دسته‌ها
اخبار

نگاهی دقیق تر به مرگ و میر در بازداشتگاه های ICE


در 6 آوریل، اداره مهاجرت و گمرک (ICE) اعلام کرد مرگ سالوادور وارگاس 61 ساله در بازداشتگاه استوارت در لومپکین، GA که در 4 آوریل رخ داد. مرگ و میر در بازداشتگاه ICE بسیار رایج است و به ویژه در بازداشتگاه هایی که دارای سابقه غفلت پزشکی. اگرچه این اولین مرگ گزارش شده در بازداشتگاه ICE در سال 2023 است، این گزارش می تواند گمراه کننده باشد. ICE دارد بارها افراد بدحال را آزاد ،د از بازداشت (اغلب به بیمارستان) تا از مسئولیت مرگ نهایی یک مهاجر فاصله بگیرند.

مرگ و میر در بازداشتگاه ICE در سال مالی 2020 به بالاترین حد خود در 15 سال گذشته رسید، که مصادف با شیوع کووید-19 و تأثیر م،ب آن بر افرادی است که در زندان ها، زندان ها و مراکز بازداشت نگهداری می شوند. در حالی که بیماری همه گیر باعث افزایش مرگ و میر شد، شرایط کلی در بازداشت زم، که ،ت ترامپ رکورد بیش از 50000 نفر را بازداشت می کرد، باعث افزایش تعداد کشته شدگان شد.

بازداشتگاه استوارت به نام یکی از مرگبارترین مراکز بازداشت مهاجرت، با این وجود نهمین مورد مرگ گزارش شده است از سال 2017 در آنجاست. بررسی‌های مرگ‌های قبلی در استوارت سطوح فوق‌العاده‌ای از بی‌توجهی و سوء رفتار را نشان داد. حداقل در یک مورد، اقدامات مقامات در بازداشتگاه منجر به شکایت مرگ نادرست علیه ICE و CoreCivic، شرکت خصوصی زندان که مرکز بازداشت استوارت را اداره می‌کند، شد. این تحقیقات، که منع، کننده گزارشات در سراسر سیستم بازداشت مهاجرت است، ثبت شده استفاده گسترده از سلول انفرادی برای افراد مبتلا به بیماری رو، شدید، نادیده گرفتن درخواست‌های مراقبت پزشکی، و جعل سوابق پس از این واقعیت برای تلاش برای پنهان ، تخلفات.

با توجه به اینکه تعداد مرگ و میرهای گزارش شده در بازداشتگاه ICE در حال حاضر بسیار نگران کننده است، بسیاری از م،عان معتقدند که تعداد واقعی مرگ و میر منتسب به بازداشت ICE بسیار بیشتر است. این به این دلیل است که ICE به طور منظم افراد را کمی قبل از مرگ از بازداشت ICE “آزاد می کند”، که به آنها اجازه می دهد از شمارش گزارش های رسمی آن افراد اجتناب کنند. در اکتبر 2021، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا شکایت کرد علیه ICE به دلیل افشا ن، این مرگ‌ها. موارد مشابه زم، افشا شد که وکلای م،ع از دیگر افراد بازداشت شده در مورد فردی که به سرعت از بازداشت به بیمارستان منتقل شده بود، شنیدند و بعداً در آنجا جان باختند. زم، که این مرگ‌ها توسط ICE گزارش نشد، رو،مه‌نگاران و م،عان مجبور بودند تحقیق کنند.

که در نیومکزیکو، یک پناهجوی ترا،تی پس از چند هفته درخواست مراقبت پزشکی در مرکز پردازش اوترو و رد شدن از او، مدارک آزادی مشروط را در حالی که در تخت بیمارستان بود امضا کرد. او چهار روز بعد درگذشت و هرگز بیمارستان را ، نکرد. موارد دیگری که در شکایت ACLU گنجانده شده است، شامل مرد، است که در حین بستری شدن در بیمارستان و در کما از بازداشت ICE “آزاد شدند”.

بی‌توجهی پزشکی نیز یک عامل رایج در بسیاری از بازداشت‌گاه‌ها، به‌ویژه آن‌هایی است که میزان مرگ و میر بالایی دارند. علاوه بر مرگ آقای وارگاس، بازداشتگاه استوارت موضوع بسیاری از دعاوی حقوقی و شکایات حقوق مدنی در ارتباط با ارائه خدمات پزشکی از سوی آنها بوده است. در حال حاضر، تحقیقات در مورد تجاوز ، چند نفر در حال انجام است توسط یک پرستار بازداشتگاه.

مرگ و میر در بازداشت مهاجرت تنها شدیدترین نشانه از خطرات بازداشت مهاجرت است. آنها همگرایی از شرایط وحشتناک، بی توجهی پزشکی، و اعمال توهین آمیز نسبت به افرادی را که بسیاری از آنها در حال حاضر در بحران سلامت روان هستند، آشکار می کنند. این مرگ غم انگیز شواهد بیشتری از سیستمی است که قابل تعمیر نیست – سیستمی که هزینه دفاع از حقوق شما در دادرسی های مهاجرت مدنی می تواند جان شما باشد. واضح است که هزینه آن خیلی زیاد است.

ثبت شده تحت: بازداشت


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/04/13/a-closer-look-at-deaths-in-ice-detention-facilities/