این فرصت را داشت که چندین I-485 را برای تنظیم وضعیت و EOIR تشکیل دهد. 42B برای لغو حذف.

آن شش مثال و موارد دیگر در مورد توضیح داده شده است صفحه یاران ماگیو و من هر دانشجوی حقوق علاقه مند به قانون مهاجرت را تشویق می کنم که از این افراد با استعداد و فداکار الهام بگیرد. سپس، خود را اعمال کنید تا 10 فوریه 2023!


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2023/01/23/the-maggio-law-student-fellow،p-can-open-up-a-new-world-for-you/