دسته‌ها
اخبار

پردازش حق بیمه برای در دسترس شدن برای همه درخواست‌های EB-1C و EB-2 NIW


از 30 ژانویه 2023، USCIS درخواست‌های پردازش حق بیمه را که همزمان با فرم I-140 درخواست‌های مهاجر تحت ،وان EB-1.3 EB-1.3 Executives and Managers، و EB-2 National Interest Waiver (NIW) کارت سبز ثبت شده است، می‌پذیرد. USCIS همچنین شروع به پذیرش درخواست‌های ارتقاء به Premium Processing می‌کند و درخواست‌های معلق I-140 را که تحت دسته‌های EB-1.3 و EB-2 NIW گرین کارت ثبت شده است، می‌پذیرد. درخواست برای پردازش حق بیمه باید با استفاده از فرم I-907، درخواست خدمات پردازش حق بیمه انجام شود.

USCIS نیز اعلام کرده است

  • در ماه مارس، پردازش Premium را به دانش‌آموزان F-1 خاصی که به دنبال آموزش عملی اختیاری (OPT) و برنامه‌های افزودنی STEM OPT هستند و درخواستی در حال انتظار برای مجوز استخدام (EAD) دارند، گسترش می‌دهد.
  • در آوریل، Premium Processing را به دانش‌آموزان F-1 که به دنبال ،دهای OPT و STEM OPT هستند و در حال تکمیل فرم اولیه I-765 برای EAD هستند، گسترش خواهد داد.

در حالی که USCIS اعلام کرده است که در حال تلاش برای در دسترس قرار دادن Premium Processing برای درخواست‌های فرم I-539 برای تمدید اقامت و تغییر وضعیت است، تاریخ خاصی برای اجرای آن پیشنهاد نشده است. ما به نظارت بر پیشرفت‌ها در این زمینه ادامه می‌دهیم و زم، که خدمات پردازش برتر بیشتر گسترش یابد، خوانندگان خود را به‌روزرس، خواهیم کرد.

اگر در مورد خدمات Premium Processing سؤالی دارید یا برای تسریع درخواست یا درخواست های مهاجرت خود به کمک نیاز دارید، با موسسه حقوقی ویزا پرو تماس بگیرید امروز. وکلای مجرب ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.




منبع: https://www.visapro.com/2023/premium-processing-for-all-eb1c-and-eb2niw-pe،ions/