دسته‌ها
اخبار

چگونه حیوانات خانگی خود را به کانادا بیاورید


زندگی در کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • چگونه حیوانات خانگی خود را به کانادا بیاورید

تاریخ انتشار: 22 فوریه 2023


نویسنده: سامانتا ایوانز

تقریباً همه خانواده ها می گویند که حیوانات خانگی خود را اعضای ضروری خانواده خود می دانند. و به این ترتیب، بسیاری تعجب می کنند که چگونه می توانند حیوانات خانگی خود را به کانادا بیاورند با آنها در هنگام بررسی مهاجرت به کانادا. خوشبختانه، در حالی که ا،امات و محدودیت‌های خاصی برای افرادی که با حیوانات خانگی به کانادا مهاجرت می‌کنند وجود دارد، قو،ن واردات اجازه می‌دهد بیشتر حیوانات خانگی خانگی به این کشور آورده شوند.

آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید؟

دستورالعمل های واردات کانادا برای حیوانات

وقتی حیوان خانگی خود را به کانادا می آورید، از نظر فنی درگیر واردات حیوانات به کانادا هستید. کلیه واردات و صادرات حیوانات به کانادا توسط این سازمان تنظیم می شود آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) که بازرسان وظیفه در تمام بنادر ورودی کانادا (POE) به منظور تنظیم واردات حیوانات دارد. ا،امات و محدودیت های دقیق بسته به نوع حیوان، گونه، کشور مبدا، وضعیت بهداشتی و هدف واردات متفاوت است، بنابراین تازه واردان باید مطمئن شوند که وب سایت CFIA قبل از سفر به کانادا

ا،امات واردات حیوانات خانگی با توجه به عوامل ذکر شده در بالا متفاوت است. برای برخی از صاحبان حیوانات خانگی ممکن است لازم باشد مجوزی را دریافت کنند که به آنها اجازه می دهد حیوان خانگی خود را به کانادا بیاورند، یا ممکن است به گواهی دامپزشکی نیاز داشته باشند که نشان دهد حیوان خانگی آنها بیماری ندارد. در برخی موارد، حیوانات خانگی قبل از اجازه ورود به کانادا، توسط ماموران CFIA برای دوره‌های خاصی در قرنطینه نگهداری می‌شوند. لطفاً مطمئن شوید که ا،امات حیوان خانگی خود را به اندازه کافی درک کرده اید تا مطمئن شوید که برای ورود به کشور هیچ مشکلی نخواهید داشت.

در زیر ا،امات و محدودیت های واردات برای برخی از رایج ترین حیوانات خانگی وارداتی و همچنین منابعی برای واردات انواع حیوانات خانگی آورده شده است.

آوردن سگ خود به کانادا

در حالی که محدودیت هایی برای واردات سگ وجود دارد، تا زم، که سگ شما سالم و عاری از بیماری باشد، باید بتو،د توله سگ خود را به کانادا بیاورید تا زم، که مراحل صحیح را دنبال کنید.

واردات شخصی در مقابل تجاری

اولین قدم برای واردات سگ به کانادا، تعیین اینکه آیا سگ برای استفاده شخصی یا تجاری وارد شده است:

واردات شخصی:
واردات یک سگ (بدون در نظر گرفتن سن) که شخصاً توسط یک ،ن کانادا به ،وان حیوان خانگی تعلق دارد. یا به ،وان سگ سرویس که توسط شخصی که سگ به او اختصاص داده شده همراهی می شود.

واردات تجاری:
واردات سگ برای فروش، فرزندخواندگی، پرورش، نمایش، نمایشگاه، تحقیقات علمی و یا سازمان های حمایت از حیوانات.

ا،ر حیوانات خانگی به ،وان واردات شخصی طبقه بندی می شوند، اما اگر سگ شما با شما مسافرت نمی کند، یا اگر ، برای فروش به کشور آورده می شود، سگ به ،وان یک واردات تجاری واجد شرایط است و در صورت مسن تر بودن به مجوز نیاز دارد. 8 ماه. درخواست برای مجوزها باید 30 روز قبل از سفر ارسال شود و می توان به آن دسترسی داشت وب سایت CFIA.

سگ هایی که واجد شرایط واردات شخصی هستند برای ورود به کانادا نیازی به مجوز ندارند. با این حال، حتی سگ‌هایی که شخصاً وارد شده‌اند، به برخی اسناد نیاز دارند.

مدارک و بازرسی مورد نیاز برای سگ ها

همه سگ‌هایی که وارد کانادا می‌شوند، بسته به سن سگ، نیاز به اثبات تمام وا،ن‌های لازم دارند. ، که در زمان واردات کمتر از 3 ماه سن داشته باشد نیازی به وا،یناسیون هاری ندارد.

