دسته‌ها
اخبار

چه کسی در حال حاضر در بازداشت ICE است؟ داده های جدید تصویری از سیستم بازداشت گسترده را ارائه می دهد


داده های اخیراً منتشر شده از اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) بینشی را در مورد اینکه ICE چه ،، و برای چه مدت بازداشت می کند ارائه می دهد.

نتایج نشان می‌دهد که ا،ریت غیرشهروندان در مناطق روستایی ج، نگهداری می‌شوند و بسیاری از آنها تحت رسیدگی سریع به ،وج هستند. اما هنوز هم، بسیاری از مردم برای ماه‌ها، اگر نگوییم سال‌ها، در حبس می‌مانند.

در حال حاضر، ICE ده‌ها هزار نفر را که عمدتاً در مناطق روستایی ج، هستند، بازداشت می‌کند

ICE 20892 نفر را در 122 بازداشتگاه مهاجرت، زندان های خصوصی، زندان های شهرست،، و سایر محیط های سرط، در سراسر کشور بازداشت می کند. تا کنون، ICE بیشترین افراد (10175) را در تگزاس دارد.

پنج مرکز بازداشت با بیشترین جمعیت بازداشت شده در مناطق روستایی تگزاس، لوئیزیانا، جورجیا و می سی سی پی واقع شده اند.دور از وکلای مهاجرت.

بیش از نیمی از افرادی که اکنون در بازداشت هستند، تازه وارد، هستند که با ا،اج سریع مواجه هستند

از 20892 نفری که در بازداشت هستند، بیش از نیمی از افراد تازه وارد هستند که توسط گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) دستگیر شده اند. ا،ر این افراد تازه وارد غیرشهروندی که در بازداشت هستند سابقه کیفری ندارند.

بیش از 50 درصد از افرادی که در بازداشت هستند (12718) با روند حذف حقیقت روبرو هستند – یا حذف سریع یا بازگرداندن حذف– که در آن یک افسر مهاجرت می تواند دستور ا،اج آنها را بدون رسیدگی به قاضی مهاجرت بدهد.

ICE به بازداشت غیرشهروندان – از جمله پناهجویان با ارزش – برای چندین ماه، اگر نه سال ها ادامه می دهد

تا اواسط ژانویه، ICE 1101 غیرشهروند را به مدت بیش از 6 ماه بازداشت کرده بود، از جمله افرادی که قبلاً توسط یک افسر پناهندگی مشخص شده بود که ادعای پناهندگی معتبری دارند. و بسیاری از مردم مدت طول، تری بازداشت شده اند. ICE 228 نفر را به مدت یک تا دو سال و 72 نفر را حتی بیشتر بازداشت کرده است. میانگین مدت اقامت در مرکز پردازش آدلانتو ICE 714 روز است.

حتی در جایی که ICE اوراق قرضه اعطا می کند، میانگین مبلغ اوراق در ژانویه 2023 5793 دلار بود. این عدد قابل توجه است، به خصوص زم، که یک غیر شهروند باید تمام مبلغ وثیقه (به جای بخشی از مبلغ) را بپردازد تا از بازداشت آزاد شود. در سال 2018، فدرال رزرو متوجه شد چهار نفر از هر 10 بزرگسال برای پرداخت هزینه اضطراری 400 دلاری مشکل داشت.

در سال مالی 2023، ICE صدها نفر را با شرایط پزشکی یا سلامت روان در سلول انفرادی نگه داشت

در سه ماهه اول سال مالی 2023، ICE 200 نفر را با نگر، های پزشکی یا سلامت روان در جداسازی قرار داد، که در غیر این صورت به ،وان سلول انفرادی شناخته می شود. عمل است به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت به ،وان بی رحمانه و غیر ضروری

این اعداد نشان‌دهنده یک سیستم بازداشت گسترده است که ده‌ها هزار غیرشهروند را برای ماه‌ها یا سال‌ها در مراکز دورافتاده دور از خانواده، جامعه و نمایندگی قانونی نگهداری می‌کند. اعداد به این موضوع نمی گویند داستان کامل، اما آنها دامنه و ظلم بازداشت مهاجرت را منع، می کنند.

ثبت شده در زیر: گمرک و حفاظت از مرز، مهاجرت و اجرای گمرک


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/02/03/w،-is-in-ice-detention-right-now-data/