دسته‌ها
اخبار

هنوز در انتظار تاریخ دادگاه، مهاجران از تأثیرات اصلاحات «باند بسته» بر سیستم خراب مهاجرت ما رنج می برند.


زم، که پناهجویان به ایالات متحده می‌رسند، تا زم، که به سرعت ا،اج یا ا،اج نشوند، ،ت عموماً قرار است برای آن‌ها «اعلان ظاهر شدن» (NTA) صادر کند. این سند شارژ به طور رسمی روند دادگاه مهاجرت را آغاز می کند.

اما الف گزارش جدید از NBC News نشان می دهد که بر اساس سوابقی که دریافت کرده اند، نزدیک به 600000 مهاجری که از مارس 2021 وارد ایالات متحده شده اند و در مرز آزاد شده اند، هنگام ورود، NTA دریافت نکرده اند. این امر آنها را بدون تاریخ دادگاه رها کرده است که می تواند روند پیچیده پناهندگی را برای آنها دشوارتر کند. با این حال، این گزارش زمینه مهمی را در مورد چرایی انتشار در وهله اول نادیده می گیرد.

گزارش NBC داده‌های مربوط به «واحدهای خانواده» (والدینی که با فرزندانشان وارد مرز می‌شوند) را تجزیه و تحلیل می‌کند که از طریق دو سیاست گمرکی و حفاظت از مرز ایالات متحده (CBP) که در سال 2021 آغاز شد، در مرز منتشر شد. وحشت هایی که آنها در حین بازداشت در تأسیسات CBP تحت ،ت ترامپ با آن مواجه بودند.

اولین برنامه استفاده از فرم جدیدی به نام a بود اطلاعیه برای گزارش، از اوا، مارس 2021 شروع شد. به خانواده ها سندی داده شد که به آنها دستور می داد به هر اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) گزارش دهند، معمولاً ظرف 60 روز، جایی که ظاهراً NTA به آنها داده می شود.

تقریبا 94000 اعضای خانواده تحت برنامه NTR آزاد شدند. در نهایت، برنامه مملو از مشکلات بود. در حالی که هنوز در بحبوحه یک بیماری همه گیر جه، بود، از مهاجران خواسته شد تا در آنجا بایستند خطوط عظیم خارج از دفاتر ICE بدون هیچ قرار ملاقاتی. این فرآیند آشفته بود، زیرا ICE همچنان تحت محدودیت‌های COVID کار می‌کرد و قادر به کنترل صدا نبود. بسیاری از مهاجر، که NTR دریافت کرده بودند، نتوانستند آنطور که لازم بود ثبت نام کنند.

در تلاش برای رسیدگی به مشکلات فرآیند NTR، در اوا، سال 2021، ،ت تلاش کرد ده‌ها هزار NTA را برای مهاجر، که NTR دریافت کرده‌اند، پست کند. این تلاش که از آن به ،وان “عملیات افق” یاد می شود نیز با مشکلاتی همراه بود، زیرا آدرس مهاجران تغییر کرده بود یا به اندازه کافی در مرز جمع آوری نشده بود. برنامه NTR در نوامبر 2021 پس از تنها شش ماه استفاده به پایان رسید.

برنامه دوم معمولاً به ،وان “آزادی مشروط به علاوه ATD” نامیده می شود. این برنامه برای اولین بار در ژوئیه 2021 آغاز شد. به خانواده‌های مهاجر اجازه می‌داد تا تحت آزادی مشروط وارد ایالات متحده شوند – رویه رایجی که در زمان‌های مختلف برای پاسخ به بحران‌هایی که منجر به افزایش تعداد افراد در مرزهای ما می‌شود، استفاده می‌شود. سپس سرپرست خانواده نیز در برنامه جایگزین برای بازداشت (ATD) ثبت نام شد که به ICE اجازه داد تا خانواده را از طریق نوعی نظارت الکترونیکی ردیابی کند.

هر دو برنامه به مشکلاتی برای افراد پناهجو منجر شد. بدون سند اتهامی که در دادگاه تسلیم شده باشد، پناهجو نمی تواند درخواست پناهندگی را به دادگاه ارائه کند. در عوض، آنها از نظر فنی می توانند درخواست را با خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده ثبت کنند. اما اغلب، مردم این را نمی‌دانستند و ضرب‌الاجل مهم یک ساله برای ثبت درخواست را از دست می‌دادند، و آنها را واجد شرایط پناهندگی نمی‌دانستند.

با این حال، چیزی که گزارش در مورد برنامه ها تا حد زیادی نادیده گرفته شد، همان چیزی بود که آنها را در وهله اول آغاز کرد. این برنامه ها برای رسیدگی به خطرات جدی ازدحام بیش از حد در بازداشتگاه های موقت CBP ایجاد شده اند. اولین برنامه کمی بیش از یک سال پس از مرگبارترین سال برای کودکان تحت بازداشت CBP آغاز شد. شش کودک جان باختند در بازداشت CBP بین سپتامبر 2018 و مه 2019. کودکان و ناظران غیرانس، گزارش ،د، شرایط غیربهداشتی و شلوغ در مراکز نگهداری CBP که در آن کودکان هفته ها در یک زمان نگهداری می شدند.

در دو ماه اول ،ت بایدن، افزایش تعداد کودکان بدون همراه در بازداشتگاه گشت مرزی منجر به افزایش خطر وقوع تراژدی دیگری برای یک کودک در مرز شد. تا اوا، مارس 2021هنگامی که برنامه NTR شروع شد، روزانه نزدیک به 5800 کودک در بازداشتگاه گشت مرزی محبوس می شدند. در مقابل این پس‌زمینه بود که ،ت بایدن تلاش کرد به تعداد فزاینده‌ای از خانواده‌های دارای فرزند که به مرز می‌رسند رسیدگی کند. اگر آنها موفق بودند، این برنامه ها امکان رسیدگی سریع به خانواده ها را فراهم می کرد و زمان آنها را در حضانت CBP کاهش می داد.

با این حال، برنامه‌ها شکاف‌های بزرگ‌تری را در سیستم مهاجرت ما آشکار ،د، به‌ویژه برای پناهجویان. پردازش سریع در مرز فقط می تواند یک کمک باند کوتاه مدت برای سیستم ،اب مهاجرت ما ارائه دهد. فقط سرمایه گذاری طول، مدت پایدار در سیستم حفاظت بشردوستانه ما می تواند از نیاز به برنامه های عجولانه با عوارض جانبی مضر جلوگیری کند.

ثبت شده تحت: جایگزین های بازداشت، گمرک و حفاظت از مرزها


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/02/08/awaiting-court-dates-notice-to-appear/