بیشتر سگ‌هایی که به کانادا وارد می‌شوند توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) که نمایندگ، در هر بندر ورودی کانادا (POE) دارد، مورد بازرسی قرار می‌گیرند. همچنین، در شرایط خاص، سگ ها ممکن است نیاز به بازرسی توسط یک عامل CFIA داشته باشند. صاحبان سگ باید از CFIA استفاده کنند سیستم مرجع واردات خودکار (AIRS) برای تعیین اینکه آیا سگ آنها به بازرسی CFIA نیاز دارد و مطابق با آن برنامه ریزی کند.

بازرسی CBSA برای حیوانات 31.27 دلار + مالیات برای اولین حیوان در یک محموله، به علاوه 5.21 دلار اضافی + مالیات برای هر حیوان اضافی است. اگر ، ا،امات واردات کانادا برای گواهی هاری را برآورده نکند، مشمول هزینه های اضافی می شود و باید ظرف دو هفته پس از ورود، وا،یناسیون علیه هاری را با هزینه صاحبش انجام دهد.

کانادا برای سگ هایی که به ،وان حیوان خانگی شخصی وارد می شوند نیازی به ریزتراشه یا شناسه خالکوبی ندارد، با این حال، سگ های زیر 8 ماه که تحت رده تجاری وارد می شوند باید با ریزتراشه الکترونیکی شناسایی شوند.

اگر با هواپیما به کانادا سفر می کنید، صاحبان حیوانات خانگی باید با شرکت هواپیمایی خود چک کنند زیرا بسیاری از خطوط هوایی به مدارک اضافی و محدودیت های سفر برای سگ ها نیاز دارند.

با در نظر گرفتن همه این موارد، صاحبان سگ باید به توانایی های خود اطمینان داشته باشند تا دوستان سگ خود را با خود به کانادا بیاورند.

گربه خود را به کانادا بیاورید

کانادا محدودیت ها و ا،اماتی برای همتایان گربه سان ما دارد، اما تا زم، که مراحل لازم را دنبال کنید، برای آوردن گربه خود به کانادا مشکلی ندارید.

ا،امات وا،یناسیون هاری

بزرگترین نگر، بهداشتی و ایمنی در واردات گربه، انتقال بیماری ویروسی، هاری است. به همین دلیل، همه صاحبان گربه که گربه های خانگی خود را به کانادا می آورند باید آماده باشند تا ثابت کنند که گربه آنها عاری از این بیماری است. دو روش برای صاحبان گربه وجود دارد:

گواهی وا،یناسیون هاری: صاحب گربه می تواند از دامپزشک خود گواهی دریافت کند که نشان دهد گربه آنها وا،ن هاری را دریافت کرده است. ا،امات دقیق برای این گواهی در لیست ذکر شده است وب سایت CFIA. پاسپورت حیوان خانگی اتحادیه اروپا تا زم، که تمام اطلاعات مورد نیاز گنجانده شده باشد، جایگزین قابل قبولی است.

گواهی دامپزشکی: صاحبان گربه‌هایی که گربه‌هایی را از کشوری عاری از هاری می‌آورند، می‌توانند گواهی دامپزشکی دریافت کنند که نشان دهد حیوان خانگی از کشوری وارد شده است که در آن هاری در شش ماه قبل از سفر به کانادا رخ نداده است.

اگر گربه ای مطابق با ا،امات واردات گواهینامه نداشته باشد، صاحب آن باید با هزینه شخصی گربه را در یک بازه زم، مشخص وا،ن هاری وا،ینه کند و سوابق وا،یناسیون را به دفتر CFIA ارائه دهد.

مدارک و بازرسی مورد نیاز برای گربه ها

گربه های کمتر از 3 ماه از محدودیت واردات معاف هستند، اما همه گربه های بزرگتر از 3 ماه مشمول ا،امات واردات هستند. لازم نیست گربه ها هنگام ورود به کانادا قرنطینه شوند و همچنین نیازی به گواهی سلامت یا مجوز واردات ندارند.

تنها مدرک مورد نیاز برای گربه های خانگی یک اقدام پیشگیرانه در مورد بیماری هاری است. گربه ها باید مدارکی داشته باشند که نشان دهد آنها عاری از هاری هستند و به درستی وا،ینه شده اند یا از کشورهای عاری از هاری هستند.

بیشتر گربه‌هایی که به کانادا وارد می‌شوند توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) که نمایندگ، در هر بندر ورودی کانادا (POE) دارد، مورد بازرسی قرار می‌گیرند. لازم نیست قبل از سفر با گربه به ماموران مرزی اطلاع داده شود، زیرا همیشه یک نماینده مجاز برای انجام چنین بازرسی وجود خواهد داشت.

بازرسی CBSA برای حیوانات 30 دلار + مالیات برای اولین حیوان در یک محموله، به اضافه 5 دلار + مالیات اضافی برای هر حیوان اضافی است. اگر گربه ای ا،امات واردات کانادا را برای گواهی هاری برآورده نکند، مشمول هزینه های اضافی می شود و باید ظرف دو هفته پس از ورود، وا،یناسیون علیه هاری را با هزینه صاحبش انجام دهد.

کانادا برای گربه های خانگی نیازی به ریزتراشه یا شناسه خالکوبی ندارد. اگر با هواپیما به کانادا سفر می کنید، صاحبان حیوانات خانگی باید با شرکت هواپیمایی خود چک کنند زیرا بسیاری از خطوط هوایی به مدارک اضافی و محدودیت های سفر برای گربه ها نیاز دارند.

اگر یک گربه اهلی نباشد، تحت شرایط متفاوتی قرار خواهد گرفت. صاحبان گربه های غیر اهلی باید با CFIA مشورت کنند سیستم مرجع واردات خودکار (AIRS) برای تعیین ا،امات واردات.

با در نظر گرفتن همه این موارد، صاحبان گربه باید احساس اطمینان کنند که دوستان گربه خود را در سفر خود به یک زندگی جدید در کانادا همراه کنند.

آوردن حیوانات خانگی دیگر به کانادا

برای آن دسته از خانواده هایی که مایل به سفر با حیوانات خانگی دیگر هستند، CFIA ا،امات خاصی برای انواع واردات حیوانات خانگی دارد. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ا،امات حیوان خانگی خود، با منبع CFIA مشورت کنید اینجا.

نکات عمومی برای آماده شدن برای مهاجرت به کانادا

در حالی که ا،امات و عوامل بسته به عوامل ذکر شده در بالا می تواند کمی متفاوت باشد، نکات کلی وجود دارد که باید در مورد نحوه آوردن حیوان خانگی خود به کانادا فکر کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که همه موارد من، را جمع آوری کنید مستندات خیلی زودتر از تاریخ سفر برنامه ریزی شده خود، مطمئن شوید که همه چیز مورد نیاز خود را دارید. برخی از رایج ترین فرم ها و اسناد مورد نیاز برای حیواناتی که به کانادا آورده می شوند عبارتند از:
    • گواهی وا،یناسیون هاری (برای ،داران کشورهایی که به ،وان عاری از هاری شناخته نشده اند)
    • گواهی دامپزشکی (برای ،داران کشورهایی که به ،وان عاری از هاری شناخته شده اند)
    • اثبات سن حیوان خانگی شما (مخصوصاً برای حیوانات خانگی که نیاز به وا،ن هاری دارند اما کمتر از 3 ماه سن دارند)
    • گواهی دامپزشکی علیه آنفولانزای پرندگان (برای پرندگ، که از کشورهای خارج از ایالات متحده وارد می شوند)
  2. حتما با دامپزشک خود چک کنید مطمئن شوید که حیوان خانگی شما به اندازه کافی سالم است تا بتواند سفر کند. نقل مکان به یک کشور جدید برای همه افراد از جمله همراهان حیو، شما استرس زا است. حتماً با دامپزشک خود مشورت کنید تا از سلامت حیوان خانگی خود اطمینان حاصل کنید و توصیه های آنها را در مورد بهترین و سالم ترین راه ها برای سفر با حیوان خانگی خود دریافت کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که من، را دارید کانتینر مسافرتی برای حیوان خانگی شما اگر با ترانزیت مانند هواپیما سفر می کنید، اغلب دستورالعمل های خاصی وجود دارد که هر ایرلاین در مورد ظروف حیوانات خانگی خواهد داشت. در حالی که اینها متفاوت هستند، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
    • ظرف مسافرتی حیوانات خانگی شما باید به حیوان خانگی شما فضای کافی برای ایستادن، نشستن، دراز کشیدن و چرخش را بدهد
    • تهویه کافی داشته باشید
    • برای جلوگیری از کم‌آب شدن آب، یک ،وجی آب یا دستگاه پخش‌کننده آب داشته باشید
  4. اگر برای مدت طول، سفر می‌کنید، حتماً راه‌هایی را برای آن برنامه‌ریزی کنید به آنها اجازه دهید از ظروف خود فاصله بگیرند. بسیاری از فرودگاه ها دارای مناطق خاصی هستند که حیوانات خانگی می توانند از حمام استفاده کنند، غذا بخورند و کمی کشش بکشند. ایده خوبی است که قبل از سفر کمی به این موضوع توجه کنید تا حیوان خانگی شما برای مدت طول، در جعبه سفر خود نگهداری نشود.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد راه های مهاجرت خود به کانادا، به سادگی ارزیابی های آنلاین رایگان ما را تکمیل کنید و یکی از نمایندگان قانونی ما با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد گزینه های مهاجرت شما صحبت کند.

ارزیابی رایگان مهاجرت


منبع: https://www.ca،im.com/blog/،w-to-bring-your-pets-to-ca،a/